Danischa/Marise

Hi Tessa,

Wel spannend hoor... Ik heb nu achteraf wel het idee dat ik mijn eisprong heb gevoeld, maar weet het niet zeker. Maar eind deze week er weer tegen aan...

Je hoort ook veel mensen die met gebruik van een ovulatietesten direct zwanger zijn. Hoe denken jullie hierover?

Liefs

Hoi Danischa, ik vind het gebruik van ovulatietesten niet overdreven. Ik heb ze voor deze maand gebruik puur om te kijken wanneer nu ongeveer mijn eisprong is. Vorige keer hebben we geloof ik 3 keer seks gehad in mijn 'vruchtbare' week. Maar zo vruchtbaar bleek ik toen niet te zijn ;) Daarnaast was mijn menstruatie ineens 4 dagen later. Dus ben gewoon benieuwd hoe alles nu in elkaar steekt. Ik ben er dus niet heel obsessief mee bezig, maar gewoon nieuwsgierig. We zijn ook nog maar bezig met ronde 2 dus....ook nog geen reden tot stressen.

Ik heb nu 4 ovulatietesten gedaan. Niet allemaal op exact het zelfde tijdstip. De eerste had een heeeeeel licht streepje de volgende een heel licht streepje en daarna 2x bijna geen streep zichtbaar.
Nog geen één keer een echt goede streep dus. Terwijl ik nu eigenlijk vruchtbaar zou moeten zijn als je de 2 weken aan zou houden. Dus ik ben benieuwd. Of ik heb hem gemist of hij komt nog!

Laat jullie wel meer weten xx

Hoi Danischa,

Moeilijk om te zeggen is dat he of je hem gevoeld heb. Ik voel hem geloof ik helemaal niet. Maar sommigen meiden voelen hem erg sterk.

Ovulatietesten...tja...ik ben er zeker niet tegen om het te gebruiken, maar aan de andere kant heb ik zoiets van de eerste rondes doen we het zonder, wie weet zeg ik na ronde 5 laten we hem gaan gebruiken. Maar het is zeker een handig middel! Wil je een ovulatietest gaan doen? Hoe kijk jij hier tegenaan?

xx

Hoi Danischa,

Moeilijk om te zeggen is dat he of je hem gevoeld heb. Ik voel hem geloof ik helemaal niet. Maar sommigen meiden voelen hem erg sterk.

Ovulatietesten...tja...ik ben er zeker niet tegen om het te gebruiken, maar aan de andere kant heb ik zoiets van de eerste rondes doen we het zonder, wie weet zeg ik na ronde 5 laten we hem gaan gebruiken. Maar het is zeker een handig middel! Wil je een ovulatietest gaan doen? Hoe kijk jij hier tegenaan?

xx

Hoi meiden,

Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden!! Dus op naar de volgende rond!! Cyclus van 32 dagen dus rond half april mijn eisprong als het goed is.

Succes maar weer allemaal!

xxx

Hoi meiden,

Helaas ben ik vanmorgen ongesteld geworden!! Dus op naar de volgende rond!! Cyclus van 32 dagen dus rond half april mijn eisprong als het goed is.

Succes maar weer allemaal!

xxx

Hi Meiden,

@ Tessa.. We zitten passen in de eerste ronde... Maar het had toch leuk voor je geweest als je al zwanger was toch?

Ik denk dat wij pas na ronde 3 ofzo naar ovulatietesten willen gaan kijken. Ik ben er ook niet tegen. Naar mijn idee geeft het je een soort rust lijkt mij..

Maar eerst gaan we nog de tweede ronde in..

Liefs

Hi Meiden,

@ Tessa.. We zitten passen in de eerste ronde... Maar het had toch leuk voor je geweest als je al zwanger was toch?

Ik denk dat wij pas na ronde 3 ofzo naar ovulatietesten willen gaan kijken. Ik ben er ook niet tegen. Naar mijn idee geeft het je een soort rust lijkt mij..

Maar eerst gaan we nog de tweede ronde in..

Liefs

Terug
Bovenaan