Hey Visje,
zeker zal dat de pret niet drukken dat we een eind uit elkaar wonen!
Vanaf wanneer kun je eigenlijk testen? Ik dacht vanaf de NOD? Dat kan bij mij ook morgen zijn, vandaar dat ik dacht nog even af te wachten...
Heb m'n tampon er weer uit gehaald en al 2x weer naar de wc geweest. Nu weer bijna niets te zien. Is door de tampon zeker het meeste weg en de rest moet nog zakken ofzo, ik vertrouw het niet, wordt toch wel ongesteld. Ik zal zo toch eens even lezen op de Cleurblue test vanaf wanneer ik kan testen.
Had vanmiddag ineens een " moeheids-aanval" en opkomende hoofdpijn. Heb een uurtje op de bank liggen slapen, was ineens zooo moe. Het stomme is dat ik nu bij alles denk, zou ik dan toch misschien stiekum zwanger zijn...??
Maarja kan ook gewoon moe zijn en hoofdpijn krijgen omdat ik ongesteld moet worden. Heeft dus helemaal geen nut om daar iets van te denken.
Ben ook een beetje bang om te testen. Bang voor teleurstelling en dan is het ook weggegooid geld (die dingen zijn best duur!). Als ik iedere maand het geduld niet kan opbrengen om te wachten met testen, dan wordt het een duur grapje.
Ik moet nu muffins uit de oven halen, wekker is gegaan!
Liefs Hopey
ps: Mara, leuk dat je erbij bent! We gaan gelijk op he, allebei ongeveer nu NOD, spannend!