Bosbesje, happy21 en myfteria

Oké. Ja toen ik bloed ging prikken zei die vrouw al dat het erg raar is dat je elke zwangerschap zoveel moet prikken. Ik ben bloeddonor dus weet mn bloedgroep. En ook die van mn man is bekend omdat we die na de miskraam hebben laten vaststellen. Ze vertelde dat als de bloedgroep bekend is ze dit vaak niet eens opnieuw bekijken en het buisje gewoon weggooien.

Heey dames,
Ik mijn maar 2x bloedgeprikt en mijn vriend hoefde niet te prikken.
De 1ste x zijden ze dat er antistoffen in mijn bloed was gevonden moest daarom weer prikken 2de x geprikt en geen antistof gevonden.

Hoe gaat het met jullie?
Deze dagen heb ik nergens zin in hebben jullie dat ook gehad?

Dag dames,

De warmte maakt dat ik ook inderdaad nergens zin in heb. Volgende week heb ik een afspraak met de huisarts. Mijn chronische hoofdpijn speelt zo erg op dat ik de dag met 4 paracetamol niet doorkom met als resultaat een enorm kort lontje en veel op bed liggen. Moet volgende week weer werken dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Gisteren het hartje gehoord. Wat een bijzonder geluid.
Ook de uitslag van de bloedtests gehad. Geleerd dat A+ dus je bloedgroep met resus d is. Mijn resus c is negatief, wat bij 10% vd mensen voorkomt. Dus moet verderop in de zwangerschap opnieuw bloed prikken om te controleren of het geen resuskindje is.

Ik kon gisteren trouwens helemaal niet op het forum. Hadden jullie dat ook?

zou dat is wel erg en niet fijn dat het erger is en samen met je zwangerschap :Ozo ik moet nog 6dagen wachten zo spannend en hoe voelde je op dat moment dat je het hartje hoorde? ik ga vrijdag ook voor mijn bloeduitslagen vragen ben ook wel benieuwd en weetje al wanneer je 20weken echo krijgt of hebben ze je dat niet gezegt en wanneer heb je weer afspraak bij de vk?
gister deed de site wel bij mij maar alleen de forum inderdaad niet @myfteria

Hallo dames

Ik ben zwanger :)
Mijn vraag aan jullie is hoe voelde jullie je in het begin??
Ik heb alleen hoofdpijn en super moe... Dat was het ook verder voel ik niks..
Ik ben stiekem natuurlijk blij, maar pas echt als ik 29 juli op de echo en hartje zie kloppen...

Spannend dit hihi

Gefeliciteerd met je zwangerschap @annemarie31

Ik het begin voelde ik me ook moe en ik voelde me raar en droomde veel dat ik zwanger was en hoofdpijn had ik ook verder niks misselijkheid kwam in de 2de maand

Dank je wel happy21

Inderdaad die dromen over zwangerschap heb ik ook steeds en toen ik in december en miskraam kreeg droomde ik juist dat het niet goed zat...
Ik ben voorzichtig blij:)
Wel jammer dat het ziekenhuis zo lang wacht met een echo, ik snap de logica wel maar 29 juli duurt vreselijk lang...
En soms ziekte toch eerder dat hartje kloppen??

Ik ben pas volledig gerust als ik die echo heb gehad...
Voor nu rust en genieten hihi

Ja dat snap ik bij mij voor ik test heb gedaan( heb er lang mee gewacht) wist ik zeker dat ik zwanger was maar ik heb toch maar test gedaan toen was ik al 7 weken +5 dagen zwanger toen ik die week zelf bij vk mocht

Terug
Bovenaan