Carina1978, Wy2006

Dus als ik het goed begrijp is het huis nog in beeld?
Ik ben benieuwd wat jullie gaan beslissen.
Moet ik mijn verfkleren alvast van zolder halen?

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is steeds hetzelfde verhaal te vertellen.
Maar het is denk ik wel goed dat je weer "gewoon" aan het werk bent.
Inderaad met iets anders bezig zijn.
En als je eenmaal je verhaal verteld hebt zijn er steeds minder mensen die je het nog moet vertellen.

Wij hebben deze week nog vakantie.
Als het weer mee zit gaan we morgen naar madurodam.
Maar het kan ook donderdag of vrijdag worden.
Verder hebben we niet echt plannen.

Nu snel eten en dan vanavond naar de verjaardag van mijn zus.
Vanmiddag hebben we ook al een verjaardag van het neefje van mijn vriend gehad.
Mmmmmmmmm, 2 keer taart eten.

hoi hoi

ja het huis is nog in beeld. we hebben al nagevraagd wat een schuifpui ongeveer gaat kosten.. en zo moeten we nog meer uitzoeken.

maandag komt de makelaar naar ons huis kijken en vertellen wat hij denkt dat we kunnen gaan vragen dan. ben erg benieuwd... want als dat tegenvalt kunnen we het zowiezo vergeten!

waar het op deze site eigenlijk om draait... ik heb bijna geen bloedverlies meer. nu maar hopen dat er niet net als afgelopen weekend ineens weer een bloedpropje afkomt. en dat ik er nu eindelijk vanaf ben.

ik twijfel trouwens nog of ik niet nog een echo wil voor de zekerheid. om te kijken of echt alles weg is.

leuk madurodam. ik ben er geloof ik heeeeel lang geleden eens geweest, maar weet er niet echt meer iets vanaf.

ik ben al begonnen met de voorbereidingen voor mijn verjaardag. ik heb flink wat soorten drank van mijn broertje in mogen pikken.. ik wil kijken of ik weer een cocktailparty ga geven, of niet. heb nu al bijna genoeg drank in huis.. hahaha
(kan bijna een slijterij beginnen!)

groetjes!

Mmmmmmmmm, cocktailtjes, lekker.
In de vakantie heb ik ook een paar cocktailtjes gehad, smaakte goed.

We hebben ons uitje een dag uitgesteld.
De weersvooruitzichten waren toch niet echt gunstig.
Voor de vakantie had ik en proefabonnement op het tijdschrift vriendin genomen.
Natuurlijk heb ik helemaal geen tijd gehad om te lezen, dus ben ik er thuis aan begonnen.
En wat denk je dat ik gister lees?
Een artikel over madurodam met een kortingsbon erbij.
Dat kan toch geen toeval zijn?

Fijn dat je bloedingen bijna over zijn.
Als het je gerust steld zou ik nog een echo laten maken.
Je weet dan zeker dat je helemaal "schoon" bent, en kan dan met een gerust hart weer aan de klus.

Ik heb waarschijnlijk deze ronde een meevallertje.
Mijn ei is als het slijm me  tenminste niet voor de gek houdt bijna een week eerder dan verwacht.

hoi hoi

vnadaag weer gewerkt.. nou ja aanwezig geweest.
ik heb wel wat dignetjes gedaan., maar meer gepraat met andere collega's.. de hoogzwangere dan.
ik dacht dat ik het moeilijker zou vinden, maar ook vnadaag ging het goed. al heb ik wel weer een zwaar gevoel in mijn hoofd.

een week eerder je ei? dat is zeker een meevaller. maar misschien ook wel weer raar, want dat is dan toch wel erg vroeg?

ik wacht nog af wanneer het echt voorbij is... ik heb vnadaag weer meer buikpijn. alsof je ehel erg ongesteld moet worden (zo ongeveer). volgens 1 van die collega's kan dat zijn dat de barmoeder weer aan het krimpen is. ook dat kan gepaard gaan met bloedingen.

pfffffffffff

groetjes!

Hoi hoi,

We zijn net terug van ons dagje Madurodam/Scheveningen.
Het was een leuke dag, en gelukkig viel het weer ook mee.
We hebben onderweg ergens gegeten, en zaten zelfs in de zon, heerlijk.

Volgens mij heb ik vandaag mijn ei gehad.
Ik had steekjes in mij buik, en veel slijm
Het is inderdaad een behoorlijk korte cyclus voor mijn doen.
Ik hoop stiekem dat het zo rond de 30 dagen uit komt.
Anders verschilt het weer zoveel van de laatste 2 cycli.

Ik hoop dat jij de boel ook snel weer op regel hebt.
Kunnen we gezellig "samen" klussen.

hahaha niet mnieuwsgierig? jij?
hmmz....

het huis was leuk. veel van de dingen die in  het andere huis nog moesten gebeuren waren al gedaan/.
de badkamer was goed, maar geen wc boven. dat zal ik dan wel missen.
de tegelvloer beneden is netjes, maar niet mijn eerste keus.

het feit dat er overal kunststofkozijnen waren is positief, de ruimte is leuk in te richten.

ik was er al bang voor, maar zo als het er nu naar uit ziet wordt het kiezen tussen veel kluswerk maar goedkoper of minder kluswerk en iets duurder.
of natuurlijk helemaal niet.

we wachten maandag af, dan heeft de makelaar een idee wat ons huis op zou moeten brengen en kunnen wij verder rekenen.

spannend hoor.

vandaag aan het bakken geslagen. de chocladetaart ziet er super uit! en ruikt ook zo lekker!!!!
de kwarktaart daar heb ik mijn twijfels over. maar goed dat zie ik morgen wel die staat in de koelkast op te stijven. het zal vast lekker zijn, maar of het een mooie taart wordt das de vraag.

hoe was jou dag vandaag?
ik ga zo douchen en vanavond op verjaardag....

groetjes Carina

Terug
Bovenaan