Hi meiden,
Ik heb eigenlijk niks gevoeld van mijn eisprong of innesteling. Wel had ik meer slijmverlies in de tweede week van de cycles. Wij zijn toen ook gelijk begonnen met klussen.
Ik heb vorige week ook bijna niks gevoeld, maar toch een gevoel dat ik zwanger zou zijn.
Ik had ook steeds zoiets van als ik zwanger ben gaat die ongesteldheid toch niet komen. Dus toen ik zondagavond laat thuis kwam van het weekendje weg dacht ik "Als ik zwanger ben dan geeft hij dat wel aan en anders moet ik gewoon wachten".. En ja hoor er stond echt binnen een paar seconden ZWANGER..
Zoals je al kon lezen heb ik een afspraak staan bij de verloskundig op 11 mei om 12:30. We hebben beide vrij die dag om naar de verloskundige te kunnen.
Ik vind het nu wel raar dat ik zwanger ben, maar ik merk er nog weinig van. Ik heb alleen minder trek. En af en toe komt mijn eten omhoog...
Maar gewoon even afwachten tot 11 mei. Daarnet nogmaals de verloskundige gesproken of ik dan ook een termijnecho krijg omdat ik dan pas in week 8 zit... Maar die krijg ik dus spannend!
Zodra ik de termijnecho heb gehad ga ik het aan mijn familie vertellen dus nu nog even geheimhouden, maar dat is echt moeilijk.
Zondagavond heb ik wel last van krampen gehad, maar geen bloedverlies... Dus lijkt me oke..
Maar toch kan ik niet wachten op de echo. Bied toch een beetje zekerheid.
Liefs