Controles verloskundige/ gyneacoloog

hoi allemaal,

fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat zeg!!!
Bij ons gaat het ook erg goed, ik voel me echt weer een stuk fitter, ik vind het alleen jammer dat ik de kleine nog zo weinig voel, ik had meer verwacht want mijn dochter voelde ik al met 18 weken van buitenaf, nu blijft het nog bij af en toe een duwtje, die je nog niet van buiten kunt voelen of zien, nu hebben we met de pretecho kunnen zien dat mijn placenta aan de rechterkant aan de voorkant ligt, maar dan zou ik hem toch links wel goed moeten voelen, nou ja nog maar even gedult hebben.
Wel spannend dat de 20 weken echo nu in de buurt komt, ik mag 29 mei,
Jennie veel succes maandag, we lezen graag hoe het is geweest!!

xx natascha

Hoi hoi,

Vandaag weer op controle geweest. Alles was weer goed op mijn bloeddruk na. Die was weer lekker hoog. 165/90. Wie weet mag ik straks lekker aan de pillen, maar goed dat zien we dan wel weer. Ik was maar 3 ons aan gekomen in 3 weken tijd dus dat is netjes. Nog niet kunnen zien wat we kregen. De kleine hield heel slim de benen netjes bij elkaar. Wie weet over 2 weken. Dan mogen we weer. En dan lekker op vakantie......

Claudia

Hoi Nathalie,
Weet je toevallig of je die borstpads ook in de winkel kan kopen. Heb soms zo'n jeuk aan mijn tepels en het zou wel fijn zijn ze dan te kunnen koelen...
Alvast bedankt voor je reactie!
Groetjes, Irene

Hoi Irene

Geen  idee eigenlijk, misschien bij de apotheek of de thuiszorgwinkel??
De vk had er nog een paar liggen omdat ze een aantal jaar geleden veel gebruikt werden om te koelen tussen de borstvoedingen door, maar de kraamverzorgende waren daar tegen ivm hygiene ed.
Ik zal als ik tijd heb even op het web gaan struinen, als ik meer weet hoor je het van mij.

Groetjes Natalie

Het is van: www.mothermates.com
Voor Nederland:
Tyco Healthcare Nederland BV
Hogeweg 105
5301 LL ZALTBOMMEL
The NETHERLANDS
Mothermates@TycoHealthcare.com

Het product heet: Mother mates, Hydrogel breast feeding pads.

Hopelijk kun je er wat mee, succes.

Hoera de 20 weken echo gehad!
alles was goed met ons meisje!
ik was vandaag 19 weken en 5 dagen in verwachting.
de kleine kwam uit op 18 weken en 4 dagen! voor ons erg bijzonder want onze andere 2 meiden liepen al een dikke week voor tijdens de 20 weken echo.
Ze woog nu 247 gram.. hihi
ze werkte niet enorm goed mee want ze was erg druk, maar ben blij dat alles goed is!

Liefs Jenny

Hey Jenny,

Fijn dat alles goed was met jullie meisje. Wij mogen vrijdag, spannend... Hopelijk kunnen we ook zien wat het wordt. Ik wil het zo graag weten!!

Groetjes,
NElly.

Terug
Bovenaan