Danischa/Marise

Hi,

Ik heb het bij één test gelaten, ze zeggen altijd dat hij nooit positief zou aangegeven als het niet zo is.

Ja mijn vriend vond het juist om een kindje rond de kerst te krijgen... Dat is nu gelukt.

Ik had dat ook steeds, maar dit keer zonder bruine slijm..

Dat had ik vorige maand wel (bruine slijm)

Liefs

Hi,

Ik heb het bij één test gelaten, ze zeggen altijd dat hij nooit positief zou aangegeven als het niet zo is.

Ja mijn vriend vond het juist om een kindje rond de kerst te krijgen... Dat is nu gelukt.

Ik had dat ook steeds, maar dit keer zonder bruine slijm..

Dat had ik vorige maand wel (bruine slijm)

Liefs

hoi hoi,

heel sliim zon test zegt echt niet positief als dat niet zo is.
Ik had de vorige keer ook steeds dat bruiiine slijm en nu ook nog niet.

Wel steeds lage rugpijn maar heb echt het gevoel dat het tussen mijn oren zit. Ik wacht het rustig af. Hopelijk weet ik maandag meer. Wil niet te hard van stapel lopen.

Heb je al een beetje zitten fantaseren hoe je het iedereen gaat vertellen?
Xx

Xx

Hi Tessa,

Ja dat is ook zo... Ik vind het zo moeilijk om te wachten tot de echo...
Ik wil mijn familie verrassen op 15 mei, dan is mijn oma jarig. En wil ik iets gaan zeggen van ik heb een leuke foto voor je en die inpakken ofzo.
Dan maak ze het open en ziet ze de echo.

Liefs

Hi Tessa,

Ja dat is ook zo... Ik vind het zo moeilijk om te wachten tot de echo...
Ik wil mijn familie verrassen op 15 mei, dan is mijn oma jarig. En wil ik iets gaan zeggen van ik heb een leuke foto voor je en die inpakken ofzo.
Dan maak ze het open en ziet ze de echo.

Liefs

Hoi Hoi,

Ooo wat erg inderdaad dat je het zo lang nog stil moet houden! Moeilijk! Maar aan de andere kant ook heerlijk om er eerst saampjes van te kunnen genieten! En wat een leuk idee om op de verjaardag van je oma te vertellen! Zeker voor oma's is dit best wel heel bijzonder denk ik he als je kleinkind zwanger is.

Voel je verder goed?

Ik haal me echt van alles in mijn hoofd nu! Had je dat ook? Ik voel van alles. Maar dan denk ik weer, of heb ik dat altijd al gevoeld. Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar dat is best lastig. Gelukkig heb ik een lekker druk weekend, dus dan kan ik mijn aandacht op iets anders zetten.

En jij ben je nu volop aant genieten???

Marise hoe gaat het met je? Zit je nu in je vruchtbare periode?

xxx

Hoi Hoi,

Ooo wat erg inderdaad dat je het zo lang nog stil moet houden! Moeilijk! Maar aan de andere kant ook heerlijk om er eerst saampjes van te kunnen genieten! En wat een leuk idee om op de verjaardag van je oma te vertellen! Zeker voor oma's is dit best wel heel bijzonder denk ik he als je kleinkind zwanger is.

Voel je verder goed?

Ik haal me echt van alles in mijn hoofd nu! Had je dat ook? Ik voel van alles. Maar dan denk ik weer, of heb ik dat altijd al gevoeld. Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, maar dat is best lastig. Gelukkig heb ik een lekker druk weekend, dus dan kan ik mijn aandacht op iets anders zetten.

En jij ben je nu volop aant genieten???

Marise hoe gaat het met je? Zit je nu in je vruchtbare periode?

xxx

Hi Tessa,

Ik voelde de 1st maand van alles en de 2de maand (de maand waarin ik zwanger ben geworden) voelde ik juist helemaal niks. Alleen zat ik steeds te wachten op mijn menstruatie, maar steeds had ik het idee dat het toch niet ging komen.

Maar ik heb voor de rest helemaal geen klachten gehad, maar sinds het uitblijven van mijn menstruatie heb ik soms wat krampen en vlage misselijkheid.

Voor de rest voel ik me goed.. Af en toe last van krampen, maar dat schijnt goed te zijn zolang je geen bloedverlies hebt. Ik vind het moeilijk om te genieten, omdat je eigenlijk nog niet weet of het goed zit.

Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, omdat anders echt gek word. Gewoon lekker afwachten tot 11 mei.... Spannend.

Ik vond het ook wel een leuk idee om het tijdens mijn oma's verjaardag te vertellen.

Succes Tessa en Marise...

Liefs

Terug
Bovenaan