Danischa/Marise

Wij zijn druk aan het klussen in HUIS ;) Het is echt superrr lekker weer! Straks een tuinset halen en dan lekker buiten kunnen zitten en genieten van de zon! Xxx

Hi Tessa,

Ben je al ongesteld geworden of niet? Wij gaan komende week weer klussen.. Nu letten we wat beter op de datums en de aantal keren. Vorige maand hebben de gehele maand, maar 4 keer geklust, waarvan misschien 2 keer in de juiste periode.

Dus we hebben ons nu voorgenomen om volgende week om de dag te klussen...

XX

Hoi Danischa,

Nee nog niet ongesteld geworden, maar zal vast nog komen ben ik bang...mocht het tot zaterdag uitblijven dan ga ik dan een test doen. Maar heb nog steeds totaal geen klachten dus zal vast ongesteld worden. JA dan zit je natuurlijk alweer in je vruchtbare periode, dat gaat ook best wel snel eigenlijk he! Ik wens je heel veel succes! Heb je vorige keer je eisprong gevoeld?

Liefs

Hi Tessa,

Wel spannend hoor... Ik heb nu achteraf wel het idee dat ik mijn eisprong heb gevoeld, maar weet het niet zeker. Maar eind deze week er weer tegen aan...

Je hoort ook veel mensen die met gebruik van een ovulatietesten direct zwanger zijn. Hoe denken jullie hierover?

Liefs

Terug
Bovenaan