Carina1978, Wy2006

Dat wordt dus nog een lastige keus.
Ik denk dat ik het wel had geweten.
Hou namelijk niet zo van klussen

En, heb je je taart al geproefd?
Zal vast wel lekker zijn geworden.

Ik heb gisteren een lekker rustig dagje gehad.
Ik moest helemaal niks, heerlijk.

Gisteravond hadden we feest van iemand die vandaag 50 wordt.
Hij is niet getrouwd, dus heeft voor zijn verjaardag een "bruiloftsfeest" gehouden.
Het was erg gezellig.

Vanmiddag ga ik naar en optreden van De Kast.
Ik heb er natuurlijk al helemaal zin in.

En vanavond kermis!!!!!!!

Hoezo een drukke dag.
Ik ben blij dat ik morgen vrij ben.

Een fijne dag vandaag, en niet teveel van de taart snoepen he?

Groetjes!!!!!

hoi hoi!

ik dacht dat ik het druk had dit weekend! je hebt je vrije dag extra nodig!

de verjaardag gisteren was erg gezellig. de fles rose heb ik acherover geslagen en had er niet eens veel last van.. hahaha
iemand op de verjaardag vertelde dat degene die het "klus"huis nu nog bezit het waarschijnlijk voor 175000 wel weg zal doen. hij heeft namelijk niet veel tijd meer.
dan wordt het voor ons natuurlijk nog interessanter!

de taart was erg lekker! ik heb de chocolade taart geproefd en die is ook al op 1 stukje na op. de kwarktaart heb ik nog voor de helft. die proef ik straks of morgen wel.
mark vond hem in ieder geval lekker. mijn moeder en oom waren en beetje aan het plagen dus hun mening neem ik maar neit serieus... hahaha

iedereen is inmiddels weg. het is altijd erg gezellig als ze er zijn, maar ook wel weer lekker rustig als ze naar huis zijn !
lekker even niksen!

groetjes Carina

Oeps, wat waren we ver weggezakt.

Ik heb vandaag geen tijd gehad om te reageren.
We hebben de hele dag kermis gevierd.
Het was eigenlijk te gezellig om naar huis te gaan, maar morgen zal er toch echt gewerkt moeten worden.
Dus de hoogste tijd om te gaan slapen.

Alvast een heel fijne verjaardag morgen.

Welterusten.

danku dank u!
vriendje heeft me verwend met een etentje gisteren... lekker!

ik denk dat ik tegen mijn eisprong aanzit. (aan het slijm te zien)
het was gisteren geen reden om elkaar uit de weg te gaan. lukt het nu gelijk dan is het geluk hebben en moet het gewoon zo zijn.
condooms beginnen we in ieder geval niet aan! en dan weet je wat er zou kunnen gebeuren.

wanneer ik zondag de 12de (dag van de miskraam) als dag 1 aanhoud, dan zit ik nu op dag 17. gisteren begon het slijm.. dus op dag 16. kan een mooie cyclus worden van rond de 32 dagen denk ik.....

ik denk wel dat ik vandaag een test doe om te kijken of er nog een dikke streep staat ivm de hormonen in mijn lijf. mocht ik niet ongesteld worden weet ik dat ik dan nog  niet op die testen kan vertrouwen.
ik heb al gehoord van iemand dat die nog 2 maanden een streepje extra op de test had staan. ik ga dus echt niet wachten tot dat streepje niet meer komt hoor!

groetjes Carina

MMMMMMMMM, een etentje, dat is natuurlijk nooit verkeerd.

Ik moest vandaag onverwacht werken.
Vanmorgen om half 7 ging de telefoon al
Gelukkig wist ik wel dat de kans bestond dat ik gebelt zou worden.

Hier is het allemaal rustig.
Geen slijm, geen pijn, kortom stilte voor de storm.
Bij 28 dagen zou ik over 8 dagen mijn nod moeten hebben.
W8 W8 W8

hoi hoi

ik heb net een test gedaan en er was geen 2de streepje meer te bekennen.
dat is toch wel geruststellend, want dan zit er dus ook niet veel hormoon meer in mijn lijf.

vervelend he.. uit bed gebeld worden om te werken. dat is ook de reden waarom ik vervangen niet leuk vind.
dan weet je helemaal niet aar je aan toe bent.

net boodschappen gedaan en gesprek gehad met de hypotheekadviseur. weer een beetje wijzer geworden.

Fijn dat je geen hormonen meer in je lijf hebt.
Nu ben je lichamelijk dus echt klaar voor om weer zwanger te worden.
Wie weet krijgt je verjaardag nog een staartje, leuk toch een extra cadeautje?

Ik heb gisteren het schema voor komend schooljaar gekregen.
Stiekem hoopte ik dat de lessen die ik MOET volgen al aan het begin van het schooljaar zouden zijn, maar dat is helaas niet het geval.
Juist de laatste 20 weken zijn erg belangrijk .
We moeten dus in oktober nog maar voorzichtig klussen, en niet teveel in de "vruchtbare" periode.
Ik heb wel bedacht dat ik het niet nog langer uit wil stellen.
En het ligt natuurlijk ook aan mijn cyclus.

Het komt nu allemaal wel dichterbij hoor.
Vind het ook wel weer een raar idee.

Groetjes!!!!!!

Terug
Bovenaan