Danischa/Marise

haha zal wel niet te laat beginnen en eindigen ;) klussen de hele maand door. Maar ik denk vorige keer dus gewoon te vaak.

Hoorde net dat mijn schoonzusje weer zwanger is.. ik word weer tante ;)

Xx

hoi meiden!!

ik woon in de buurt van arnhem, kortom we wonen lekker verspreid allemaal haha.

Wij hebben een beetje om de dag geklust en net voor de eisprong elke dag, maar daar hoor je ook veel verschillende verhalen over.

Ik heb 18 mei een afspraak bij de vk. Volgens mij krijgen we alleen intake...hopelijk ook een echo natuurlijk.

Sorry meiden was een kort berichtje maar moett weg.

Zet hem om he marise met klussen!

Xxx

haha dank je...ik blijf denk gewoon lekker om de dag klussen en dan zien we wel!

Hoop nu helemaal dat het raak is...lijkt me echt super leuk om gelijk zwanger te zijn Xx

haha dank je...ik blijf denk gewoon lekker om de dag klussen en dan zien we wel!

Hoop nu helemaal dat het raak is...lijkt me echt super leuk om gelijk zwanger te zijn Xx

Hi Meiden,

De informatie op het internet is ook niet bepaald duidelijk over hoe vaak je moet klussen. Maar wat ik al eerder zij wij hadden ook geen zin om zo vaak te klussen ivm het tijdstip dat wij uit ons werk komen. Ik ben altijd blij als ik om 8 uur eindelijk is lekker op de bank zit.

Wie weet Marise ben jij deze maand aan de beurt hihi...

Ja inderdaad we wonen door het hele land ...

Spannend Tessa 18 mei, dat is best wel snel na mij. Ik heb mijn verloskundige er nog over teruggebeld of we wel een echo kregen. Ik kon niet wachten haha

Liefs

Hi Meiden,

De informatie op het internet is ook niet bepaald duidelijk over hoe vaak je moet klussen. Maar wat ik al eerder zij wij hadden ook geen zin om zo vaak te klussen ivm het tijdstip dat wij uit ons werk komen. Ik ben altijd blij als ik om 8 uur eindelijk is lekker op de bank zit.

Wie weet Marise ben jij deze maand aan de beurt hihi...

Ja inderdaad we wonen door het hele land ...

Spannend Tessa 18 mei, dat is best wel snel na mij. Ik heb mijn verloskundige er nog over teruggebeld of we wel een echo kregen. Ik kon niet wachten haha

Liefs

Trouwens Marise,

Gefeliciteerd hè dat je weer Tante wordt.
Maar ik kan me ook voorstellen dat je dan nog liever zelf zwanger wil worden.

Liefs

Hoi Meiden,

JA heel spannend 18 mei, maar Danischa zeiden ze tegen jou ook niks over een echo dan?

Ik moet ze toch nog bellen om mijn polisnr door te geven, dan zal ik het gelijk even vragen. Maar ik ben dan pas 7,5 week.

Kun je het een beetje beseffen inmiddels?

Ja Marise het zou echt leuk zijn als we alle drie zwanger zijn. Wie weet gebeurd dat heeel erg snel!! Ik duim voor je...

xxx

Terug
Bovenaan