ClomidTopic

Vanmorgen bij de arts geweest, ga nu naar de hoogste dosis clomid. 150mg. En krijg weer controle’s met echo’s. Dat ga ik nog een paar rondes proberen, en anders gaan we over op spuiten. Volgende week vrijdag de eerste echo op cyclusdag 13. Dan begint het klussen weer…. 
 
Hi meiden! 
 
Met mij goed, 150mg clomid slaat goed aan! Verwacht vandaag mijn (dubbele!) eisprong, had vanmorgen een echo en er was al een beetje vrij vocht te zien.. Dus ik ga ervan uit dat ze vandaag springen, strx voor de zekerheid nog 1x 'ertegenaan' met mijn vriend?? 
 
Hoe is t met jullie?
 
Ik zit aan de 2e ronde. Vorige week zaterdag ei van 19mm. Ik heb mn eisprong niet gevoeld. Vandaag bloedgepr8kt of ik wel een eisprong heb gehad. 
Heb voor 4 maanden medicijnen mee gekregen mocht ik nu niet zwanger zijn. Heb nog niet gevoel dat ik zwanger zou zijn. Nog niet echt symptomen. Volgende week zou ik ongesteld moeten worden. 
Nientje 
 
Voel jij normaal je eisprong wel Nientje? Omdat je schrijft dat je n nu niet gevoeld hebt? 
Ben wel benieuwd hoe dit voor jullie is maar, ik heb sinds ik clomid slik, dat ik alles voel. Ik weet elke keer al voor ik de echo heb, aan welke kant mijn eisprong gaat plaatsvinden. Ik kan het groeien van het eitje voelen lijkt wel. Heeft nog iemand dit? Ook voel ik nu al de hele avond op die plek iets, dus ik weet zeker dat mijn eisprong nu is/geweest! Heel bizar. 
 
Terug
Bovenaan