Hoi Meiden
Wilhelmin, Raar he, dat je strakke kleding ineens niet meer kan verdragen, heb jij dat bij je vorige zwsch. ook gehad? Ik had gister ook ineens een hele gevoelige huid in mijn zij.
Als je het niet aanraakt gaat het goed, maar als er kleding of bijv je arm tegenaan komt is het net alsof je zonnebrand opgelopen hebt.
mama v, Dean, lees dat je bekkeninstabiliteit hebt, ga je daarvoor naar een speciale fysio of arts? Ik loop al 10 jaar bij een Orthomanueel arts voor bekkeninstabiliteit (aangeboren) en hij adviseerde mij om met 3 maanden zw.sch. even langs te komen om te kijken of mijn bekken goed stonden en eventueel recht te zetten zodat ze wat meer zouden kunnen verdragen. Misschien heb je wat aan deze tip. Ik ga hem over een week of 4 bellen en afspreken voor de week dat ik 12 wkn ben.
Belle, Spannend zeg, was dit de eerst poging of heb je er al meer gehad?
Wel lekker dat je een vroege echo krijgt, dan zit je niet zo heel lang in spanning.
Succes. Wanneer mag je voor de echo?
Irene, Nee, ik durfde nog niet te gaan shoppen voor de baby, al zou ik het graag willen, er kan nog zoveel mis gaan op dit moment. Ga wel naar de 9 mnd beurs met mijn man, ideetjes opdoen.
Ik mag trouwens met 8 weken naar de vk en waarschijnlijk doen ze dan zo snel mogelijk, misschien de zelfde dag een echo omdat het niet 100% zeker is hoe ver ik ben. Wat moeders voor moeders betreft, als we ervan uitgaan dat ik 10 okt uitgerekend ben dan zit ik nu op 4 weken en 6 dagen. Volgende week donderdag zit ik dan dus op exact 6 weken, dus dan starten ze pas, daarvoor zou er te weinig hormoon in de urine zitten en het teveel moeite kosten voor te weinig hormoon.
Dien, Gefeliciteerd met je zwangerschap, welkom bij de club.
Inkie, Ik zie dat jij 1 dag na mij naar de VK mag, Wat duurd het allemaal nog lange he, ik kan tenminste niet wachten tot het zover is.
Wij willen het de meeste mensen in de fam.gaan vertellen op 9 maart onze eerste trouwdag. Met de rest wachten we tot minstends 12 weken. (tenzij de fam hun mond voorbij praten natuurlijk) Mijn ouders, schoonvader en 2 vrienden weten er wel al van en we gaan het denk morgen aan mijn zusje en haar vriend vertellen. Mijn zusje vraagt al bijna 10 jaar (toen was zij 12 en ik 15!! en had net een half jaar een relatie met nu mijn man) wanneer ze nu eindelijk peettante gaat worden. Ben erg benieuwd naar haar reactie. Ze vraagt nu elke maand aan mijn moeder of er al een baby op komst is.
Het is weer een veel te lang verhaal geworden Sorry daarvoor.
Groetjes Natalie