Danischa/Marise

Hi Tessa,

Ik voelde de 1st maand van alles en de 2de maand (de maand waarin ik zwanger ben geworden) voelde ik juist helemaal niks. Alleen zat ik steeds te wachten op mijn menstruatie, maar steeds had ik het idee dat het toch niet ging komen.

Maar ik heb voor de rest helemaal geen klachten gehad, maar sinds het uitblijven van mijn menstruatie heb ik soms wat krampen en vlage misselijkheid.

Voor de rest voel ik me goed.. Af en toe last van krampen, maar dat schijnt goed te zijn zolang je geen bloedverlies hebt. Ik vind het moeilijk om te genieten, omdat je eigenlijk nog niet weet of het goed zit.

Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, omdat anders echt gek word. Gewoon lekker afwachten tot 11 mei.... Spannend.

Ik vond het ook wel een leuk idee om het tijdens mijn oma's verjaardag te vertellen.

Succes Tessa en Marise...

Liefs

hoi danischa!

Gelijk heb je dat je er probeert niet de hele dag mee bezig te zijn. Hoe wel ik denk dat je er de hele dag mee bezig zou zijn...

Ga je ook met zon 9 maanden boek beginnen? Vriendinnen van mij doen dat ook! Lijkt me erg leuk.

Zijn jullie verder ook lekker van het mooie weer aant genieten? En wel erg fijn dat je er samen lekker over kan praten he!

Liefs

Hi Tessa,

Ben jij nu inmiddels al ongesteld geworden? We zijn ons wel al aan het voorbereiden met spulletjes om het de familie te vertellen...

Je blijft er inderdaad de hele tijd mee bezig.. En ik ben er nu ook iets geruster op. Zolang ik geen bloedverlies gaat het goed.

Het is heerlijk weer... Dadelijk lekker op het balkon zitten.

Net even op internet gezocht naar die 9 maanden boeken... Er zijn er zoveel... Ik ga gauw even de stad in om ze in het echt te bekijken.

Liefs

Hi Tessa,

Ben jij nu inmiddels al ongesteld geworden? We zijn ons wel al aan het voorbereiden met spulletjes om het de familie te vertellen...

Je blijft er inderdaad de hele tijd mee bezig.. En ik ben er nu ook iets geruster op. Zolang ik geen bloedverlies gaat het goed.

Het is heerlijk weer... Dadelijk lekker op het balkon zitten.

Net even op internet gezocht naar die 9 maanden boeken... Er zijn er zoveel... Ik ga gauw even de stad in om ze in het echt te bekijken.

Liefs

hoi hoi,

nee nog niet ongesteld geworden maar heb wel steeds meer een menstruatie gevoel, het gevoel of het door gaat komen snap je? dus ik ga weer om het half uur naar het toilet haha. Ben er bang voor... Maar volgens mijn vorige cyclus moet ik morgen ongesteld worden.

Ja leuk zijn die boekjes he! Ook erg leuk voor later...
En krijg je al wat meer klachten of voel je je goed?

Ja wij liggen ook heerlijk in het zonnetje het is gewoon warm...
Genieten maar...

Liefs

hoi hoi,

nee nog niet ongesteld geworden maar heb wel steeds meer een menstruatie gevoel, het gevoel of het door gaat komen snap je? dus ik ga weer om het half uur naar het toilet haha. Ben er bang voor... Maar volgens mijn vorige cyclus moet ik morgen ongesteld worden.

Ja leuk zijn die boekjes he! Ook erg leuk voor later...
En krijg je al wat meer klachten of voel je je goed?

Ja wij liggen ook heerlijk in het zonnetje het is gewoon warm...
Genieten maar...

Liefs

@Tessa: spannend nog niet ongesteld, wie weet ;)
@ Danischa: ik zou denk ik de hele tijd naar mijn buik staren hahaha :) echt leuk hoor! Nog geen kwaaltjes?

Hier is het warm maar wel wat bewolkt helaas :( niet echt bijbruinen dus. Zit wel lekker in de tuin met me laptoppie.
Hier is vanalles te doen in de stad, dus misschien zo even de stad in.
Vanmorgen hele huis op zijn kop, schoonmaken stofzuigen dus heb ik wel verdiend. Even lekker ijsje halen denk ik :D

Ben deze maand helemaal niet bezig met het zwanger worden, geen ovutesten, niet constant slijm in de gaten houden ofzo. Seksen gewoon lekker om de dag en we zien wel! Is wel stuk relaxter moet ik zeggen. Moet overigens nog een week wachten tot me ei.

Over spulletjes kopen danischa, lijkt me zo leuk ECHT je eigen dingetjes kopen. Ik moet geregeld spulletjes voor kraamcadeautjes halen, maar voor jezelf is natuurlijk veeeel leuker.

Op sommige forums hoor je dat meiden zelfs al spullen kopen voordat ze uberhaupt zwanger zijn. Dat vind ik zelf zo eng. Wie weet lukt het niet... zit je met al die spullen.
Wel zijn wij "het" kamertje aan het opknappen. Zodat we tegen die tijd alleen maar hoeven te schilderen en in te richten.

Nou geniet van deze lekkere dag... xxx

@Tessa: spannend nog niet ongesteld, wie weet ;)
@ Danischa: ik zou denk ik de hele tijd naar mijn buik staren hahaha :) echt leuk hoor! Nog geen kwaaltjes?

Hier is het warm maar wel wat bewolkt helaas :( niet echt bijbruinen dus. Zit wel lekker in de tuin met me laptoppie.
Hier is vanalles te doen in de stad, dus misschien zo even de stad in.
Vanmorgen hele huis op zijn kop, schoonmaken stofzuigen dus heb ik wel verdiend. Even lekker ijsje halen denk ik :D

Ben deze maand helemaal niet bezig met het zwanger worden, geen ovutesten, niet constant slijm in de gaten houden ofzo. Seksen gewoon lekker om de dag en we zien wel! Is wel stuk relaxter moet ik zeggen. Moet overigens nog een week wachten tot me ei.

Over spulletjes kopen danischa, lijkt me zo leuk ECHT je eigen dingetjes kopen. Ik moet geregeld spulletjes voor kraamcadeautjes halen, maar voor jezelf is natuurlijk veeeel leuker.

Op sommige forums hoor je dat meiden zelfs al spullen kopen voordat ze uberhaupt zwanger zijn. Dat vind ik zelf zo eng. Wie weet lukt het niet... zit je met al die spullen.
Wel zijn wij "het" kamertje aan het opknappen. Zodat we tegen die tijd alleen maar hoeven te schilderen en in te richten.

Nou geniet van deze lekkere dag... xxx

Terug
Bovenaan