Controles verloskundige/ gyneacoloog

Vanmorgen weer op controle geweest. Ik ben nu bijna 18 weken en alles was weer helemaal goed. Alleen weer de bloeddruk was weer lekker hoog. 170/85. Kwam er wel bij dat het weer de eerste keer was na het overlijden van mijn dochtertje dat ik alleen was in het ziekenhuis. PFFF ik had al hartkloppingen toen ik binnenliep. Heb dit ook aan de gyneacoloog vermeld en die houd er gelukkig al rekening mee.

Al met al heb ik het toch maar weer geflikt en heb de kleine weer gezien. Hij/zij laat ons nog wel even in spanning om te laten zien of het een hij/zij wordt, want hij/zij hield weer stijf de benen bij elkaar.Nog 3 weken wachten en dan zullen we het zien. Eerst maar eens lekker op vakantie.

Wel heb ik vanorgen even geshopt en een paar leuke kleertjes gekocht. Wel neutraal, maar ik kon ze niet laten hangen. Hmmm dat voelde gewoon goed om even lekker jezelf te laten gaan.....

Claudia

We zijn vanavond bij de verloskundige geweest en gelukkig is alles nog steeds goed.
Ben nu 19 weken en alles groeit, hart klopt goed en het  beweegt veel, dus als het zo even door blijft gaan zou ik dat wel heel fijn vinden. Volgende week de 20 weken echo...... spannend.

Vandaag weer bij de vk geweest. Kleintje doet het erg goed, goed gegroeit. Helaas konden we het hartje bijna niet horen omdat die kleine bezig was er daarbinnen een golfslagbad van te maken. Wat een druktemakertje zeg, haha. Ach, alleen maar een teken dat het goed gaat toch. Bloeddruk was ook weer super (115/65), ondanks dat ik met suf eet aan de salminakzout (Van die poederstaafjes) om niet te flauw te worden, dus daar gaan we lekker mee door, ik vind die dingen nog lekker ook dus zo'n straf is het niet   :wink:
Op 1 Juli gaan we een pretecho laten maken en op 7 juli ga ik weer naar de vk.

Groetjes Natalie
(22w4d)

Hoi allemaal!
Gelukkig vandaag weer een goede controle bij de verloskundige gehad. Wat hoor je dat hartje nu goed zeg! Bloeddruk prima, buik prima (navel+2?), hartslag prima.
Helaas gaat het met mij alleen ietsje minder en moet ik rustiger aan gaan doen. Ik heb erg veel last van mijn rug en bekken en de verloskundige zei dat ik minder moet gaan werken, halve dagen. Ze denkt namelijk dat als ik zo blijf doorlopen ik over een tijdje helemaal niet meer kan werken. Ik weet dat het verstandig is en gelukkig doen ze er op mijn werk niet moeilijk over. Ik baal er alleen zelf ontzettend van! Ik heb altijd al last van hypermobiliteit, dus ik kon het verwachten... Maar tot 2 weken terug ging alles perfect en leek ik de hele wereld aan te kunnen. En nu werk ik halve dagen...
Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan