ClomidTopic

Doorzettertje net als mij dus. Zo gek is dat he dat je bij de 2e wel opeens hulp nodig hebt. Maar wel fijn dat de middelen er zijn! Leuk, bijna naar de basisschool. Spannend !
RVis, ja is zeker lang! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo lang Clomid wil gebruiken. Als het niet lukt dan maar een andere behandeling. Vind dat jij ook te lang zelf geprobeerd hebt. Wie weet lukt het nog deze maand en anders zijn er vast andere methodes die je kunt proberen. 
 
Wat ik wel vaag vind.. is dat ik nu al op cyclusdag 36 zit, nog niet ongesteld ben, negatieve test, en dat ik deze keer juist een hogere dosis clomid heb gehad. Ik denk dat ik ga vragen of ze me aankomende cyclus weer in de gaten willen gaan houden met echo’s enzo. Als ik niet ongesteld word morgen ga ik mijn arts bellen, normaal moest ik altijd een belletje geven als mijn cyclus langer dan 35 dagen was. 
En als klapper op de vuurpijl kreeg ik gisteren een telefoontje van iemand die ik ken, dat ze zwanger is. 2e ronde. Wat ik nu ga zeggen heeft niks met misgunnen te maken, maar ik voelde me gisteren echt even in elkaar storten. Heb echt even gejankt! Ik wil het ook zo graag.. en word nu al zo lang elke keer weer teleurgesteld.. Ik vraag mij echt af, wanneer mag het dan voor mij eens zo zijn! 
Sorry dit moest even.. Ik voel me zo verdrietig! Het wachten word zo frustrerend! En dan te bedenken dat jij nog langer wacht.... pff.. 
 
RVis, misschien klopt het toch dat de werking minder wordt hoelanger je het gebruikt. Ik moet ook aan de bel trekken bij een cyclus langer dan 36 dagen. Heb je wel een positieve ovulatietest gehad? Zoja wanneer? Wel gek hoor, aangezien je dosis verhoogd is. Slik je nu 100mg? Misschien toch 150 en dan met de echo's, of iets anders dat je beter helpt. Ik begrijp je heel goed, het is geen misgunnen maar je gunt het jezelf ook zo graag. Ik probeer (ja ook na die 1.5 jaar) gewoon positief te denken. Bel morgen de gynaecoloog maar. Ben benieuwd wat ze aanraden als vervolgstappen. 
 
Ja geen idee inderdaad. Ga morgen ochtend bellen voor een afspraak. Wil zsm langskomen, om er even over te praten. Liefst voor mijn menstruatie er evt is. Dan kunenn we kijken wat te doen met de clomid. 
Ik doe niet altijd ovu testen, omdat ik bijna altijd mijn eisprong voel. Ik voel ook altijd aan welke kant er een eitje groeit. Alleen dit keer twijfel ik n beetje over de precieze dag. Weet het wel ongeveer. Ik denk 18/19 Oktober. 
En slik idd 100mg nu.
 
Oke, dan zou je nu overtijd zijn? Of duren je cyclussen vaker zolang? Ik zou morgen inderdaad bellen en dan kunnen ze kijken wat ze voor je kunnen doen. Misschien toch die Clomid ophogen. Ik voel het vaak ook, maar doe er vaak toch nog eentje voor de zekerheid omdat mijn lichaam mij ook weleens voor gek kan houden. Laat je het morgen even weten wat de gynaecoloog zegt?
 
Ik ben net ongesteld geworden. Ga zo evengoed even bellen, want mijn clomid is ook op. En ik wil ook vragen om echo's weer.. Dan weet ik tenminste hoe en wat. Ik laat nog wat weten.
Met 75mg clomid was mijn cyclus meestal 30-33 dagen. 
 
Terug
Bovenaan