Carina1978, Wy2006

op een gegeven moment word je gevoel zo sterk dat je er toch aan begint..
geef er aan toe, want je hebt toch geen zekerheid. Kijk maar naar ons.
al is het natuurlijk wel balen dat net de belangrijke lessen aan het eind zijn...

ik heb bijna geen slijm meer, dus denk dat mijn eitje is geweest. Zou wel grappig zijn als er juist op mijn verjaardag een eitje bevrucht blijkt te zijn!
(stiekum hoop ik het wel hoor!)

morgen weer een hele dag werken. hoop dat het nog wat beter gaat dan dinsdag...
morgen krijg ik ook het rooster te zien met welke kinderen ik aan het werk ga en hoe de dag ingedeeld wordt. degene die dit maakt zei gisteren al dat ze neit heel veel aanvragen had. dus ben benieuwd hoe mijn dinsdag en donderdag eruit komen te zien!

groetjes!

Ik heb eens even zitten rekenen.
Als ik het goed heb en je cyclus zou inderdaad ongeveer 32 dagen zijn, dan hebben we bijna tegelijk nod, of heb ik het mis?
Dan moet ik voor mezelf wel van 33 dagen uitgaan.

Veel succes morgen op je werk.
Altijd weer spannend als er dingen veranderen.

hoi hoi

ik durf nog niet zo goed te zeggen of mijn eisprong is geweesrt.. vandaag namelijk flink wat slijm (blegh). dus dat zou betekenen dat ie nog in aantocht is..

ik houd er rekening mee dat ik over 2 weken ongesteld word, maar het kan ook makkelijk later. is toch weer je lichaam opnieuw ontdekken.

zou wel handig zijn... weer rond dezelfde tijd! Kunnen we elkaar makkelijk in de gaten houden...

het werken ging goed. ben productief bezig geweest! en dat is wel fijn na die paar weken.
de dagen zijn gevuld, op het laatste uur van de middag na. ik zie wel wat daar nog voor taken bij komen.

ga nu eerst even de hond uitlaten!
groetjes!

Vind je ook niet dat je als je na een vakantie weer aan het werk gaat het lijkt of je helemaal geen vakantie hebt gehad?
Je zit heel snel weer in het gewone ritme.

Hoe gaat het met de huizenjacht?

Ik begreep dat jullie een goed gesprek hebben gehad met een makelaar.
Gaan jullie nog verder met 1 van de huizen?

Het is nu de hoogste tijd om te gaan slapen.

Liefs Mij.

hoi hoi

ja erg he.. ik ben nu alweer toe aan vakantie.. hahaha

de huizenjacht.. tja
ik wil toch even wachten. even wat rust.
ons huis is wel bekeken door 2 makelaars en de vermoedelijke verkoopprijs is best hoog.
ik zou het huis nu niet meer kunnen kopen. lang leve de nieuwbouw!

straks komt mijn broertje (die veel groter is haha) die blijftlogeren. als het goe dis komt zijn vriendin ook mee. vorige week hadden ze ruzie, dus het wads even spannend wat er ging gebeuren.

prettig weekend!

Nou, dat moet toch al een goed gevoel geven dat je in ieder geval een lekker bedrag voor jullie eigen huis kan vragen.

En wat ik je al eerder gezegt heb, als je nog twijfelt moet je nog geen huis kopen.

Er komt vast een moment dat je je droomhuis tegenkomt, en jullie er beide helemaal weg van zijn.

Bij ons kwam het ook onverwacht, en zie hier het resultaat.
Nou ja, zien

Gezellig dat je kleine grote broertje komt logeren.
Maak er een gezellige avond van.

Ik ga vanavond maar eens optijd naar bed.
Morgen en zondag moet ik werken.
Ik moet er nog erg aan wennen dat ik 's avonds wat eerder naar bed moet om als ik dat wil de nodige uurtjes slaap te krijgen.
Wat wil je na bijna 6 weken niks doen.

bah.. het grote nadeel van in het weekend werken... vroeg je bed uit!

mijn broertje is er nog niet.. een flinke file zeeland uit, veraarzaakt door een ongeval.
ik wacht rustgi af tot ie er is
oja vriendinnetje is ook mee

werkse dit weekend!

Terug
Bovenaan