ClomidTopic

RVis, nee ik heb eigenlijk nog nooit mn eisprong gevoeld. Spannend wachten op de uitslag vandaag van het bloedprikken. 
Nee dat heb ik niet dat ik alles voel. Voel me eigenlijk niet anders dan daarvoor. Gelukkig geen nare bijwerkingen van de medicijnen. 
 
Nientje 
 
Hoi allemaal,Ook ik sluit mij graag aan als dat mag.Ik slik nu 100mg voor de derde ronde. Net woensdag mijn eisprong gehad, bevestigd met echo’s. Echter nog geen tempstijging.De clomid lijkt steeds later zijn werk te doen, dus ook de volgende ronde weer echocontrole.Heb wel last van bijwerkingen, jullie ook!Hopelijk wordt 2019 ons jaar:)
 
Hoi allemaal! Ik praat ook graag mee! Vandaag te horen gekregen dat ik tijdens mijn volgende cyclus ook ga starten met clomid 50mg. Ik lees terug dat de bijwerkingen wisselend zijn, de een heeft er veel last van de ander weinig. Wij hebben 2x een IUI achter de rug in mijn natuurlijke cyclus (de laatste keer was afgelopen maandag). Mocht het deze keer niet lukken dan voeg ik clomid toe. Mijn cyclus is onregelmatig en soms aan de korte kant. Kwaliteit van de sperma van mijn man is ook wisselend, laatste keer gelukkig goed dus we blijven bij de IUI en hoeven (nog) niet over te stappen op ICSI. Hopelijk is het deze keer gelukt en hoef ik de clomid niet te gaan gebruiken. Anders ben ik erg benieuwd wat het met mij doet en of ik er veel last van heb.van welke bijwerkingen hebben jullie het meeste last? 
 
Hier eerste ronde behoorlijk last van de clomid gehad. Vooral haaruitval en opvliegers (merendeels 's nachts). Mijn ei was op dag 14. 2e ronde amper bijwerkingen gehad. Hier was mijn ei op dag 16 dus ook wat later. Ik ben er toen zwanger van geworden. Hoop dat het gauw raak mag zijn bij jullie en alle andere dames met een kinderwens♡
 
Hier eerste ronde behoorlijk last van de clomid gehad. Vooral haaruitval en opvliegers (merendeels 's nachts). Mijn ei was op dag 14. 2e ronde amper bijwerkingen gehad. Hier was mijn ei op dag 16 dus ook wat later. Ik ben er toen zwanger van geworden.  Hoop dat het gauw raak mag zijn bij jullie en alle andere dames met een kinderwens♡
 
Gefeliciteerd! Wat gaaf! Lijkt mij zo speciaal wanneer je een positieve test in handen hebt. Hopelijk is het bij ons ook snel raak. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat is toch lastig.Ik zit dus nu in de wachtweken, over anderhalf week kan ik testen. Durf dat eigenlijk nooit zo goed, je weet eigenlijk dat het negatief is maar toch heb je weer hoop.In maart hebben we weer een gesprek en als alles dan goed is mogeb we met iui beginnen.
 
Hallo dames,Ik sluit me hier ook aan. Mag vandaag met de clomid beginnen voor het eerst. Mn man en ik hebben al een dochter van anderhalf zonder medische 'molen' gekregen wat achteraf een behoorlijk wonder was door de lange en onregelmatige cyclus die ik had. Sinds juni 2018 gestopt met de pil voor onze 2e kinderwens maar nog steeds niet ongesteld geworden.  Doorverwezen naar de fertiliteits arts. Ze zag wat blaasjes op mn eierstok. Oestrogeen level was laag bij mij maar de prolactine was licht verhoogd . Dit zou echter niet bijdrage aan het wegblijven van mn menstruatie.  Aangezien mn baarmoederslijmvlies dun was en ik geen slijm heb opgebouwd mag ik meteen met clomid beginnen zonder ongesteld te zijn. Volgende week vrijdag echo om te kijken of de clomid aanslaat. Ben benieuwd! Succes ook voor de andere dames ! Hopelijk helpt dit middel om onze wens in vervulling te laten gaan!
 
Terug
Bovenaan