Carina1978, Wy2006

Heej dames,

Ben ik weer na een hele poos. PC heeft er 3 weken uitgelegen, en durfde niet bij andere op deze site te posten....
Maar om een lang verhaal kort te maken, het is weer zover, ik ben alweer 3 dagen overtijd.
Vorige maand had ik ineens een hele korte cyclus (26dagen), en nu zit ik weer op dag 31. Ik kan mijn lol weer op zeg. Vanmorgen test gedaan, maar ik vertrouw die testen niet meer (romed midstream),  helaas heb ik vorige maand vijf van die testen gekocht, waarna ik op de site las dat ze niet zo betrouwbaar waren.
Een dunne streep va nmorgen, maar het doet me niks eigenlijk.
Ik wacht gewoon op de red devils, dan zien we wel.

Hoe is het met jullie ondertussen? Ik heb carnaval ook overleefd, mocht er onverhoopt toch een levend wezentje in mijn buik zitten, dan heeft ie goed lol gehad, want ik heb toch best wel flink wat alcohol op :)

xxx

Hee hoi,

Leuk dat je er weer bent.
Ik zat me al af te vragen waar je zou kunnen zitten.
Je maakt het wel weer spannend hoor.
Ik hoop natuurlijk voor je dat je snel een positieve test in je handen hebt, of dat je snel ongi wordt.
Dan weet je tenminste weer waar je aan toe bent.

We houden elkaar op de hoogte.

Liefs Mickey

hoi hoi

leuk dat je er weer bent.
weer 3 dagen over tijd zeg je, als je altijd 3 dagen overtijd bent, kan het natuurlijk ook zijn dat je cyclus 31 dagen heeft.
hou je ons op de hoogte?

ik heb me net klaargemaakt om nog even de kroeg in te duiken. ik heb er niet veel zin in ,want ben een beetje verkouden aan het worden. mar mijn lief wil graag, dus ga ik wel even mee.

groetjes!

heej,

gistermorgen had ik een test gedaan, en de streep was   heel licht (of ik wilde hem zien), maar vandaag was de streep duidelijker, zou het dan toch of wil ik het gewoon heel graag? als hij morgen nog duidelijker is, ga ik even clear blue halen....misschien dat die duidelijker is.
Ik heb geen klachten, maar heb al van veel bekenden gehoort dat die de eerste weken klachtenloos doorkwamen...

xxx

heej,

ik gebruik nu al drie dagen achter elkaar Romed midstream, heb spijt dat ik ze besteld heb 2 maanden geleden. Daarna zag ik op internet verschillende berichten dat ze niet zo goed waren. Maar nu :

Vrijdag: niks te zien op de test
Zaterdag: licht streepje (of verbeelde ik het me?)
Zondag: duidelijker streepje als gister, maar vertrouw ik die test wel?

xxx

hoi hoi!

een streepje lijkt me toch duidelijk! maar het is goed om nog een andere test te doen. dan weet je het zker.

bij mij geen klachten, ik denk dat de duiveltjes deze week gewoon weer komen.

groetjes

Terug
Bovenaan