Bosbesje, happy21 en myfteria

Jullie zijn echt de laatste loodjes aan het afstrepen he hahahaha XD
Ik zal duimen dat jullie snel aan de gang gaan...

Ben benieuwd hoe jullie de bevalling gaan ervaren :)

Succes!! Mischien allemaal kerst baby's??

@myfteria @happy21 @annemarie31 ,

Haha dames late reactie, ik ben echt alleen maar bezig voor school! Morgen moet ik terug naar me werk voor een klinische les te geven dus ben druk druk! Annemarie, vorige week vrijdag was dus mijn laatste school dag, maar goed ook want ik trek het niet meer haha..
Moet nog 2 opdracht ff uittypen en dan klaar! Dan alleen nog wat toetsen maken volgend jaar en jij?

Mijn bed hoeft gelukkig niet op klossen, ik heb een boxspring die al lekker hoog is :-D
Ik merk iedere dag meer aan mijn lichaam dat het zwaarder wordt, ik heb echt veel harde buiken, al zelfs bij kleine stukjes lopen en ook gewoon als ik vanuit de bank op de grond wil gaan zitten ofzo.. echt bizar!

Happy21, zo grappig! ik had het toevallig gister met een vriendin over de ''ananas''.. wie weet joh, vanaf 1 januari ga ik die ook veel vreten ;p who knows haha.. maar alweer 39 weken joh!! ben zo benieuwd voor je!

Hoe gaat het bij jullie myfteria en annemarie??

@bosbesje ik log nu voortaan maar gewoon via pc in hoor.. geen zin in al dat gedoe ;p
Ik vind je fotos zo leuk om te zien op FB! Je kleine groeit goed! Mooie meid :)

Fijne feestdagen iedereen.
@happy21 hoe is het bij de vk gegaan?

Hier gaat het emotioneel gezien steeds slechter. Er komt weer veel terug aan negatieve gevoelens zoals het een jaar geleden bij mn depressie ook was. Ben daar nog niet maar weet gewoon echt niet hoelang me dat nog lukt. Vandaag bij vk geweest maar die doen niets. Pas vanaf 40 weken gaan ze kijken of ze misschien eerder dan 42 zouden kunnen inleiden. Moet maandag bellen of er misschien een plekje voor een afspraak volgende week is vrijgekomen... Dus zal er voorlopig niet veel veranderen denk ik

Hoop dat het bij de rest beter verloopt

Goedenmorgen dames,

Dinsdag ging het goed bij de verloskundige, ik liet ze niet inwendig voelen of ik meer ontsluiting heb gekregen , 23dec 05:30 werd ik wakker met pijn en verloor steeds slijm de pijn bleef maar ken dan maar naar het ziekenhuis om te kijken 15:30 aangekomen bij ziekenhuis ik had 3 cm ontsluiting ik moest blijven omdat de pijn steeda heftiger werd 15:45 hebben ze mijn vliezen gebroken 17:45 had ik 5cm ontsluiting en half 9 was het nogsteeds 5 de weeen kwamen niet door ofzo en moest dus murfine geloof ik heb ik genomen een prik in me been en de weeen werden sterker gemaakt via een infuus ik werd heel suf en slapering de pijn verzachte wel en om 25dec 0:30 begon ik persdrang te hebben en 0:38 ben ik bevallen van een prachtige Zoontje met een gewicht van 2900gram :D
Hij is de eerste kerstkindje die geboren is inhet ziekenhuis dus kregen we kerstmutje hadden ze fotos van hem gemaakt voor op hun website

Ze hadden antistoffen in mijn bloed genomen daarom moet ik ff blijven(ik ben nu nogsteeds in ziekenhuis) 7:30 komen ze mijn bloedafnemen en daarna mogen we gelijk naar huis de bevalling ging best goed wel heb ik 3x moeten overgeven en ben ik geknipt dus heb nu ook hechting ,
Mijn zoontje lijkt meer op zijn vader dan op mij

@myfteria ik hoop dat het bij jou ook eens gaat doorzetten

Succes dames en fijne feestdagen

Terug
Bovenaan