Carina1978, Wy2006

Vandaag heb ik lekker gewerkt.
Heel relaxt.
De mensen waren allemaal goed te spreken, dus wat wil je nog meer.

In de plaats waar ik werk is dit weekend kermis.
Al 3 dagen kwam ik langs de oudhollandse gebakkraam.
Vandaag vond ik het toch echt weleens tijd worden om er niet langs, maar aan te gaan.
Ik had zo'n ontzettende zin in berliner bollen.
Mmmmmmmmmmmm, heerlijk.
Heb er meteen maar 2 opgegeten.
Maar ik heb een goed excuus, ik ben ongi hahaha.
De boterham heb ik tussen de middag maar laten staan.

Ik zal eens kijken of de macaroni klaar is, begin nu toch wel weer trek te krijgen.

mmm lekker berlinerbollen!
tja als je daa iedere keer langskomt..dan moet je er toch een keer iets halen!
ongi is een superexcuus.

wij hebben gisteren de steengril uit de kast gepakt. we hebben met vrienden gezellig gegeten. eigenlijk was het bij ons thuis, maar ze konden geen oppas regelen, dus alle spullen daarheen gebracht. vcoor ons maakt het niet uit waar we zitten...

na het eten monopoly gespeeld. wat was dat lang geleden zeg! en wat hebben we gelachen.

straks hebben we een verjaardag in de kroeg. gezellig! Het is feest van de ouders van 1 van dat bevriende stel, dus zien we ze dan weer. leuk om weer wat meer contact met ze te hebben.

van mijn ongi is nog geen sprake. het is nu precies 4 weken geleden. ik ben erg benieuwd. Wel heb ik al 3 dagen de drang om te testen. Zo'n gevoel alsof je dat meot doen. zou jij eraan toegeven en testen? ik wil daar eigenlijk nog even mee wachten, want wie weet komt het deze week wel gewoon. maar ja dat gevoel he....
ik kan het me trouwens niet voorstellen dat ik weer zwanger ben. theoretisch kan het natuurlijk wel.

groetjes Carina

Als je gevoel om te testen echt zo sterk is moet je het gewoon doen.
Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Hier zijn de  bijna weer verdwenen.
Ik moet er nog steeds aan wennen om in et weekend ongi te zijn.
Met de pil had ik het zo geregeld dat ik altijd door de week ongi was.
Dat vond ik makkelijker met uitgaan enzo.
Tegenwoordig maakt het me niet zoveel uit.

Vanmorgen had ik een gesprek met een klant over zwanger zijn.
Weet eigenlijk niet zo goed hoe we erop kwamen.
Vraagt ze me ineens of ik gestopt ben met de pil.
Gelukkig was ik haar haar aan het fohnen, dus kon ik met een beetje gekleurde wangen zeggen dat dat absoluut niet zo was, oeps

Ik moet dus wel een beetje opletten wat ik zeg.
Sommige mensen zijn heel goed in dingen ontfutselen.

Veel plezier vanmiddag op het feestje.
Wij gaan vanavond kermis vieren in de plaats waar mijn zusje woont.
Dat wordt weer een avondje alcohol drinken, he bah wat vervelend toch weer

en? al een beetje nuchter?
hahaha
was het gezellig op de kermis?

ik denk  niet dat ik nog hoef te testen.. ik heb sinds vandaag krampjes in mijn onderbuik. ik heb het vermoeden dat er vandaag of morgen wel wat komt.

Wat een dubbel gevoel zeg... aan de ene kant wil ik niet ongesteld worden, maar aan de andere kant wil ik wel zeker weten of  mijn lichaam  weer gewoon aan het werk gaat.

Vandaag staat de dag in het teken van poetsen. blegh!
de ramen moet gezemd worden, de keuken moet onderh handen genomen worden en de wc gepoetst. zucht...

ik ben ook een rollade aan het bakken. ben benieuwd of het gaat lukken.. ben niet zo'n vlees bakker. dit soort baksels doet mijn lief meestal.....

groetjes en een fijne vrije dag!
Carina

Nuchter? ja geloof het wel.

Ik heb gistermiddag mijn middagslaapje gemist, dus het was eerts wel zwaar gisteravond.
WE zijn om rond 8 uur al aan de drank gegaan, en rond half 2 zou de taxi terug gaan.
Kan je je er een voorstelling van maken hoe het moet zijn als je weet dat je nog een hele avond voor je hebt, pfffffffff

Gelukkig viel het achteraf wel mee.
Het was erg gezellig.

Vanmorgen werd ik alleen wakker van een ontzettende dorst.
Na flink wat water ben ik weer in slaap gevallen, om vervolgens rond 13.00 uur weer wakker te worden.
Ik ga me nu maar eens lekker douchen, dan word ik misschien helemaal wakker.

Succes met poetsen.
Het hoort erbij he.

Groetjes!!!!!!!!!!!

moe maar voldaan...
na een dag hard opruimen en poetsen kan ik nu wel zeggen da tik een rustige avond heb verdiend!

de ramen zijn weer gezeemd beneden, alles gestoft, geztofzuigd en gedweild, en de wc uitgebreid gepoetst.
de keuken afgesopt,al die vettige vingers.. blegh. En dan hebben we nog niet eens kinderen... hahaha

heb ook nog een kadootje voor mijn nichtje gehaald. maandag wordt ze 3! zondag is het feest. We zijn dus weer het hele weekend in zeeland.

ben je al een beetje bijgekomen?
en waar zou die dorst nou vandaan zijn gekomen.. hahaha

groetjes!

Ja hoor, ik ben weer bijgekomen.
Eerst lekker gedouched, en daana mijn ouders met ene bezoekje vereerd.
Vanavond voor het eerst sinds weken weer gezwommen.
BRrrrrrrrrrrr, wat was dat water koud.
Maar de tijd ging heel snel, want we hadden elkaar veel te vertellen.
Ik had mijn vriendin sinds mijn verjaardag niet meer gesproken.
We hebben nu dus weer helemaal bijgekletst.

Vanaf morgen weer een drukke werkweek.
Er is een collega weggegaan, en een andere collega zit in de ziektewet.
Maar het werk blijft wel.
Volgende week hebben we een extra planning om alles eens te bespreken.
Benieuwd wat daar uit gaat komen.

hoi hoi

mijn eerste werkdag deze week zit er weer op.
morgen weer ene vrije dag. raar hoor.. zoveel thuis zijn!

maar goed.. ik denk dat ik morgen (als de rd's niet komen) maar een test ga doen.
ik had vandaag wel wat bruinige afscheiding, maar verder niks. misschien zet er iets door, maar dat voelt nog niet zo.
maarja of ik wat ik voel nog zo kan vertrouwen....

morgen weer een opruimdagje, maar dan de bovenverdieping. grote schoonmaak...
ik heb er de zomervakantie niks aan gedaan.. (normaal poets ik in die 3 weken dat ik meer vrij ben dan mark) dus moet het nu maar gebeuren.

morgen ook weer sporten denk ik... wat zal ik een afgetraind lichaam krijgen zeg... whahaaaaaaaaaa

morgen een testresultaat berichtje...
groetjes Carina

Terug
Bovenaan