Carina1978, Wy2006

Dus jullie hebben je de afgelopen dagen gedragen als echte konijntjes

Ik zal mijn duimen aan het werk zetten.
Tegen de tijd dat jij je nod hebt, is als het goed is mijn ei alweer bijna onderweg.
We lossen elkaar lekker af.

haha.. ja het houdt het spannend in onze topic.. eerst de een en dan de ander.

huizenjacht gaat door. heb de makelaar gebled om ons huis te koop te zetten. als het goe dis belt deze me vanmidda gnog terug.

de makelaar van Het huisje wat we gezien hebben, heb ik gebeld voor een bezichtiging en een andere makelaar van het dorp (die precies weten wat ik leuk vind) gaat ook voor ons op zoek. ik heb al een beetje onze wensen kenbaar gemaakt en ze belt als het goed is ook vanmiddag nog terug.

spannend hoor!

heb mijn zus ook nog gebeld en deze had veel nagedacht over mijn winkeltje. ze zal me zeker helpen waar nodig. en de eerste tijd dan gewoon voor niks. lief he!
zij dacht meer aan iets creatiefs bij me, maar dan niet in workshops, maar in spulletjes die ik maak en dan verkoop. zoals kindertraktaties, geboortekadootjes, trouwbedankjes, enz.
kan er dan een soort kado winkeltje van maken.

de hele familie is er mee bezig volgens mij.. hahaha
maar goed.. eerst maar eens kijken de 13de!

groetjes!

AAAAAAAAAAAAAAAHHH, spannend!!!!!!!!!
Vind je het geen raar idee dat je huis te koop staat?

En wanneer is de bezichtiging van het andere huis?

Zelfs ik vind het spannend.

Hier nog steeds pijnlijke (.)(.) ik denk dat het morgen wel minder zal zijn.
Nog maar 3 dagen tot mijn nod.

Heeft de makelaar nog iets gezegd over of er nog meer belangstellenden zijn voor de woning?

Ik ga mijn bedje maar weer eens opzoeken.
Vannacht ben ik weer alleen, mijn   mannetje heeft nachtdienst.

Welterusten!!!!

Veel succes morgen als de makelaar komt.

Hier weinig nieuws.
Morgen weer naar school.

Ga je jullie hondje nog verwennen met dierendag?
Ik denk niet dat ik voor onze kat een cadeautje ga kopen.
Ze krijgt hooguit een extra knuffel en een paar extra brokjes.

hoi hoi

de eerste post voor dierendag lag vandaag al op de mat.
mijn moeder stuurt altijd een kaart mekt wat lekkers voor beeb. Ook mijn zus zal wel wat gestuurd hebben.
wij halen zelf eigenlijk niks speciaals dan. ze krijgt al zo vaak lekkers van ons!

De makelaar is geweest. De foto's zijn gemaakt en hij gaat een concept maken voor de brochure. wanener we die via de mail gekregen hebben en goedgekeurd, dan gaat het naar de drukker en komt het op internet...
ik geef wel een gil tegen die tijd! kun je mijn huisje zien!

vanmiddag wil ik nog de makelaar bellen, of er iets gebeurt is tijdens het openhuis van vrijdag. gewoon onze interesse tonen en ik wil erachter komen hoelang het nou precies te koop staat.

ook ga ik een opensollictitatie doen naar de stichtingen in zeeland, want ze  moeten natuurlijk wel weten dat er een supergoeie leerkracht aankomt.. hahaha

het lijkt trouwens wel of ik alweer wat slijm heb.. snap er nikks van. mijn ei is toch al geweest?! heb jij dat weleens gehad?
ook is het erg gevoelig daar beneden....

de goulash staat te pruttelen voor vanavond, ik moet de strijk nog even wegwerken en dan is de dag denk ik wel weer om...

oja mijn huis is nog nooit zo netjes geweest... hahaha
groetjes!

Het begint nu dus helemaal echt te worden.
Ik ben erg nieuwsgierig naar de foto's.
Vind je het niet raar dat iedereen ze straks kan zien?

En had de verkopende makelaar nog nieuws?

Ik had een aantal dagen geleden ook wat ander slijm.
Het leek inderdaad wel iets rekbaar.
Maar ik heb ook geen idee wat het geweest is.
Laat de    morgen maar komen, dan kunnen we weer verder.
Ik had vandaag wel af en toe een vaag gevoel in mijn onderbuik.
Weet eigenlijk niet of ik dat de vorige keren ook heb gehad.
Tja, zo ontdek je iedere keer iets nieuws.

Terug
Bovenaan