De 1e oktober 2008 mama!

Hoi Irene

Ik snap helemaal wat je bedoeld.Zondag mijn  ouders verteld, stonden te springen!.
Gister bij de ha geweest, daarna de verloskundige gebeld voor een afspraak (mag 5 maart komen) daarna opgegeven voor moeders voor moeders, lekker gaan shoppen met een moeder die stond te stuiteren van blijdschap.
(kan geen echt strakke kleding meer dragen, doet pijn aan mijn buik, dus ik had bijna niets om aan te trekken)
Gisteravond aan mijn schoonvader verteld dat hij opa wordt. Vond hij leuk maar ook erg moeilijk, hij is ruim 4 jaar geleden zijn vrouw verloren, dus die mist hij nu natuulijk helemaal.
Vanochtend werd er al gebeld of de mevr van moeders voor moeders een uur later langs kom komen voor en gesprek.
ik ga volgende week woensdag starten, jij?
Het maakt het wel allemaal iets realistischer moet ik zeggen. Allen besluipt mij soms wel het nare gevoel dat het allemaal nog zo makkelijk mis kan gaan. En dan heb je dit al allemaal gedaan en zo.....
Moet er maar niet aan denken, is ook beter voor de zwangerschap.

Hoe zit het met jullie kwaaltjes?
Hier:
buikkrampjes, veel boeren, geen strakke kleding kunnen verdragen op mijn buik  en iets sneller moe dan normaal.
Valt allemaal nog wel mee dus.

Groetjes Natalie

kwaaltjes van mij

Sávonds kan ik ook geen strakke kleding verdragen. wat krampen en erg duizelig. ( dat hoort bij mij, had ik de andere keren ook) en weinig trek in koffie en gauw vet haar

Heb alleen af en toe een  naar gevoel in m'n buik en ik heb bekkeninstabiliteit. Dit kreeg ik als vanaf het  prille begin van de  zwangerschap van mijn 1e en het is daarna niet meer weggegaan.

Groetjes,
Nelly.

Hallo allemaal,

mijn naam is Belle en ik kom me heel voorzichtig toch even aanmelden.

Sinds afgelopen woensdag weet ik dat ik zwanger ben. Wij zijn zwanger geworden via IVF.
Het is dus ook nog erg pril en door de IVF een iets grotere kans dat het misloopt.

Mijn uitgerekende datum ligt ergens tussen eind september en begin oktober.

Verder heb ik nu niet echt klachten (helaas zou ik willen zeggen).
was vorige week wel wat duizelig, ook veel boeren maar niet extreem moe of misselijk  ofzo.

Maandag 18 feb mag ik naar de gyn voor een echo (ben dan een week of 6)

Ik hoop dat we nog lang met elkaar mogen schrijven hier op het forum!

Groetjes Belle

Hoi allemaal!

Belle: wat super dat het bij jullie gelukt is met IVF, daar zal vast een lang traject aan vooraf gegaan zijn! Kan me voorstellen dat je nu 'voorzichting' blij bent. Fijn dat jullie al met 6 weken mogen voor een echo. Hopelijk kan je daarna wat minder voorzichting blij zijn ! Hebben jullie het al wel verteld in jullie omgeving of wachten jullie de echo af?

Nathalie: Leuk dat je ouders en schoonvader zo enthousiast zijn. Wordt het hun eerste keer dat ze opa's en oma worden? Heb je bij het shoppen al dingen voor het kindje gekocht? Ik durf dat niet, wacht eerst de echo maar eens af.
Als je eenmaal alles in gang zet (VK, moeders voor Moeders, etc) dan lijkt het opeens snel te gaan he? Maar straks wordt het toch weer een lange tijd wachten voor de eerste echo... Wij mogen gelukkig al met 10 weken (ivm onregelmatige cyclus), nog 5 weken en 1 nachtje wachten...
Ik ben trouwens al aan het sparen voor Moeders voor Moeders. Waarom mocht jij niet gelijk beginnen met sparen. Vind het wel een gedoe hoor, iedere keer met mijn kannetje naar de wc, maar het is voor een goed doel he? Waarschijnlijk kan Belle daar over meepraten...

Grappig dat iedereen toch verschillende 'klachten' heeft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet mag klagen. Af en toe krampen in mijn onderbuik (al minder dag vorige week), een beetje gevoelige tepels en soms een vieze smaak in mijn mond. Als het zo mag blijven....

Heel veel liefs en ik duim voor ons allemaal!
Irene

ha zwangeren,

ik ben ook zwanger nl van de 5e.
verwacht 2 oktober.
leeftijd andere kinderen (6, 5, 3, 16mnd)
ik vind het geweldig, ik heb ook geen klachten nooit gehad en merk nergens aan dat ik zwanger ben, het is altijd tijdens de echo van zit er wel wat in.

allemaal een fijne zwangerschap.

Terug
Bovenaan