Carina1978, Wy2006

Nog steeds niks, noppes, nada.
Ik snap het niet helemaal.
Weet toch bijna zeker dat ik de 20e mijn ei gevoeld heb.
Wel heb ik af en toe wat bruinigs bij het afvegen, maar het zet niet door.
Wat ik ook vreemd vind is dat mijn (.)(.) nog wat gevoelig zijn, terwijl dat normaal een paar dagen voor mijn nod over is.

Misschien heb ik mijn ei toch wat later gehad.
Iets anders kan ik niet bedenken.

Hoe is het met jou?
Al een beetje zenuwachtig voor morgen?

Ik heb nu lekker weekend.
Morgen ga ik heerlijk uitslapen.
Zal je zien dat ik om 7 uur klaar wakker ben.

Eigenlijk moet ik nu nog wat gaan poetsen in huis, maar ik heb niet veel zin.

We hebben een lekkage gehad op zolder.
Waarschijnlijk heeft de kraan waarmee je de cv-ketel vult net niet helemaal dicht gezeten.
Dat de vloer nat is is nog niet het grootste probleem.
Maar het is ook naar beneden gelekt.
Een stuk plafond en muur van ( hopelijk ) de   toekomstige babykamer is kletsnat.
Ik ben zo blij dat we toen we in dit huis kwamen wonen niks aan dat kamertje gedaan hebben.

Eé n voordeel, er zit nu een stuk behang los.
Dat kan ik er nu zo afhalen.
Scheelt weer stomen.

Hier nog steeds geen echte ongi.
Wel wat meer bruinverlies, dus het zal vandaag wel doorzetten.

Vanmorgen heb ik lekker uitgeslapen.
Dat had ik ook wel verdient, al zeg ik het zelf.

Verder heb ik eigenlijk geen nieuws.
Als de Rd er echt zijn zal ik dat natuurlijk direct melden.
Verd ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe de bezichtiging van de huizen was.

Groetjes!!!!!!!!!

je hebt me wat leesvoer gegeven.. haha

vervelend lekkage. maar je moet er zeker de posiutieve dingen maar uithalen.. stomen is zo'n rotklus!

is de rd nu doorgezet?
het slijm is nu een eind weg. soms nog iets bij het afvegen, maar verder niet.
wel heb ik een rare kriebel/steekjes daar beneden... ik durf het bijna niet te hopen... maar zou het....???

huizenjacht.. ben helemaal gaar van het kijken! ik heb die 2 huizen naast elkaar gezien. de ene is veel opknapwerk, maar niet echt duur, de anders is opgeknapt, maar de opleverdatum zal pas over ruim een jaar zijn en ze hebben 2 mega slaapkamers. wij hebben er toch liever 3 a 4.

we zijn er eigenlijk al een beetje uit. we kunnen iets moois maken van dat huis, zonder dat we een hoge hypotheek krijgen. wel willen we eerst dat er een bouwkundig rappot wordt gemaakt. dan kunnen we kijken wat er werkelijk gedaan moet worden en wat dat gaat kosten. Ons gevoel gaat wel sterk uit naar dat huis.
de ligging is gezellig, de tuin is groot genoeg, het huis is mega groot! (vinden wij dan)
vooral de woonkamer/ keuken is super en dan zouden we van het winkelgedeelte een winekeltje kunnen maken, maar ook een leuke speelkamer!

vanavond ben ik alleen thuis. mijn wederhelft is naar het voetballen. ik ga lekker op de bank hangen en niks doen. ik ben me toch een partij moe!

oja heb ook een betje een opgezet buikje.. ojee zou het dan toch???

groetjes!

JAAAAAAAAAA, ze zijn er, de

Vanmiddag vonden ze het blijkbaar toch worden zich te melden.

Mijn nieuwe nod is 5 november.
Zou ik nu zwanger worden dan is de uitgerekende datum 14 juli, dus we moeten nog even geduld hebben met klussen.
Maar na 5 november mogen we helemaal los.

Ik begrijp dat jullie helemaal weg zijn van huisnr 43???
Gaaf zeg.
Nog geen plannen om het huis met die megatuin in het andere dorp te gaan bezichtigen?
Het zou natuurlijk leuk zijn als jullie het met de verkoper eens kunnne worden.
Per wanneer zou het huis beschikbaar zijn?
Wat een vragen he?

Je hebt wel allerlei vage klachten.
Ik ga voor je duimen dat het raak is

quote: Mickey79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 17:47:15'));

JAAAAAAAAAA, ze zijn er, de
gelukkig... had je dus iets later je ei....

Vanmiddag vonden ze het blijkbaar toch worden zich te melden.

Mijn nieuwe nod is 5 november.
Zou ik nu zwanger worden dan is de uitgerekende datum 14 juli, dus we moeten nog even geduld hebben met klussen.
Maar na 5 november mogen we helemaal los. ik ben blij dat ik niet jullien buren ben.... hahaha

Ik begrijp dat jullie helemaal weg zijn van huisnr 43??? JA!!
Gaaf zeg.
Nog geen plannen om het huis met die megatuin in het andere dorp te gaan bezichtigen? nee, je habt daar haast geen voorzieningen. en mark vind deze tuin groot genoeg...
Het zou natuurlijk leuk zijn als jullie het met de verkoper eens kunnne worden.
Per wanneer zou het huis beschikbaar zijn? als we willen per direct, maar er is nog vanalles bespreekbaar. vertelde de makelaar ons.
Wat een vragen he? geeft niks... dit antwoord wel fijn zo!

Je hebt wel allerlei vage klachten. vreselijk he... ik heb het wel aan mark verteld, hij duimt gewolon met ons mee. ik moet wel oppassen dat ik niet zo'n zeur word die bij ieder krampje denk dat ze zwanger is. Want zo wil ik niet zijn.
Ik ga voor je duimen dat het raak is

ik ga zo beeb uitlaten en dan na een heerlijke wamre douche met een filmpje en een toastje op de bank.. mmmmmmmmm

ff lekker genieten!

Ff snel voordat ik ga slapen.
Vanavond moest ik oppassen bij mijn zus.

Doe ik wel vaker, dus dat is op zich niet zo bijzonder.
Maar toen ik een theekopje uit de kast wilde pakken zag ik ineens foliumzuur in de kast liggen.
Ook op het aanrecht lag een aangebroken strip.

Kortom, volgens mij wil mijn zus graag een 3e kindje.
Het eerste wat ik dacht was.
Leuk, misschien zijn we straks wel samen zwanger.
Dat lijkt me best bijzonder.
Vooral omdat mijn zussen bij hun vorige zwangerschappen samen zwanger waren.
Ik had nooit gedacht dat er nog een mogelijkheid zou bestaan dat ik ook nog samen met één van hen zwanger zou kunnen zijn.

wat leuk!
dat zou wel super zijn!

ik zou graag samen met mijn zus zwangeren, maar dat zit er gewoonweg niet in. mijn zus gaat al die moeite niet nog een keer doen. want echt leuk was het zwangerworden op jet laatst bij haar niet.

ik heb vandaag heerlijk geslapen. Wat had ik dat nodig zeg!

ik ben eens realistich gaa   nadenken. die steekjes kunnen ook misschien wel het krimpen van de baarmoeder nog zijn.. of zou da tniet kunnen als je al een keer omgesteld bent geweest. en als die dan krimpt.. dan moet er toch ook wat slijm uit?

begrijp me niet verkeerd.. wil dolgraag zwanger zijn, maar wil we realistisch blijven.

ga zo eens googlen... misschien kan ik edr wat over vinden op het net!
groetjes

Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag.
Maar ik snap wel dat je realistisch wil blijven.

Dat wil ik namelijk ook het liefst, en toch heb ik me de afgelopen dagen een aantal keren afgevraagd of de rubbers de laatste weken niet toch gescheurd waren.
Volgens mij heeft iedereen dat wel hoor.

Ik weet dat het lang duurt, maar je zal toch echt nog een paar dagen geduld moeten hebben.
Enne, je kent het bestaan van de goedkopere testjes.
Waag er gewoon over een paar dagen één aan.
Wie weet krijg je al wat duidelijkheid

Ik sleep je door deze week heen hoor!!!!!!!!

Terug
Bovenaan