Carina1978, Wy2006

Ff kijken hor het op het forum is.
Ben alweer vroeg uit de veren.
Om 11 uur worden we alweer verwacht voor het carnaval.
Zaterdag en zondag waren weer erg leuk.
We hebben  met 2 optochten meegelopen, en daarna natuurlijk met z'n allen doorgezakt.
Gisteravond heb ik maar niet zoveel gedronken, anders was ik nu mijn bed nog niet uitgeweest.

Ik ga me maar snel aankleden.
Gezellige dagen nog

Groetjes Mickey

de afgelopen dagen waren erg gezellig.
Teveel drank, maar dat hoort erbij. op de een of andere manier denken ze dat ik vodka drink in het tempo dat zij bier drinken... ik kan het aardig bijsloffen.. hahaha

de optocht was leuk, alleen lang wachten.. pffffff

wij gaan vanavond de laaste avond in. vanmiddag zijn we even in de kroeg geweest, maar het was er erg rustig.

groetjes uit rommelgat!
Carina

ALAAFFFFFFFF

Ik ben ook weer aanspreekbaar.
De dagen zijn voorbij gevlogen.
Vanavond nog het traditionele haringhappen, en dan zit de carnaval er toch echt weer op.
Vanochtend lekker uitgeslapen, gedouched, en nu helemaal niks.
Heeeeeeeeerlijk.

Verder weinig nieuwtjes.
Over een dag of 4 tot 6 is mijn nod, dus we zitten weer te wachten.

Groetjes Mickey

Hoi hoi,

Hoe is het?
Al aan het aftellen voor je nod?
Ik heb sinds vorige week last van erg gevoelig (.)(.)
Erg vervelend, kan ik je vertellen.
Verder is hier alles prima.
Vanavond lekker thuis voor de buis, en dat is heerlijk na de zware afgelopen dagen.

Groetjes Mickey

hoi hoi!

vandaag ook een rustige dag gehad. de was weggewerkt (wat heb je daar toch altijd een berg van na carnaval) en wat andere klusjes gedaan.

vanmiddag lekker gesport, ff het luie zweet eruit.

toen ik op de kalender keek, kreeg ik ineens de kriebels. nod dag komt wel erg dichtbij.
ik heb nog eens goed geteld, en ik moet niet de 28ste, maar de 26 of 27ste ongesteld worden. in de nacht van 26 op 27 om precies te zijn.
ik weet niet wat ik de vorige keer verkeerd heb geteld, maar goed.
en dan wordt het zomaar spannend, terwijl ik weet dat we in onze   vermoedelijke klusweek niet veel hebben geklust, dus de kans vrij klein is.

morgen boodschappen doen, een lekker luchtje halen (eerste nieuwe loon is gestort dus heb ik wel verdiend!) en waarschijnlijk 's avonds de kroeg in. we hebben nog 1 leutbon (consumptiebon) over (expres bewaard) en die moeten we (ow wat erg!) morgen opmaken!

ga je nog iets leuks doen dit weekend? of moet je werken?
groetjes Carina

Hoi,

Ik kan me goed voorstellen hoe jouw wasmand eruit moet hebben gezien na de carnaval, want de mijne zat ook behoorlijk vol.
Het wassen vind ik niet zo erg, maar dat strijken.

Ben gisteren al wel begonnen, maar niet alles weggewerkt.
Dus vandaag de rest maar doen.
Verder liggen er nog wat andere huishoudelijke klusjes op me te wachten, en is het huiswerk nog niet helemaal af.
Kortom, ik kom het weekend wel door.

Weet je al welk luchtje je gaat kopen?
Altijd leuk, jezelf verwennen.

Groetjes Mickey

hey studiebol!

nog hard gewerkt aan je huiswerk?

het is helemaal gelukt in de stad. een lekker luchtje gevonden en ook mijn lief verwend met een nieuw luchtje. eigenlijk had hij het niet verdiend, want hij heeft een paar weken geleden een flesje van mij laten vallen op de tegels van de badkamer. je wilt niet weten hoe dat ruikt...!!

ik heb voor mezelf femme van hugo boss gehaald en voor mark ambré van baldessarini.

ik heb nu op beide polsen een ander luchtje, op de rechter degene die ik gekocht heb, maar op de linker ook een erg lekker luchtje.. ik twijfel of ik die ook nog ga halen. al is het bete rme wat in te houden!

75 euro lichter weer naar huis gegaan en daar een lekker broodje gegeten. de rest van de middag moet ik niks, mar mag ik vanalles, dus ga lekker neuzen op internet!

groetjes!

Wat een kletstantes zijn we toch, we zitten alweer op pagina 4.
Wel lief hoor, dat je je mannetje zo verwend hebt.
De mijne houdt niet van luchtjes, dus daar zou ik hem niet blij mee maken.
Vind het trouwens altijd moeilijk om iets voor hem te kopen.
Vor z'n verjaardag heb ik hem een trui gegeven.
Eerst wilde hij niks hebben, maar de avond voor z'n verjaardag bedacht hij dat het toch wel kaal was om niks te krijgen.
PFFFFFff kerels.

Kon ik de volgende dag nog snel iets gaan halen.

Mijn huis werk is nog niet af.
Ga ik denk ik morgenmiddag maar doen.
Dan ben ik alleen thuis en kan ik me beter concentreren.
Hoezo uitstellen?

Nu maar ff wat gaan eten, want mijn maag rammeld.

Terug
Bovenaan