Bosbesje, happy21 en myfteria

Heb de alle babykamermeubels al. Opheffingsuitverkoop, dus ja.

Ik wacht inderdaad ook tot 20 weken. Verder zien we wel. Over 6 weken ben ik ook al 20weken dus dat gaat wel snel

Haha als ik over straat loop lijkt bijna iedereen wel zwanger zoveel zwangeren dat ik zie lopen. Maar omdat je zelf zwanger bent let je daar op een of andere manier meer op.

Haha ja klopt! Alles is zwanger en overal zie je baby's... herkenbaar!
een goeie vriendin van mij is ook zwanger.. maar ietjes verder dan ons.. 37 weken al! :D

pff zometeen bloed laten prikken.... bahhh

Ik vind het wel leuk hoor die baby's om me heen. Ben vandaag bij een vriendin geweest die met moederdag is bevallen.

Hoe is het bloed prikken gegaan? @Bosbesje
Ik heb een week een blauwe arm gehad. Geen prikpost maar gewoon weer ziekenhuis voor mij de volgende keer. Want heb daar nooit last van zulke dingen

Heey.

Ooh.. da's ook niks.. inderdaad een goeie keuze dan.
Hier prikken ze in een gezondheidscentrum. Zit ook de huisarts en apotheek enzo.
moet zeggen dat ze goed kunnen prikken hoor.
Maar ik maak mezelf gewoon veelste zenuwachtig haha.
en die vrouw was in een stuk door aan het praten en voordat ik het wist had ze al een paar buisjes bloed :)
ik laat liever bloed prikken dan mijn wenkbrauwen epileren hoor hihi

wat ik trouwens al wel weet van vorige bloedonderzoeken, is dat mijn bloedgroep A- is.. en mijn man A+, dus het kan zijn dat ik een rhesus kindje kan krijgen.. dus mag met 27 weken weer bloed laten prikken

Terug
Bovenaan