Danischa/Marise

Hoi Meiden!!

Wat balen Danischa!! Wel fijn dat je een normale cyclus hebt en niet 1 van 40 dagen ofzo...toch? Ik heb sinds gister het gevoel dat ik ongesteld moet worden en heb ook een beetje wat jij zegt die bruine afscheiding. Dus denk dat het er 1 deze dagen ook van gaat komen.
En marise voor jou een 2de kans nu dus... ook weer spannend! Succes!!
Tot gauw weer meiden!!

Hi, ik ben een nieuweling hier en zit min of meer in hetzelfde schuitje! Ik had rond de 16e mijn ongesteldheid verwacht of nou ja liever niet natuurlijk maar zit nog maar in de eerste ronde. Nu voel ik niets er er gebeurd niets lijkt het wel.
Gister een test gedaan maar die was negatief :-( balen want hoe lang gaat het duren voordat ik ooit ongesteld wordt en als ik toch zwanger ben waarom zegt de test van niet???
groetjes en succes,

Hi, ik ben een nieuweling hier en zit min of meer in hetzelfde schuitje! Ik had rond de 16e mijn ongesteldheid verwacht of nou ja liever niet natuurlijk maar zit nog maar in de eerste ronde. Nu voel ik niets er er gebeurd niets lijkt het wel.
Gister een test gedaan maar die was negatief :-( balen want hoe lang gaat het duren voordat ik ooit ongesteld wordt en als ik toch zwanger ben waarom zegt de test van niet???
groetjes en succes,

Hoi Mamavanliesje. Ik neem aan dat jij dus voor je tweede kindje gaat? Ben je net met de pil gestopt?

Xx

Hoi Mamavanliesje. Ik neem aan dat jij dus voor je tweede kindje gaat? Ben je net met de pil gestopt?

Xx

Ja half maart gestopt maar ben net na 35 dagen! o geworden, pfff, heel gek want normaal voelde ik van alles, Waarschijnlijk heb ik er minder last van nu ik geen pil slik. In ieder geval gaan wij nu ronde 2 in en ga ik vooral over 14 dagen extra veel klussen, haha.
succes allemaal,

groetjes mamavanliesje,

Kans dat je direct na je pilstop zwanger raakt is natuurlijk ook niet heel groot. Denk dat je de komende ronde eigenlijk als ronde 1 moet zien. Klinkt wat positiever ;)
Blijf je mee kletsen in deze topic?

Ik heb de komende periode mijn vruchtbare periode, maar we klussen veeeel te kort :mad: ons werk loopt volledig langs elkaar heen.... hoop wel dat het goed komt! xx

Kans dat je direct na je pilstop zwanger raakt is natuurlijk ook niet heel groot. Denk dat je de komende ronde eigenlijk als ronde 1 moet zien. Klinkt wat positiever ;)
Blijf je mee kletsen in deze topic?

Ik heb de komende periode mijn vruchtbare periode, maar we klussen veeeel te kort :mad: ons werk loopt volledig langs elkaar heen.... hoop wel dat het goed komt! xx

Terug
Bovenaan