Bosbesje, happy21 en myfteria

@annemarie33 hahaha jij bent zo grappig he, je hebt al een kind gebaard joh ;p het woord "natuurgeweld" geweldig hahaha..
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar, ik kijk uit naar mijn bevalling XD
Hier nog steeds krampen/zeurende onderbuikpijn.. We wachten af! :D

Pff ik kan ook niet meer wachten!

Maar misschien rare vraag, ik denken bij elk steekje, krampje wat dan ook van goh zou dit misschien het begin zijn?
Voel je het het beginnen de weeën... Dus heb je een soort voorteken of beginnen weeën echt pats in een keer?

Je kan voorweeën hebben voordat de echte beginnen maar het kan ook gelijk beginnen gek genoeg als de weeën beginnen weet je het gelijk bij mij ook ik wist gelijk dat het zover was

Ik heb dat ook bij elk pijntje gedacht. Ik dacht toen het begonnen was dat ik buikkrampen had ivm mn stoelgang. Moest meerdere keren naar de wc en de heftige kramp bleef aanhouden. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat er regelmaat in zat. Ik ben gaan timen en het klopte dus waren de weeën begonnen. Zelfs al 1,5uur zonder dat ik het echt door had

De weeën vond ik het ergste maar zodra ik beviel was ik al het pijn vergeten hihi.

Ik keek er net naar is wel toevalig we praten in de (discussie bosbesje ,happy21,myfteria hah en dat is ook de volgorde dat we bevielen haha

Hoe gaat verder met de dames al nieuws voor de gene die nog aan het wachten zijn
En hoe gaat met de babys en mamas

Dankjewel voor de reacties. Dan wachten we maar af Haha.
Begin t wel een beetje beu te worden eigenlijk Haha.
Hoop dat het niet lang meer duurt. Liever gisteren als vandaag nog. We zijn echt zo nieuwsgierig ook.

Doen de baby's die er al zijn het allemaal goed?

Oh dat heb ik nog helemaal niet @happy21 maar komt vast nog. Heb nu erg last van stuwing, wat doet dat zeer zeg pff.
Grappig net of ik het wist bij het openen van de discussie ;)

Lina doet het super. Een erg tevreden baby. Ze zit alweer bijna op geboortegewicht en is ook qua temperatuur vrij stabiel. Nu dag 5 drinkt ze al echt veel, ze gaat al richting de 500ml per dag. We genieten heerlijk van dr

Terug
Bovenaan