Bosbesje, happy21 en myfteria

Wauw Annemarie wat supergaaf!!! Gefeliciteerd!!!
Ik had direct last van mn borsten, moe en misselijkheid. Maar het komt zoals het komt, doe je niets aan.
Wachten duurt inderdaad lang, maar is uiteindelijk het helemaal waard ;)

Was heel mooi om het hartje te horen @happy21
Je eigen hartslag is een rustig gelijkmatig geluid en dan hoor je de baby een keer zo snel er doorheen. Van te voren was ik wel een beetje zenuwachtig, wat nou als... Totaal overbodig. Ik wijt het maar aan de hormonen. Ik moet 1 augustus weer naar de vk. Ga volgende week een afspraak maken voor 20weken echo. Dat moet hier bij een apart echoscopiecentrum, dus kan zelf een afspraak maken.

Dank je wel myfteria :)Moe ben ik ook echt mijn god ik kan nu zelfs op het toetsenbord slapen XDVerder flink gegroeide borsten en zeurderig...Dus ik mag niet klagen...Wel heb ik nu al last van me rug en bekken maar dat had ik wel verwacht bij mijn dochtertje had ik dat ook al heel snel...
Afwachten op de echo 29 juli maar dit voelt goed echt :-D
Ik kon ook een paar dagen niet inloggen echt irritant!
Liefs
Annemarie

Podverdikkie!
heb gewoon het hele weekend niet op het forum gekunnen.

Maar wow gefeliciteerd meid!!!!!! @annemarie31 wanneer ben je nu uitgerekend dan?

Hier sinds vandaag de magische grens bereikt :D 12w zwanger nu! :D

Ja vreemd hè. Achja, ben allang blij dat ik er nu weer op kan :D

ja het voelt zeker als een opluchting hihi.

moet nog steeds wel elke ochtend overgeven.. bah.
en hoe voelen jullie je?

Heb trouwens een afspraak staan nu voor een geslachtsbepaling, op 12 augustus, ben dan 17 weken :D ben zoooo nieuwsgierig

Deze dagen voel ik me vooral moe en dat ik nergens zin in heb( qua stage en school:p verder is voel ik me goed
En wat leuk ik ben ook nieuwschierig kan niet wachten tot ik hoor wat het is en ik ga vrijdag na bezoek van vk denk afspraak maken voor mijn 20weke echo spannendd

Terug
Bovenaan