hoi hoi.
tuurlijk durf je wel op de ski's!
het zal even wennen zijn, maar moet hartstikke leuk zijn! ik heb weleens gesnowboard..., maar skien nog nooit gedaan.
vandaag bij de ikea geweest met een vriendin din aan het verhuizen is. zelf nog 2 simpele koekenpannetjes gehaald en een snijplankje enzo.
Ik ga wel flink inkopen doen als ons huisje klaar is! hahaha
morgen komt niet 1 bezichtiging, maar wel 2! niet alleen om 17:00, maar ook om 14:00 uur. ik ben zo nieuwsgierig.. zou er een bod uit komen???
het huis is in ieder geval klaar om bekeken te worden.. moet alleen de wc beneden nog even met een doekje onder handen nemen!
een keuken hebben we nog niet uitgezocht, vrijdag ga ik met mijn moeder een aantal zaken langs. met 1 heb ik ook een afspraak. natuurlijk hebben we al wel een idee. daar zit op dit moment nog zo'n grote amerikaanse koelkast bij.. maar of dat financieel te doen is......
het bloed is weg, was vandaag nog wel wat slijm, maar verder niet. Ik heb wel vaker iets tussentijds gehad. Denk dat dit ook een tussentijdse bloeding is geweest.
(ik hoop het maar)
vanaf morgen ben ik dus in zeeland, maar probeer wel iedere dag even een berichtje hier achter te laten...
groetjes!