Carina1978, Wy2006

Hoi,

Heb je een gezellig weekend gehad met je broertje???

Ik heb het hele weekend gewerkt.
Moest er wel even weer aan wennen hoor, maar het was ook wel weer heel leuk.

Morgen heb ik introductie dag op school.
Het gaat dan toch echt weer beginnen.
Voor mijn gevoel is iedere keer dat ik naar school ga een stapje dichterbij het moment dat we de rubbers in de wilgen hangen.
Hoezo en rare gedachtengang.

Ik zou ik niet zijn als ik er niet weer een berekeningetje op los gelaten zou hebben.
Ik had er namelijkniet aan gedacht dat je voordat je gaat bevallen zo'n 6 weken zwangerschapsverlof hebt.
Dat moeten we natuurlijk niet vergeten, want als ik eind juli uitgerekend zou zijn, dan zou ik dus tijdens mijn verlof nog naar school moeten.
Het schooljaar duurt namelijk tot 11 juli.
Niet echt handig dus.
Grrrrrrrrrrrrr, ik wordt gek van mezelf.

Hoe gaat het met jou?

hoi hoi!

een verslagje van het feest komt morgen op mijn hyves, want wat hebben we een lol gehad!
mijn broertje was er pas om 9 uur. normaal rijd je het in anderhalf uur, nu zijn ze 3,5 uur onderweg geweest (met eten onderweg erbij!)

ja.. je moet je zwangerschapsverlof niet vergeten.. wat slim van je dat je daar op tijd aan dacht (zou ik waarschijnlijk niet gedaan hebben.

met mij gaat het  goed, maar mijn lijf snap ik echt niet meer.
het blijf maar slijmerig, en vanmiddag bij het afvegen wat rozig slijm. zou ik nu al ongesteld moeten worden? das wel erg snel! (miskraam is nu 3 weken geleden)

vanavond weer ee   nfeestje... pfffff ben nog neit bijgekomen van gisteren!
morgen lekker uitslapen, want 4,5 uur is toch te weinig wanneer je iets te diep in het glaasje hebt gekeken!

ben je morgen vrij? lijkt me wel als je het weekend werkt? of gaat dat niet zo?

groetjes Carina
(die hoopt dat bij jullie de rubbers snel aan de wilgen worden gehangen)

4,5 uur slaap is inderdaad niet veel.
Geen tijd om en beetje bij te slapen?
Ik kom net mijn bedje uit.
Heb even 2,5 geslapen.
Vanavond hebben we een feestje.

Morgen ben ik niet vrij, al kan ik wel een beetje uitslapen.
Ik moet namelijk om 10 uur op school zijn.
Kan dus tot een uurtjr of 9 blijven liggen.
Dat scheelt toch weer 3 uur bij vandaag

Wat vreemd dat je nog steeds wat "kleur" verliest.
Als je het je niet vertrouwd moet je gewoon de HA eens vragen of dat normaal is.
Weet je het in ieder geval zeker.

Ik heb zo het gevoel dat wij de eerste 2 maanden vanaf oktober nog maar even voorzichtig moeten zijn met klussen.
Wel klussen, maar niet in de vruchtbare periode ofzo.
Mocht er dan een superzaadje tussen zitten dan moet het gewoon zo zijn.

hoi hoi!

heerlijk uitgeslapen vandaag! heb net boodschppen gedaan en nog wat afwas weggewerkt.

vanavond gaan we bbqen, de buren 2 deuren verder hadden gisteren een bbq en daar was zoveel ovder dat we er vandaag nog van kunnen eten. lekker!

ik overweeg de gynaecollog te bellen, want heb ook regelmatig steekjes in mijn buik. gewoon vragen of het normaal is, of niet. en eigenlijk wil ik toch een echo om er zeker van te zijn dat alles weg is.

slim om even rustig te klussen... een superzaadje kan natuurlijk altijd, maar dan heeft het gewoon zo moeten zijn! soms moet je dingen aan het toeval overlaten!

ik hoop voor je dat het niet al te druk is op school, dat je lekker rustig kunt beginnen!

groetjes Carina

De eerste schooldag zit er op.
Nou ja schooldag.
In de uitnodiging stond dat we er om 10 ur moesten zijn, en dat het rond 16 uur afgelopen zou zijn.
Ik zat me al af te vragen wat we dan allemaal wel niet moesten doen.
Behalve het voorstelrondje, het  rooster, uitleg van de school en een rondleiding hebben we dus niks gedaan.
Om kwart voor 1 was ik alweer thuis.

Ik heb de komende 10 weken lessen die ik alleen maar hoef te volgen, en waar ik geen toetsen van hoef te doen, omdat ik dat vorig jaar allemaal al gehad heb.
Een makkie dus.
Pas vanaf november begint het echte werk.
ik kan er dus weer rustig inkomen.

Goed van je om de gyn te bellen.
Het geeft je waarschijnlijk een rustiger gevoel.

Ik wil trouwens je appartementje wel huren
Ga ik er gezellig een weekendje met mijn mannetje zitten, hahaha.

Groetjes!!!!!!!!!!

hoi hoi

de gyn niet meer gebeld. het slijm is niet meer zo erg, dus ik verwacht dat het nu wel stopt.

vandaag hard gewerkt. lekker met de kinderen aan de gang. en leuk te merken dat de kinderen het ook weer fijn vinden.

verder weinig te vertellen...

groetjs

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal.
Vandaag extra gewerkt voor een collega, dus een drukke dag gehad.
Morgen mij 1e echte schooldag.
Het zal een lange dag worden want ik begin om half 9 tot kwart over 5.

Dan donderdag ook weer veel werken, vrijdag een lange dag en het weekend er ook nog achteraan.
Ik hoop maar dat ze zo slim zijn me maandag wel vrij te plannen, wan t ik denk dat ik die dag wel nodig heb om bij te komen.

Mijn ongi zal wel niet zo lang meer op zich laten wachten.
De pijn in mijn (.) (.) is bijna weg.
Morgen naar school toch maar wat "materiaal" meenemen.
Je weet tenslotte maar nooit.
Ik hoop alleen dat het pas op zijn vroegst donderdag komt ( 28 dagen )

Vandaag definitief besloten dat we oktober/november de rubbers in de wilgen hangen.
De beslissing komt mede door een opmerking van een klasgenoot die vertelde dat ze vorig jaar door privé omstandigheden niet de hele opleiding af kon ronden, en daarom dit schooljaar de laatste deelkwalificatie gaat doen.
Dat zou ik dus als het nodig mocht zijn volgend jaar ook kunnen doen.
Ik moet zeggen dat er nu wel een soort van last van me af valt.

Ik ga nu douchen en daarna lekker slapen.
Je hoort morgen wel van me hoe de eerste schooldag was.

Liefs mij

hoi hoi

goed van je dat je een datum gesteld hebt! En een geruststelling dat je ook deelkwalificaties kunt halen (mocht je heeeel snel zwanger zijn!)

ik hoop dat ik dit weekend ongesteld wordt, dan heb ik een mooie cyclus zo na de miskraam. in theorie zou het dezemaand ook raak kunnen zijn, maar dat verwacht ik niet.

morgen ga ik voor het eerst weer sporten, want anders blijf ik het uitstellen.
's moiddags met een vriendin allerlei boodschappen doen. ze heeft haar sleutelbeen gebroken, dus kan zelf niet rijden. denk dat we de hele middag aan het shoppen zijn.. hahaha

slaap lekker! (ik in ieder geval wel straks!)

Terug
Bovenaan