Consultatiebureau

Ik dacht dat Thomas al groot was maar Damian is nog groter!

Met 8 weken woog Thomas 5930 gram en is 62 cm, hoofd 39 cm.

Ik heb maat 56 vrij direct kunnen overslaan, bij sommige kleertjes best jammer.
Nu draagt ie 62 en koop ik niks meer in die maat erbij, alleen maat 68. Ik ben ook bang dat hij zo in maat 68 zit.

Hij loopt met lengte en gewicht een maand voor op zijn zus destijds. (dus Merel had deze lengte en gewicht met 12 weken)

Mijn man en ik zijn beide 171 cm, ik denk als dit groeien zo door gaat de kinderen boven ons komen straks hahahaha.
(in de familie hebben we wel langere mensen, broers bijvoorbeeld)

Ik ben benieuwd over 3 weken hoe Thomas dan gegroeid is..

ik ben benieuwd dinsdag, want dan ga ik swen weer even laten wegen.
hij krijgt nog altijd antibiotica en dat moet aangepast worden aan zijn gewicht...

2,5 weken geleden (dus met 10 weken) woog hij 5880. met een hoofdomtrek van 40 en een lengte van 58,5 cm.

Damian is zeker groot. Groter dan Cas met 12 weken. We zijn gisteren geweest. En Cas is weer precies gemiddeld. Gewoon knap hoe hij dat voor elkaar krijgt.

lengte 61 cm, gewicht 5,99 kilo, hoofdomtrek 41 cm.

Ik ben afgelopen woensdag ook weer geweest en mevrouw is aardig gegroeid afgelopen maand ze woog nu met 12 weken 5750gram 59cm en hoofdje 39cm, maar ik zie dat vergeleken met jullie ze een kleintje is. Ook de tweede keer inentingen gehad en gelukkig nu niet ziek geweest 3 juni mogen we weer.

Groetjes Margot

Over een week moet ik weer, dan krijgt ze ook weer prikjes. Ben erg benieuwd hoe lang ze geworden is. Ze heeft echt lange benen namelijk. Daarnaast zit ze nu sinds een week op 5 voedingen, dus ben ook wel benieuwd hoeveel ze qua gewicht groeit.

Hoi Moeders,

Vindt het leuk om te zien hoe goed jullie kinderen groeien. Ik ben gister met Marilène naar cb geweest is nu 4,5 maand, 21weken oud en woog 5490 gram
lengte 58cm en hoofdomtrek 40. Ze is de oudste van allemaal maar nog steeds blijft
het een kleintje. Maar ze groeit wel erg hard!!  

ik ben weer even gaan wegen... (vanwege zijn antibiotica)

Swen woog vandaag (met precies 13 weken) 6400 gram en was 62 cm lang.

heb het gelijk weer ingevuld op de borstvoedingscurve. en hij zit daar met gewicht op gemiddeld terwijl ik op het cb zag dat hij daar boven het gemiddelde zit.

Terug
Bovenaan