Carina1978, Wy2006

Hier is de harde werker weer.

Ik kom eigenlijk nooit op de markt.
Bij ons is dat altijd op dinsdag, en dan ben ik aan het werk.
En als ik vakantie heb, dan vergeet ik het meestal, of ik heb geen zin om er speciaal voor op te staan.

Ga je er weer een paar spannende weken van maken???
Ik leef weer erg met jullie mee hoor.
Hoop echt dat je snel weer zwanger bent, en dat ik daarna je voorbeeld snel mag volgen.

Is het bij jullie ook zo'n snertweer?
Hier regent het de hele dag al.
De ene keer iets meer dan de andere, maar het is volgens mij nog niet droog geweest.

HERFST welkom in het land.

ook hier is het snertweer.
ik wandel graag een stuk met de hond, maar vnadaag heeft zelfs de hond er geen zin in!

de markt heeft me weer een wittekool, savooienkool, prei, wortel en mineola's opgebracht

ben weer druk aan het snijden geweest.... pfffff ik maak namelijk zelf roerbakgroente van witte kool, prei en winterpeen. die doe ik dan in zakjes in de vriezer en haal ze eriut wanneer ik ze nodig heb... nog een uitje erbij snijden en ik heb voldoende groente!

de savooienkool ga ik maandag kleinsnijden en koken. meestal kunnen we er 2x van eten. dus gaat er een bakje in de vriezer.
vandaag heb ik de hele witte kool kleingesneden, de helft voor de roerbakgroente, de andere helft voor stamppot.
ook dat is genoeg voor 2x dus daar gaat ook een bakje van in de vriezer.

het kost me nu wat tijd, maar als we het druk hebben is het wel erg makkelijk als we iets uit de vriezer kunnen pakken.

ik hoop het deze maand erg spannend te maken! maar dan hopelijk met positieve uitslag. maar dat weten we pas over ruim 2 weken.

over 2 weken hebben we trouwens net een verjaardagsfeestje waar best veel gedronken wordt. ik drink normaal lekker mee, maar ik denk dat ik nu voor de zekerheid van te voren een test doe. is wel 2 dagen voor mijn nod (ongeveer) ...
wat zou jij doen?

Jeetje wat ben jij druk zeg.
Wij zijn meer van het makkelijke werk, of liever, mijn mannetje is meer van het makkelijke werk.
Hij neemt het liefst alle roerbak/bami-nasi-macaroni groente gesneden ee uit de winkel.
Zelfs de champingnons neemt hij gesneden mee als ik er niet op let.
Soms kan ik hem ervan overtuigen dat ongesneden voordeliger is, maar gemak dient de mens.

Ik denk dat als je inderdaad een dag of 2 voor je nod zit je gewoon moet testen.
Als je zwanger zou zijn is de kans groot dat je dan al positief test.
Alleen, wat zeg je op de verjaardag als je geen alcohol wil drinken???
Hij lijkt mij een beetje vroeg om al te vertellen dat je zwanger bent.
Aan de andere kant, de mensen weten dat jullie met kinderen bezig zijn, dus je kan ook zeggen dat je gewoon geen risico wil nemen.

Vanmiddag kwam ik er achter dat ik tijdens het carnavalsweekend een probleem heb.
Ten eerste heb ik geen vakantie van school, dus moet ik het de dinsdag zowiezo rustig aan doen.
En ten tweede heb ik die woensdag een TOETS
Dus ik moet het weekend leren, in plaats van carnaval vieren.
Ik baal er zo verschrikkeliijk van.
Aan de andere kant, het is wel een goed exuus om niet te drinken op de momenten dat ik wel in de kroeg zit.
Ik moet dan helder blijven zodat het leren niet zo zwaar is
Het kan tenslotte zomaar zijn dat ik dan net zwanger ben en het nog niet aan iedereen wil vertellen.

druk... dat valt wel mee hoor.
het is niet alleen goedkoper, maar ook veel lekkerder!
soepgroente enzo vind ik zelfgesneden veel lekkerder dan voorgesneden.

tja carnaval... je moet gewoon even kijken joh. misschien kun je sommoige dingen van te voren leren, zodat je nog wel wat kan feesten!
je zou wel een goiee smoes hebben om niet te drinken!

ik weet niet wat ik zou doen, ik denk het maar gewoon vertellen. dan weten ze het maar erg vroeg. iedereen weet toch al dat we ermee bezig zijn.

de plannen voor verhuizen worden steeds serieuzer. iik heb de brochure aangevraagd voor dat huis wat jij ook op de huislijn hebt gezien. en misschen gaan we daar over 2 weken wel naar kijken. (als het dan nog niet verkocht is)
Het is trouwens een woon/winkelpand. ik krijg al helemaal izn een eigen bedrijfje op te starten. gewoon een klein winkeltje ofzo. heb er nog niet echt over nagedacht, maar het spookt wel door mijn hoofd.
en als je de ruimte dan toch hebt.. waarom dan niet gebruiken!

we zullen zien wat er allemaal op onze pas komt. 1 ding is zeker... of ik nou zwanger wordt of niet... we gaan gewoon door met onze plannen!
we zien dan wel hoe het loopt!

groetjes

Dat zijn inderdaad al serieuzere plannen.

Aan wat voor winkeltje zit je te denken, en moet je daar geen papieren voor hebben?

Ik zo meteen weer even op internet kijken wel huis het ook alweer was.

ja erg he.. wat gaan we ineens hard!
bij het huis in veldhoven had ik nog zoiets van moeten we dat nou wel doen, is dit het wel.
nu heb ik dat gevoel helemaal niet. dus het zal toch wel zo moeten zijn.

gisteren was het erg gezellig op verjaardag. heb nu wat last van opstartproblemen.. hahaha
maarja wat wil je na ruim 1 liter wijn...

vanmiddag wordt het voor mij geen soepje koken, maar een soepje eten bij mijn schoonouders. we gaan daar straks al heen, nog wat in de tuin doen en dan lekker meeeten.

hoe is het met jou? al gevoelige (.)(.)?
je bent toch wel braf geweest deze maand? of moet ik al gaan duimedraaien?
groetjes

Een liter wijn??? Kan me voorstellen dat je je daarna niet al te fit voelt.

Ik heb nu ook een beetje weekend.
Vandaag was ik lekker snel met mijn werk.
Ik was zelfs iets eerder klaar dan gisteren.
Nog 5 dagen en dan ben ik 2 dagen vrij, ik kan dus al af gaan tellen.

Pijnlijke (.)(.) Grrrrrrr, praat me er niet van.
Het begint nu echt te komen.
Ik weet niet wat mijn mannetje vanavond allemaal nog wil als hij thuis komt, maar van mijn boobies blijft hij af

Geef je duimen nog maar even rust.
Ook deze maand zijn we weer heel braaf geweest.
Het lijkt wel alsof het steeds makkelijker wordt om braaf te zijn.
Dat zal wel komen omdat het moment van de "waarheid" steeds dichterbij komt.

hoi hoi
ik zit er helemaal doorheen voor vandaag..
pfffffff ben niks meer gewend.

ik denk dat ik vandaag iets gevoeld heb ik mijn buik wat mijn eitje kan zijn geweest, maar voel me de hele dag al raar (lees: kater) dus ik weet niet of het echt mijn eitje is geweest.
het slijm is zo goed als weg, dus kan het weleens zo zijn.

ik ga zo lekker vanuit mijn bedje tv kijken!
wij zijn dit weekend alles behalve braaf geweest. maar goed dat hoort in de klustijd!
wie weet over 2 weken.....

groetjes en spreek je snel weer!

Terug
Bovenaan