bruinverlies

Jeetje Tara wat erg dat je je eerste kindje bij 17 weken verloren hebt!
Gelukkig is je 2e zwangerschap wel goed gegaan. Ik wens je het allerbeste voor je 3e zwangerschap!

Groetjes Hopey

Hey Visje,

Heb je alweer een test gedaan?

En??

Bij mij vanochtend toen ik naar de wc ging wat meer bruin, richting vloeibaar, dus heb voor de zekerheid maar een tampon in gedaan. Denk toch echt dat ik ongesteld ga worden . Maar zolang het niet helderrood is, hou ik het scherp in de gaten. Ben namelijk bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap aangezien je daar grotere kans op hebt wanneer je eierstokken zijn verkleeft (en dat kan bij mij zo zijn doordat ik chlamydia heb gehad).
Wordt zo gek van de onzekerheid!
Het eerste wat ik dinsdagochtend ga doen is de huisarts bellen voor een afspraak. Ik wil nu weleens weten of dat chlamydia schade heeft aangericht of niet. Gelukkig hoeven we hierdoor  niet een jaar te proberen voordat we aan de bel mogen trekken.

Heeft iemand anders ook ervaring met chlamydia en wel of niet schade daaraan overgehouden?

Liefs Hopey

Lieve Hopey,,

Hier ben ik weer.
Vanmorgen even lekker gefietst met de kleine en mijn mannetje...

Maar goed...
Vanmorgen opnieuw een test gedaan van clearblue:   Super Positief. Yoehoe!!

Ik ben echt super blij,

Nu veel duidelijker als afgelopen dinsdag.
Toen had ik een vage verticale streep in het plusje...

Ik hoop voor jou dat je ook snel een positieve test hebt..
Ga je nog testen?
Ikzelf heb ook bijna een week bruin met bloedverlies gehad...

Liefs,
visje

Hey Visje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Nu je 2e test duidelijk positief was kun je er wel vanuit gaan dat het klopt lijkt me.

Ik heb vanochtend 2 tampons verwisseld, omdat ik steeds wil weten of het bruin toe- of afneemt en of het al richting rood gaat. Zaten vanochtend wat donkerbruine (bijna zwarte) bloedstolseltjes bij... Had jij dat ook? Of was het bij jou alleen lichtbruin?
En is het bruine bij jou nu over?

Ik kijk vandaag nog even aan, als het dan niet meer wordt, dan ga ik denk ik morgenvroeg testen. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik zwanger ben nu. Voel verder niets bijzonders, behalve dat mijn borsten nog steeds gevoelig zijn (maar dat heb ik altijd voor de menstruatie.

Weet jij ook waar dat bruine bij jou vandaan komt? Ik bedoel, wat de oorzaak daarvan is?
Ik vind het zo gek dat jij al een week voor je NOD kon testen, want ik lees ook vaak dat er op de NOD dag getest wordt en die dan negatief is, en een week later toch positief.

Ik ga er maar van uit dat ik ongesteld wordt...

Morgen komen mijn ouders en zus met man en kids. Zij weten nog niet dat we al een half jaar bezig zijn, vissen er wel steeds naar. Had zo gehoopt ze te kunnen verrassen met goed nieuws het afgelopen half jaar, maar denk nu dat ik ze morgen misschien wel ga vertellen dat we al een half jaar bezig zijn en het niet lukt... En dat ik daarom een afspraak bij de huisarts ga maken. Alhoewel ik sterk de behoefte voel om dit met ze te delen, zie ik er ook tegenop. Ben bang dat ik dan moet huilen ofzo.
Mijn zus heeft net vorige week verteld dat ze zwanger is van de 3e. Mijn moeder zei toen al dat ze had gehoopt dat wij beide met goed nieuws zouden komen met Pasen... Heb toen maar gezegd dat ze daar niet op moest hopen.
Bij mijn zus was het bij alledrie de keren de 2e maand al raak...waarom bij mij niet?!
Ik ben heel blij voor haar maar wil zelf ook zo graag...

Liefs Hopey

Lieve Hopey,

Ik heb ook kleine stolseltjes erbij verloren.
Het leek meer op verdikte draadjes, om het zo even uit te leggen...
Op dit moment is het heel minimaal bruin alleen als ik geplast heb.

Ik weet ook niet hoe het kan dat ik 1 week voor mijn NOD positief test...
Eigenlijk zou je kunnen zeggen, misschien ben je verder dan je denkt.
Maar omdat ik temperatuur kon ik precies zien wanneer mijn ei was.
Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 11 maart,
en mijn ei op 29 maart.....

Ik hoop zo dat het bij jou ook positief is... en dat je meekan naar het decemberforum.
We hebben zo al leuk contact!!

Mag ik vragen waar jij in het land woont?

Liefs,
Visje

ow...
Vergeten je vraag over waar die bruine afscheiding vandaan komt.
Al flink gezocht op internet...
Het kan zijn dat het innestelingsbloedigen zijn...
x
visje

Hey Visje,

Verdikte draadjes, ja zo zag het er bij mij vanmorgen in mijn tampon ook uit...
Maar dat heb ik eerder ook wel gehad als ik ongesteld moest worden. Heb jij dit bruine nooit als jij ongesteld moet worden?  Of heb je het dan ook?  

Ik kom uit het Noorden van het land, en jij?

X Hopey

Ha!

Ik heb wel eerder voor de menstruatie bruine afscheiding verloren,
maar nooit met van die draadjes...

Wij wonen in Noord Limburg.... 20 km onder Nijmegen

Liefs,
Visje

Terug
Bovenaan