Contact jonge mamas

Manuelaa, rot van je ontsteking.

Ik had na 3 maanden helemaal geen laatste meer van mijn (inwendige) hechtingen. Na 1 week al bijna niet meer.

Welkom Xcat Donga en Ummie!

Succes met de laatste loodjes Xcat, en  met de laatste tien weken Priscilla.

Ik heb 1 hechting gehad door een kleine scheur, maar doordat ik vlak na mijn bevalling alweer bezig was met verhuizen, heb ik er een verharde littekenweefsel aan overgehouden. Ik kon de eerste maanden daardoor ook weinig, nu kan ik gelukkig weer vrij bewegen al is gemeenschap nog steeds geen pretje.

Moederschap komt zo met zijn ups and downs hihi

Oh bah Ummie! Wat vervelend ook.  Wordt dat nu niet meer beter voor jouw gevoel?

Zijn jullie eigenlijk ook allemaal in het ziekenhuis bevallen? Of hecht de verloskundige ook gewoon zelf bij een thuisbevalling? Zal eigenlijk wel zo zijn..

Hallo dames!

@Ummie; he bah! Dat is wel enorm vervelend! Maar dat is dus waar ik eigenlijk ook wel een beetje angstig/huiverig voor ben! De kleine is nu 4 weken oud en heb nog wel oplosbare hechtingen er zitten.. ondanks dat het dus oplosbare hechtingen zijn, ben ik toch wel een beetje bang dat het gaat vergroeien ofzo.. Maarja.. k moet het nog maar even de tijd geven.

@Priscilla; hou jij het nog een beetje vol? Die warme dagen, lijkt me toch echt minder fijn. Met de kleine gaat het super! Hij gaat ineens de lengte in! En afgelopen nacht heeft meneertje super goed geslapen! Heel veel succes nog de laatste 10 weken!

@xcat; misschien vind je het wel helemaal niks, maar mijn schoonzus vond verkoelende voetenbadjes heerlijk! Dan zat ze buiten in de schaduw en dr voeten in een koele bak met water. Hopelijk kan je in ieder geval de verkoeling nog wen beetje vinden! Succes.

@zwangere 22-er; ik ben in het ziekenhuis bevallen (godzijdank!). Ik zou het voor een volgende ook weer gewoon in het ziekenhuis doen! Maar ik heb dan eigenlijk ook helemaal niks met het hele thuisbevalling-idee.

Manuela, fijn dat het met je zoontje zo goed gaat. Heb jij ook lekker geslapen, nu je zoontje lekker sliep?  Ik werd aan het begin steeds wakker op de vaste tijd en dan ging ik liggen wachten op m'n dochter..

Ik heb persoonlijk ook niks met een thuisbevalling. Al die troep die dan thuis ligt, rekening houden met de buren, als er wat mis gaat meteen door moeten.. Maar het lijkt me wel weer fijn om na de bevalling dan niet meer in de auto te hoeven.. Al werd mijn bevalling uiteindelijk wel medisch en had ik dan alsnog gemoeten, dus ik was blij dat ik daar al was!

Hoi Manuela, Dat is echt een goed idee! misschien dat ik dat eventjes ga uitproberen.

Mijlpaal dames! vandaag; 37 weken zwanger! en dat betekend natuurlijk dat ik officieel mag bevallen. Dus ik ben benieuwd wanneer deze kleine man zich aanmeld! Toevallig heeft mijn moeder vannacht gedroomd dat ik ga bevallen, maar dat kan natuurlijk ook komen, omdat ze gister de schrik van der leven heeft gehad ;p. Me telefoon is namelijk radicaal gecrasht(lekker moment weer), dus belde der even om haar dat te zeggen, maar die dacht dat ik ging bevallen!

Terug
Bovenaan