Bosbesje, happy21 en myfteria

Vrijdag naar ziekenhuis geweest met hoge bloeddruk, maar waren geen antistoffen en bloeddruk zakte alweer dus mocht weer naar huis.
Net bij vk geweest en inwendig onderzoek gehad. Inmiddels 40+4 weken zwanger. Nog geen ontsluiting wel een zachter wordende baarmoedermond. Kreeg de vraag of ik mee wil doen aan het 'index-onderzoek'. Ze onderzoeken daarbij of er verschil/winst zit qua gezondheid, complicaties etc met inleiden bij 41 weken tov 42 weken. Wij hebben besloten om hieraan mee te doen en krijgen morgen te horen of we worden ingeleid of tot 42 weken moeten wachten. Moeten we wachten(controlegroep vh onderzoek) dan vrijdag naar de gynaecoloog voor de verdere controles. Nog even afwachten dus.
Verder wordt het er lichamelijk alleen maar zwaarder op. Ben vaak benauwd omdat ik letterlijk helemaal vol met kind zit. Maar ons meisje is nog steeds heerlijk rustig en tevreden en vindt het wel erg fijn bij mama.

Hoe gaat het bij jullie met de zwangerschappen en de babies?

Ik snap dat het zwaar word , die klachten zijn zo vervelend inderdaad @ilona2014 maar

Ik hoop dat je ingeleid word zodat je van je meid kan gaan genieten @myfteria

En hier gaat het prima ik geniet elkedag van mijn prinsje hij is aan het vervellen ook en verder zie ik gewoon verandering in zijn gezicht zo bijzonder en speciaal gevoel ik hou echt zoveel van me kleine wist niet dat ik zoveel voor iemand kon voelen/ van houden moeder zijn is anders mijn denkwijze lijkt ook te zijn veranderd

@myfteria wat balen zeg! Ik hoop voor je dat je kleine er snel is!

Hier nu ter plekken mijn harde buiken aan het bijhouden.. Vannacht zo onrustig geslapen geen idee waarom? Heb nu 8 harde buiken in 45min, maar regelmaat niet echt.. Ene keer om de 4 min, dan 5min.. Dus even afwachten vandaag.. Voel me nog steeds onrustig btw ..

@happy21 ik geloof graag dat je zo heerlijk aan het genieten bent!!

Als een wonder... Onze dochter Lina is geboren 6-1 om 13.25uur. Ze is een flinke dame van 3915gram. Om 12uur 's nachts zijn de weeën begonnen en uiteindelijk na 10 minuten persen was ze er. Jeetje wat was dat onwerkelijk, maar nu ik thuis mn ogen open doe en haar naast me zie <3

Terug
Bovenaan