Hey Visje,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Nu je 2e test duidelijk positief was kun je er wel vanuit gaan dat het klopt lijkt me.
Ik heb vanochtend 2 tampons verwisseld, omdat ik steeds wil weten of het bruin toe- of afneemt en of het al richting rood gaat. Zaten vanochtend wat donkerbruine (bijna zwarte) bloedstolseltjes bij... Had jij dat ook? Of was het bij jou alleen lichtbruin?
En is het bruine bij jou nu over?
Ik kijk vandaag nog even aan, als het dan niet meer wordt, dan ga ik denk ik morgenvroeg testen. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik zwanger ben nu. Voel verder niets bijzonders, behalve dat mijn borsten nog steeds gevoelig zijn (maar dat heb ik altijd voor de menstruatie.
Weet jij ook waar dat bruine bij jou vandaan komt? Ik bedoel, wat de oorzaak daarvan is?
Ik vind het zo gek dat jij al een week voor je NOD kon testen, want ik lees ook vaak dat er op de NOD dag getest wordt en die dan negatief is, en een week later toch positief.
Ik ga er maar van uit dat ik ongesteld wordt...
Morgen komen mijn ouders en zus met man en kids. Zij weten nog niet dat we al een half jaar bezig zijn, vissen er wel steeds naar. Had zo gehoopt ze te kunnen verrassen met goed nieuws het afgelopen half jaar, maar denk nu dat ik ze morgen misschien wel ga vertellen dat we al een half jaar bezig zijn en het niet lukt... En dat ik daarom een afspraak bij de huisarts ga maken. Alhoewel ik sterk de behoefte voel om dit met ze te delen, zie ik er ook tegenop. Ben bang dat ik dan moet huilen ofzo.
Mijn zus heeft net vorige week verteld dat ze zwanger is van de 3e. Mijn moeder zei toen al dat ze had gehoopt dat wij beide met goed nieuws zouden komen met Pasen... Heb toen maar gezegd dat ze daar niet op moest hopen.
Bij mijn zus was het bij alledrie de keren de 2e maand al raak...waarom bij mij niet?!
Ik ben heel blij voor haar maar wil zelf ook zo graag...
Liefs Hopey