Clomid vraag van een onervaren gebruikster

Nee nog geen baby! Anders had je het natuurlijk allang gehoord. Maar ik hoop dat dat niet zo heel lang meer gaat duren.
Doe maar rustig aan, ik wacht wel af tot je wel tijd hebt.
Fijn weekend.

Hoi dames.

@Corina. Met mij gaat het wel goed. Ik ben nog niet met de pil begonnen. Moet pas beginnen op de eerste dag van mijn ongi. Als het goed is, is dat as zaterdag. Heb nu alleen soms last van mijn buik. Geen idee of ik het me gewoon inbeeld of dat de cyste is gegroeid en dat ik die voel. Vind het ook zo stom om voor niets terug te gaan de gyn. Even afwachten dus. Als alles loopt zoals het zou moeten, dan moet ik in de eerste week van december weer naar de gyn. Ik heb dus nog wel genoeg wachttijd voor de boeg.

@Wendy. Logisch dat je niet dol enthousiast bent dat je nichtje zwanger is. Toen mijn beste vriendin vertelde dat ze zwanger was heb ik flink zitten huilen. Waarom zij wel? Ik was toen nog druk aan het worstelen met mijn onregelmatige cyclus. Ik moet zeggen dat ik meer "last" heb van al die zwangere vrouwen om je heen, dan dat er bij vrienden/kenissen een baby wordt geboren. Ik gun iedereen een baby, dus daar ben ik nooit jaloers op.

Er wil nu even een dochter bij me op schoot zitten. Spreek jullie later.

Groetjes FB en dochter

Hoi FB,

Ja misschien is het ook wel zo, omdat je nu weet dat er een cyste zit dat je van alles gaat voelen. Maar als je de pijn blijft houden zou ik toch wel even de gyn bellen hoor. Je weet tenslotte maar nooit.

Het kan zijn dat ik nu niet zo frequent reageer, maar ik heb momenteel 's avonds de fut niet meer om een heel verhaal te typen. Maar dat zul je denk ik wel begrijpen.

Groetjes Corina

Hoi Corina.

Ik was al aan het denken dat je bevallen was, je weet nu maar nooit. Misschien ben je op het moment dat ik dit schrijf wel de trotse moeder van een lieve baby.

Afgelopen zondag kwamen vrienden vertellen dat ze zwanger waren. Natuurlijk blij voor ze, maar ook de vraag waarom zij wel en ik niet. Ze is net 37 jaar geworden en ze waren pas vanaf januari bezig! Het leven is oneerlijk.
Een collega vertelde gisteren ook dat ze zwanger was. Dus de aankomende tijd worden er weer genoeg baby's geboren. In sept/okt zijn er al 3 geboren en nu 3 op planning voor volgend jaar.

Op zich kan ik er wel tegen als iemand verteld dat ze zwanger is. Ik wordt alleen er soms zo moe van als je allemaal zwangere tegen komt in bv de stad ed. Ik had ook graag met een dikke buik willen pronken.

Aankomend weekend moet ik werken, dus zal ik ook wel niet veel reageren. Zaterdagavond nog een feestje.
Zondagochtend gaat manlief naar het theater met Fieke. Naar een muziek/dans voorstelling. Ze mag ook zelf meedoen met muziek maken en lekker dansen. Ik ben erg benieuwd hoe ze het vind.

Hoe gaat het trouwens met Gernald op school? Heeft hij het er naar z'n zin?

Tot later en eventueel veel succes met puffen, hihi

Groetjes FB

Hoi FB,

Nee helaas ben ik nog niet bevallen. Alles is nog angstvallig rustig. Ben nu al zover dat ik iedere morgen wakker wordt en als eerste denk: weer niks gebeurd! Ik weet dat ik nog geduld moet hebben maar wordt er nu af en toe al wel moedeloos van. Ondanks dat ik officieel nog niet aan mijn uitgerekende datum zit. Maar ja voor mijn gevoel loop ik al een paar weken over. Ik hoop toch echt dat ik deze week ons kleintje in mijn armen kan sluiten hoor!

Ik had juist dat ik het van bekenden minder kon hebben dan van vreemden dat ze zwanger waren, maar bij jou is het dus net andersom. Weten die vrienden ook dat jullie in de MM zitten voor weer een kindje? Maar hopen dat jij ook weer zwanger bent voordat deze baby's geboren gaan worden.....

Met Gernald gaat het goed op school. Hij heeft het enorm naar zijn zin. Dinsdag was er een koffieochtend. Mochten de papa's en mama's koffie komen drinken van 10.15u tot 11.30u. Hij vond het geweldig en vroeg 's middags wanneer ik weer koffie kwam drinken. :)
Momenteel heeft hij alleen al de 1e kinderziekte opgelopen op school. De waterpokken. Toen hij 8 maanden was heeft hij die ook al gehad, maar hij had schijnbaar nog niet voldoende antistoffen. Hij heeft nu gelukkig maar een handvol plekjes en is er 1 dag ziek van geweest.

Nou meid sterkte met wachten weer (voorlopig) en bedankt voor je meeleven met het puffen haha.

Groetjes van Corina

SPANNEND!!!

Hopelijk ben je tegen de tijd dat je dit leest bevallen van een wolk van een baby!!

Ik denk en puf met je mee, mocht het nu nog nodig zijn.

Heel veel succes nog eventueel en geniet maar lekker van de kleine. Ik zie je wel weer eens op het forum verschijnen.

Groetjes FB

GGRRRR!
Wat een rotdag weer vandaag.
Nog steeds niet ongesteld geworden (dag 33) en de zwangerschapstest is ook negatief.
Maar weer met de poli gebeld. Moet wachten tot maandag en anders weer bellen. Dan moet ik langs komen voor een echo.

Ik begin een beetje spuugzat te worden van dit hele gedoen. Het enige wat ik aan het doen ben is wachten.
Gisteren stiekem al gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik per ongeluk toch zwanger zou zijn. Dan zou ik rond mijn verjaardag uitgerekend zijn.Dan loop je er toch al een beetje van te dromen. Maar die droom is vanmiddag weer een "nachtmerrie" geworden.
Ben benieuwd of ik nog gewoon ongesteld wordt.

Ik ga maar weer gezellig wachten, GGRRRHH!

Groetjes FB

Terug
Bovenaan