Danischa/Marise

hoi marise,

ja heerlijk he dat weer! Alleen is het bij ons nu ineens bewolkt maar ja!

Wij wilde ook zo even de stad in om een ijsje te halen lekker!

Gelijk heb je hoor marise dat het lekkerder is om er minder mee bezig te zijn. Je maakt jezelf alleen maar gek he?! Wij hebben dat deze maand ook geprobeerd alleen nu zo vlak voor de w
waarheid ben ik er wel meer mee bezig...

Succes!!

Liefs

Hi meiden,

Net even lekker een ijsje gaan halen.. Hier ook bewolkt inmiddels. Ik heb voor de rest eigenlijk nog altijd geen klachten. Ik heb wel geregeld dat ik niet misselijk ben, maar dat dan toch in een keer me eten omhoog komt.

Ik vind het zo spannend ... over twee weekjes naar de verloskundige, dit voelt voor mij wel echt als een bevestiging als ik daar ben geweest.
Het voelt nu nog zo onwerkelijk.

Als we bij de verloskundige zijn geweest dan gaan we pas echt dingetjes kopen...

Succes meiden.

Liefs

Hi meiden,

Net even lekker een ijsje gaan halen.. Hier ook bewolkt inmiddels. Ik heb voor de rest eigenlijk nog altijd geen klachten. Ik heb wel geregeld dat ik niet misselijk ben, maar dat dan toch in een keer me eten omhoog komt.

Ik vind het zo spannend ... over twee weekjes naar de verloskundige, dit voelt voor mij wel echt als een bevestiging als ik daar ben geweest.
Het voelt nu nog zo onwerkelijk.

Als we bij de verloskundige zijn geweest dan gaan we pas echt dingetjes kopen...

Succes meiden.

Liefs

Hoi meiden,

Ik moet even wat kwijt...
Ik moet vandaag ongesteld worden. Ik ben bezig met een cursus voor mijn werk en wilde vandaag daarmee aan de gang. Maar omdat mijn kop zo vol zit met: o,jee ik voel wat...wordt ik nu dan ongesteld?... dacht ik ik koop even een test en dan zegt die test wel je bent niet zwanger en kan ik me daar bij neerleggen en aan de studie...

Maar die test gaf gewoon een streep aan!!!!!!
Gewoon echt een dikke vette streep...niet zo dik als de controle streep maar hij lijkt er wel op!

Ik ben nu zo van slag dat ik er gelijk nog 1 gehaald heb voor morgen ochtend. Heb de hele stad al in een mega tempo doorgefietst omdat de helft van de drogisterijen nog dicht waren!!!

Maar 1 ding....het gaat me nu wel lukken om te leren....NOT!!! ha ha

Dit kan toch niet??? Ik geloof het niet...

Liefs

Hoi meiden,

Ik moet even wat kwijt...
Ik moet vandaag ongesteld worden. Ik ben bezig met een cursus voor mijn werk en wilde vandaag daarmee aan de gang. Maar omdat mijn kop zo vol zit met: o,jee ik voel wat...wordt ik nu dan ongesteld?... dacht ik ik koop even een test en dan zegt die test wel je bent niet zwanger en kan ik me daar bij neerleggen en aan de studie...

Maar die test gaf gewoon een streep aan!!!!!!
Gewoon echt een dikke vette streep...niet zo dik als de controle streep maar hij lijkt er wel op!

Ik ben nu zo van slag dat ik er gelijk nog 1 gehaald heb voor morgen ochtend. Heb de hele stad al in een mega tempo doorgefietst omdat de helft van de drogisterijen nog dicht waren!!!

Maar 1 ding....het gaat me nu wel lukken om te leren....NOT!!! ha ha

Dit kan toch niet??? Ik geloof het niet...

Liefs

Hi Tessa,

Geweldig joh.. Ben je gewoon in ronde 2 zwanger geworden. Nu kan je ook de verloskundige bellen voor een afspraak hihi...

Ik heb maar één test gedaan, omdat ze altijd zeggen dat hij nooit positief aangeeft als het niet zo is.

Maar hoe reageerde je vriend?

Liefs

Terug
Bovenaan