Carina1978, Wy2006

hoi hoi

gelukkig! is toch een fijn idee dat er gewoon een eitje is!

ik heb last van behoorlijk wat slijm, dus denk dat het bij mij ook de eitjestijd eraan komt.

we hebben vanavond een receptie gehad van iemand die met pensioen is gegaan. dus na afloop lekker een frietje gepakt.
vriendlief is erg knuffelig vandaag.. dus ga zo lekker tegen hem aan kruipen op de bank.

moet je morgen werken?

groetjes Carina

Hee hoi,

Ik had je berichtjes bijna gemist.
Er zijn vandaag ook zoveel onderwerpen bij gekomen.
Vanochtend heb ik lekker vrij gehad, en vanmiddag moest ik naar school.
We hadden net zo goed thuis kunnen blijven, want de laatste 2 lesuren vielen uit.
Niet veel gedaan dus.

Maar er is ook goed nieuws.
Vandaag dan toch eindelijk een positieve test.
Er waren 2 duidelijke strepen te zien.
Dus wel een ei, maar alleen 2 dagen later dan ik had gehoopt.
Als mijn nod nu precies over 14 dagen is, zijn we dus bijna gelijk.

Morgen is eigenlijk mijn vrije dag, maar omdat ik voor mijn opleiding ook praktijkopdrachten moet doen, heb ik mijn vrije dag daarvoor opgeofferd.
Tja, moet ook gebeuren.

Alleen donderdag en vrijdag nog werken, en dan lekker vakantie.
Heb er al heel veel zin in.

Groetjes Mickey

het aftellen is begonnen! eerst voor carnaval en dan voor nod!

ik heb er zin in! de doos met carnavalskleren zijn van zolder gehaald en extra boodschappen in huis gehaald (slaatjes en knakworstjes ed.)

morgen de hele dag werken en vrijdagochtend hebben de kinderen een vossenjacht en ben ik begeleider van een groepje kinderen.

groetjes!

Ik heb ook al echt zin in carnaval.
Het zal wel weer een zwaar weekend worden, maar daarna heb ik gelukkig alle tijd om weer bij te komen.
En wie weet is het inderdaad onze laatste carnaval zonder dikke buik of baby, dus we gaan er extra van genieten.

Ik hen ook nog 2 drukke dagen voor de boeg, dus uitgerust het weekend in gaan is er helaas niet bij.
Behalve werk heb ik ook nog een verjaardag, en het huis moet ook nog een beetje aan kant.
Vriendje-lief maar even aan het werk zetten
Als ik het lief vraag wil hij wel helpen.

Groetjes Mickey

hoi hoi

een verjaardag vlak voor carnaval is niet echt handig nee.

ook ons huis mag nog wat opgeruimd worden, gelukkig ben ik morgenmiddag op tijd thuis. ik heb het geluk dat ik mijn vriend dat niet echt hoef te vragen. ik was vandaag pas na 6 uur thuis. hij had al gestofzuigd, eten klaar gemaakt en boven alles opgeruimd (klereni n de wasmand enzo)

gelukkig, want ik ben helemaal gaar! ik weet niet of ik moe ben van het werken wat ik nog niet gewend ben, of dat ik last heb vvan mijn huisstofmijtallergie. ik ga voor de zekerheid de pilletjes maar weer slikken tegen de klachten. dan merk ik het snel genoeg.

groetjes carina

Hoi,

Joepie, vakantie!!!!!!!!

Ik ben er helemal klaar voor, jij?
Het huis is bijna aan kant, de was weggewerkt, dus het feesten kan beginnen.
Vervelend dat je zo moe bent, je bent toch niet zwanger?
Nog ff lekker uitrusten, en dan je er helemaal tegenaan de komende dagen.
Ik ga me snel omkleden.
Vanmiddag hebben we verjaardag.

Als ik je niet weer spreek, alvast een heel fijn carnaval.

Groetjes, Mickey

hoi hoi

ook mijn vakantie is vanmiddag begonnen.

ik ben al helemaal in de stemming. de hele ochtend hoempapa muziek en hossen met de kinderen.
vanmiddag naar de bakker geweest en daarna de sportschool. het bevalt me uitstekend daar.

veel plezier de komende dagen. ik weet niet of ik veel de computer aanheb, maar woensdag ben ik er zeker weer!

groetjes!!!!

Wat goed zeg, dat je het zo leuk vind op de sportschool.
Kan je alle drank van de carnaval er straks mooi weer af trainen.

Ik denk ook dat ik hier de komende dagen niet veel ben.
Misschien tussendoor ff kijken of er nog leuke nieuwtjes zijn.

groetjes Mickey

Terug
Bovenaan