Carina1978, Wy2006

Schiet mij maar lek.
Vanmiddag toch weer wat rekbaar slijm, dus waarschijnlijk toch vandaag pas mijn ei.
Hebben we misschien precies op het juiste moment geklust, zonder dat we het wisten  

Ik dacht echt dat ik vorige week mijn ei al had gehad.

hmmz wat zijn we toch een vreemde meiden zeg...

het kan goed dat nu je ei is, dan zou het zelfs kunnen dat het raak is....
maar dan heb je wel weer een langere cyclus toch?

nu al een voorbode op mijn ei?? vorige week dinsdag werd ik ongesteld. dat zou toch wel erg snel zijn dan?!
ik kijk het nog even een dagje aan.

vanavond gaan we bij de ouders van mark koffie drinken en daarna voetballen kijken. (ik ga wel op het internet keukens kijken ofzo...

vanmiddag is de wasmachine op tilt geslagen, heb de instalateur gebeld en die kunnen maandag pas.. zucht! dus de was die in de trommel zat, draaien we even bij zijn ouders opnieuw. watr een gedoe zeg!

Ziet er leuk uit, dat kapsel.
Leuke lengte ook, dat zou mijn mannetje ook  nog wel goed keuren.

Je ei zou inderdaad wel wat vroeg zijn.
Misschien toch iets beschadigd???

Als ik mijn ei vandaag heb dan moet ik mijn lief vanavond nog maar een keer proberen te verleiden
Hoewel, klussen op de dag van je ei heeft niet zoveel zin geloof ik.
Nee, we hebben gezegd dat we nog niet " bewust" gaan klussen, dus ik ga hem niet extra verleiden.
Als het gebeurt dan gebeurt het, en anders gaan we vanavond gewoon lekker slapen.
Is ook erg leuk om te doen.

lekker geslapen??

ik wel, maar vanmorgen toch weer wat slijm. ik ga voor de zekerheid toch mijn mannetje verleiden hoor. liever een keer teveel dan te weinig.. hahaha

vandaag helpen bij vrienden. ze hebben gisteren de sleutel van hun huurhuisje gekregen.
ik geloof niet dat er veel gedaan moet worden, maar met zijn twee is toch gezelliger!
ik geloof dat we aan de poets gaan.. dat heb ik nog neit gedaan deze week.. hahaha

vanavond zoeken mark en ik alvast was spullen uit die mee mogen naar zeeland. we zijn namelijk van plan niet meer met een lege auto naar zeeland te rijden. dus er gaan vast wat dozen van zolder mee...

groetjes!

Ja, ik heb wel lekker geslapen.
En dan ook echt geslapen hoor.
Ik heb mijn mannetje met geen vinger aangeraakt.

Wat een goed plan om nu al steeds wat spullen mee te nemen naar Zeeland.
Dat scheelt je straks een hoop gesjouw.

Is het eigenlijk al gelukt met het uitzoeken van een keuken???

Ik heb vandaag een skibroek gekocht.
Volgens mij heb ik je al eens verteld dat we met de kerst op wintersport gaan.
De broeken zijn deze week in de aan bieding bij H*ns textiel.
En vooral omdat het voor mij de eerste keer is, en ik niet weet of ik het leuk vind, vind ik het jammer om een dure broek te kopen.
Daar komt nog bij dat als ik nu zwanger zou zijn, ik met de kerst misschien helemaal niet mag skien.
Ik heb dat eens opgezocht op internet.
Je mag skien tot, ik geloof, de 12e week.
Maar ik denk dat ik het risico zowiezo niet zou nemen.

Volgende week zondag gaan we "oefenen" op een indoorbaan.
Dat vind ik al heel spannend.
Volgens mij durf ik dat nooit.

hoi hoi.

tuurlijk durf je wel op de ski's!
het zal even wennen zijn, maar moet hartstikke leuk zijn! ik heb weleens gesnowboard..., maar skien nog nooit gedaan.

vandaag bij de ikea geweest met een vriendin din aan het verhuizen is. zelf nog 2 simpele koekenpannetjes gehaald en een snijplankje enzo.
Ik ga wel flink inkopen doen als ons huisje klaar is! hahaha

morgen komt niet 1 bezichtiging, maar wel 2! niet alleen om 17:00, maar ook om 14:00 uur. ik ben zo nieuwsgierig.. zou er een bod uit komen???
het huis is in ieder geval klaar om bekeken te worden.. moet alleen de wc beneden nog even met een doekje onder handen nemen!

een keuken hebben we nog niet uitgezocht, vrijdag ga ik met mijn moeder een aantal zaken langs. met 1 heb ik ook een afspraak. natuurlijk hebben we al wel een idee. daar zit op dit moment nog zo'n grote amerikaanse koelkast bij.. maar of dat financieel  te doen is......

het bloed is weg, was vandaag nog wel wat slijm, maar verder niet. Ik heb wel vaker iets tussentijds gehad. Denk dat dit ook een tussentijdse bloeding is geweest.
(ik hoop het maar)

vanaf morgen ben ik dus in zeeland, maar probeer wel iedere dag even een berichtje hier achter te laten...
groetjes!

oja.. ik zou zwanger ook niet skien hoor!
ik denk dat ik een volgende keer helemaal super voorzichtig ben!.

en beginnen met een niet al te dure broek lijkt me alleen maar slim!

Terug
Bovenaan