bruinverlies

Oh ja, mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie was op 13 maart en mijn eisprong volgens de ovulatietest op 25 of 26 maart... En kort cyclus van 26 dagen dus wanneer ik vandaag ongesteld wordt. Normaal heb ik een cyclus van 27-28 dagen.
We hebben geklust op 25 en 26 maart.

x Hopey
ps: ik ga zo even weer gezellig doen met mijn mannetje, kijk later op de dag nog wel even weer.

Hopey,

Tegelijk een berichtje geschreven,.... Haha....
Dan zou je volgens wat je nu schrijft nu toch wel kunnen testen of niet?
x
visje

We wonen inderdaad een eindje uit elkaar,
Maar dat mag dit kontakt niet drukken toch?
Vind het wel gezellig zo met je te kletsen..
Liefs,
Visje

Hoi Visje en Hopey!,

Nou dit is ook toevallig. Ik heb precies hetzelfde. Ik heb al de hele week het idee.. het zou wel eens zover kunnen zijn. Ik heb ik okt een miskraam gehad en had alle vergelijkbare simptome als in de eerdere zwangerschap.
Nu ben ik toch weer zoals normaal al licht bruin gaan vloeien vanaf gister/eergister.
Dit zijn bij mij altijd de voortekens van de rode duivels!!
het blijft bij donker bruin en blijft hetzelfde hoeveelheid.

We zijn pas sinds het nieuwe jaar weer echt met het zwanger worden bezig.

Toch vind ik het vreemd. Dat je lichaam je zo kan foppen!
misselijkheid, gespannen borsten en een gekke rommelende darmen.

Toch ben ik ervan overtuigd gewoon weer ongesteld te worden.

27 april heb ik een afspraak bij de gyn. Ik heb hele mooie cyclussen ik heb alleen te maken met bloedingen. Voornamelijk tijdens klussen. Is niet best voor onze lusten! hihi

Nou ik denk aan jullie!
en duim voor ons alle dat het snel raak mag zijn!
Gek he dat je in zo een vergelijkbare situatie kan zitten!

Groetjes
Mara

Hoi Mara...

Het is zeker fijn te lezen als er nog meer mensen zijn die hetzelfde meemaken.
Heb jij wel al een zwangerschapstest gedaan of niet?

Heel erg veel succes met alles...

Liefs,
Visje

HOi,

Nee nog geen test gedaan. Meer omdat ik bang ben op een negatieve uitkomst.
Ik wacht nu helemaal wel even af hoe de ongi doorzet.
Officieel moet ik morgen mijn NOD krijgen. Krijg ook normaal altijd zo een 2/3 dagen van te voren bruin bloedverlies.

Beetje gekke vraag hoor. Maar weet jij of het kwaad kan om tijdens de ongi altijd tampons/ob's te dragen. Ipv maandverband.
Ik krijg namelijk hele zere schrale plekken van dat verband. Maar nu ben ik bang dat er zich misschien van alles ophoopt. De arts zegt wel van niet maar wet jij daar toevallig iets over?

Groetjes

Hey Visje,

zeker zal dat de pret niet drukken dat we een eind uit elkaar wonen!

Vanaf wanneer kun je eigenlijk testen? Ik dacht vanaf de NOD? Dat kan bij mij ook morgen zijn, vandaar dat ik dacht nog even af te wachten...
Heb m'n tampon er weer uit gehaald en al 2x weer naar de wc geweest. Nu weer bijna niets te zien. Is door de tampon zeker het meeste weg en de rest moet nog zakken ofzo, ik vertrouw het niet, wordt toch wel ongesteld. Ik zal zo toch eens even lezen op de Cleurblue test vanaf wanneer ik kan testen.

Had  vanmiddag ineens een " moeheids-aanval" en opkomende hoofdpijn. Heb een uurtje op de bank liggen slapen, was ineens zooo moe. Het stomme is dat ik nu bij alles denk, zou ik dan toch misschien stiekum zwanger zijn...??
Maarja kan ook gewoon moe zijn en hoofdpijn krijgen omdat ik ongesteld moet worden. Heeft dus helemaal geen nut om daar iets van te denken.

Ben ook een beetje bang om te testen. Bang voor teleurstelling en dan is het ook weggegooid geld (die dingen zijn best duur!). Als ik iedere maand het geduld niet kan opbrengen om te wachten met testen, dan wordt het een duur grapje.

Ik moet nu muffins uit de oven halen, wekker is gegaan!

Liefs Hopey
ps: Mara, leuk dat je erbij bent!  We gaan gelijk op he, allebei ongeveer nu NOD, spannend!

Terug
Bovenaan