Carina1978, Wy2006

ja, iedere keer is je lichaam weer anders... sta er ook iedere maand weer versteld van da tje andere dingen voelt enzo.

raar dat anderen de foto's van je huis kunnen zien? nee hoor, het is een leuk huis, dat mag iedereen zien.. hahaha

de verkopend makelaar had te vertellen dat er een andere geinteresseerde was.
dus de bezichtiging is versneld naar deze zaterdag.
de andere makelaar van mijn oude woonplaats vertelde me dat de vraagprijs veel te hoog was en we er zeker niet meer dan 150000 voor moesten betalen. dan konden we beter even wachten op een ander huis.
ook vertelde hij dat hij waarschijnlijk binnenkort een huis in diezelfde straat te koop zou krijgen. misschien zelfs dat we daar zaterdag naar kunnen kijken. hebben we eerste keus. vrijdagmiddag belt hij me daarover.

jeetje heb er helemaal de kriebels van in mijn buik....

straks weet ik niet meer of ik kriebels krijg omdat ik zwanger ben, of omdat we gaan verhuizen.. hahaha
groetjes!

Gelukkig, ik was la bang dat ik het hele weekend in de zenuwen zou moeten zitten

Nog 2 dagen werken, en dan heb ik lekker een vrij weekend.
Nou ja vrij.
Zaterdagavond pas ik op de kids van mijn zus, en zondag hebben we verjaardag van mijn neefje.
Gelukkig kan ik beide dagen wel lekker uitslapen.
Dat mag ook wel na 12 dagen vroeg opstaan.

Vandaag is mijn nod, maar nog geen  te bekennen.
Wel af en toe wat ongikrampjes, dus ze zullen wel onderweg zijn.

Ik heb vanmorgen extra veel gedronken, zodat ik vaak moet plassen, en dus ook vaak kan controleren of de  er al zijn.
Wat ben ik erg he?

12 dagen achter elkaar vroeg uit bed.. pffffffff
ik heb al moeite met 2 hahaha

ik heb vandaag brochures via de post gehad van de makelaar. een aantal inetressante huizen, maar ook een hele berg die niet echt ons ding zijn. Mark kan zo wel een beter beeld krijgen van wat er in dit dorp te koop is en ook de dorpen eromheen,

en? nu wel ongi? ik had vandaag een flinke hoeveleheid slijm na het plassen. en alleen bij het afvegen., verder niet. ik weet niet wat er van binnen voor feestje aan de gang is, maar snap er niks van.

groetjes!

Hier nog steeds geen .
Wel nog steeds wat krampjes enzo.
Rustig afwachten dus maar.

Ga je zaterdag evt nog meer huizen bezichtigen, behalve de 1-2 die je al gepland hebt?

Nog steeds slijm???
Is dat niet een beetje laat?
Of zou het iets anders betekenen.

Terug
Bovenaan