Carina1978, Wy2006

Hier is de studiebol weer
Vandaag al direct een mazzeltje, we waren om 3 uur al uit in plaats van om kwart over 5.

Voor mij was er niet veel aan op school.
Allemaal herhalingen, bleh!!!!!!!!!!!!!
En dat zal de komende 9 weken zo blijven.
Maar ook dat overleven we wel.

Verder voel ik me prima.
Heb nog niet de behoefte de "tampontest" te doen.
Ik weet gewoon voor mezelf dat we deze ronde echt heel braaf zijn geweest, en ik dus niet zwanger kan zijn.
Voor zover ik weet is er nooit een codoom gescheurd, hahaha.
Vandaag waarschijnlijk het laatste doosje rubbers gekocht.
Ook dat was wel een raar idee hoor.
MIsschien maken we die wel helemaal niet op.
Ook mijn voorraad zwangerschapsvitamines heb ik weer aangevuld.
Dit keer eigen merk van het Kruidvat.
Heb jij enig idee wat het verschil is tussen de duurdere en goedkopere soorten.
Voor zover ik het kon zien zijn de bestanddelen allemaal hetzelfde.

hoi stuudjhe!

Nu al ongi...dit is dan een korte cyclus toch?

ik heb de foliumzuur van de trekpleister eigen merk. toen ik zwanger was heb ik vitamines voor de zwangere vrouw van etos gehaald. daar zaten nog wat extra vitamines in.
een verschil? geen idee, maar ik las op de verpakkingen ook dezelfde inhoud, dus denk dat het wel hetzelfde is.

bij mij nog niks gaande. Nog wel steeds steekjes in mijn buik, vooral als ik wil gaan slapen.
ik heb wel het idee dat mijn buik wat meer opgezet is. dat kan duiden op mijn ongi die onderweg is. ik hoop dit weekend meer te weten.

morgen nog een ochtend werken. vandaag was het saai op het werk. iedereen heeft het druk druk druk, en het lijkt wel of er voor mij haast geen werk is. of ik het me inbeeld? ze me maar een beetje bezighouden? of er gewoon even niet meer te doen is? weet ik niet, maar vrolijk word ik er niet van.
als het volgende week niet verandert zal ik het toch eens aankaarten.

gisteren op msn iemand die iets minder ver was dan ik.. stond bij haar naam: heb ons kindje gevoeld. bah ik dacht dat ik door de grond zakte. dat had ik ook kunnen hebben. Het doet me toch meer dan ik toe wil geven.

groetjes Carina

Dit was een cyclus van 28 dagen.
Ik vind het wel grappig dat ik precies 2 weken nadat ik steekjes in mijn buik had en rekbaar slijm, ongi ben geworden.
Dat scheelt ovu-testen kopen.

Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om te horen/lezen dat er meiden zijn die ongever net zo ver zwanger zijn als jij geweest zou zijn.
Je wordt dan natuurlijk wel weer met je neus op de feiten gedrukt.
Ik hoop echt dat je snel weer zwanegr mag zijn, en dat je daardoor het gebeurde los kan laten.

Werkse morgen, en inderdaad als het je niet aanstaat gewoon zeggen wat je vind.

hoi hoi

je hebt je lichaam al goed leren kennen! je voelt zelfs de eisprong! dat kan ik nou echt niet zeggen hoor!

wat me wel opvalt is dat ik erg snoeperig ben de laatste 2 dagen. zou het dan toch gebeuren die weekend?
de rest van mijn lichaam zegt me eigenlijk maar weinig. de steekjes in mijn buik zijn zo goed als weg.

mijn weekend is begonnen! morgen komen 2 vriende bij ons steengrillen.. dus ga zo wat lekkere dingen bedenken die ik erbij wil doen!

nog even wat huisvrouwen en dan vanavond lekker niksen!
hoe ziet jou weekend eruit?

Werken !!!!!!!!!

En tussendoor ook nog een beetje huishouden.
Ik ben er deze week nog niet aan toe gekomen.

Maandag ben ik lekker een dagje vrij.
Dan ga ik ook alleen maar dingen doen waar ik zin in heb.
Hoewel, maandag begin ik weer met zwemmen.
Ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb.
We hebben overwogen iets anders te gaan doen, maar we weten nog niet wat.
Dus voorlopig blijven we nog maar even zwemmen.

tja wat is nog meer leuk... ik vind de sportschool erg leuk en gezellig.
het ligt er een beetje aan.. wil je het ook alleen kunnen doen? of mag het iets in teamverband zijn?

Gelukkig, ik kan weer internetten.
We hebben een nieuwe modem gekregen, en die moest geinstalleerd worden.
En wat denk je, dat lukte dus niet, terwijl er in de brief die erbij zit staat dat het heel eenvoudig is.
Niet dus.

Ik heb met mijn boze hoofd de oude modem maar weer aangesloten in de hoop dat die het wel zou doen.
Morgen als ik meer zin en tijd heb ga ik het nog eens proberen.

Alleen zal ik over een paar weken weer een nieuwe modem aan moeten sluiten want we krijgen ook telefoon via de modem.

Wat het sporten betreft, we weten zelf niet zo goed wat we willen.
In ieder geval geen teamsport.
Maar ja, wat dan wel.

Terug
Bovenaan