De club van OVERTIJD

Amai seg wat een reactie van die VK.
Die zou zeker en vast weten met wie ze te maken had, moest ik voor haar staan.
Zoiets wil je absoluut niet horen als je zit te wachten op je kleintje.
Wow... ik mag er niet aan denke dat ze zoiets tege mij zou zeggen.
Ze zouden mij daar snel leren kennen en niet bepaald op een aangename manier.
Howla, precies dat ik het zelf al meemaak, ik word er helemaal kwaad van.

Liefs

heej hallo!

Jeejte Soela en linda allebei bevallen, en die waren allebei 2 dagen later uitgeteld als mij! En ik ben nog steeds geen mama!
Ik begin met toch echt af te vragen wanneer wij aan de beurt zijn! We weten nu in ieder geval een eind datum, a.s. woensdag wordt het inleiden, maar we hopen zo dat we nog thuis kunnen bevallen!
Vrijdag hebben we een echo gehad en CTG, alles is goed, nog genoeg vruchtwater en het menneke heeft het nog gruwelijk naar zijn zin. We hebben hem zien ademhalen wat toch wel mooi is om te zien zo nog in mijn buik.
Eenmaal buiten vergeten om te vragen of de gyn. me wilde proberen te strippen, dus VK gebeld en die deed een poging maar was niet mogelijk, had nog geen ontsluiting.
Dus maandag weer naar de gyn. voor Echo en CTG en dan wil ik vragen of hij wil proberen te strippen of dat kan. Misschien dat ik dan ook zo snel aan de gang ga en voor dinsdagavond nog beval, zodat inleiden niet nodig is!

Ondertussen gaan de harde buiken gewoon door en lopen wordt steeds moeilijker, toch vanmiddag het centrum in geweest en de prenatal leeg geshopt...afleiding is beter voor ons dan binnen zitten....

Houdt het de rest nog vol? Hoe is het met Rens2005, Bons, Mamahas, AnetteS, EJ1983 en Hilma?

xxx

Ik hou je nog gezelschap hoor!! Nou ja, zo gezellig is het niet meer! Voel je je soms ook zo "jaloers" als er weer iemand bevallen is die in jouw ogen nog niet aan de beurt was?
Niet dat ik het hen niet gun hoor!! Integendeel, maar je voelt jezelf dan weer zo aan de kant gezet, met een "jouw tijd komt ook nog wel"-gevoel...... Snap je??
En troost je, bij mij was gisteren dus ook nog niets te zien, ik kon ook niet gestript worden....... Rot gevoel even he?? Al die voorweeën, en waar zijn ze goed voor?

Ik moet woensdag weer naar de vk, en anders vrijdag naar de gyn in het ziekenhuis. Dan ben ik precies 42 weken.....

Ben wel heel benieuwd hoor, dit is mijn eerste keer dat ik zo lang loop!! Weet nu wel hoe dat voelt.....

Nou succes meid, en ik hoop voor ons alle 2 gauw een snelle, korte, pijnloze bevalling! Hebben we wel verdiend!!

Hou je taai!! Liefs Hilma.

heej hallo,

Ja ik wordt er ook een beetje moe van hoor.
Nog steeds niks? Jeetje dat duurt lang? Het zal wel goed zijn daar binnen....blablabla

maar ondertussen wachten we er op los...
Het rommelt wel, hij is enorm beweeglijk wat nu echt zeer begint te doen!

Ik hoop nu echt binnen een dag aan de gang te zijn, want dat ziekenhuis komt steeds dichterbij!

xxx

Vind je ook dat het net lijkt of je steeds maar zit te wachten in de stilte voor de storm........ En dat die storm recht op je afkomt, maar je weet niet wanneer hioj er zal zijn, en dat maakt je onrustig en vol spanning.... Snap je een beetje?   Maar ik hoop voor jou dat je idd kunt worden gestript, anders heb je weer dat zinloze gevoel van waar waren die harde buiken en voorweeën nu weer goed voor!!

Ik duim voor je! En als jij dan bent bevallen ben ik aan de beurt, oké ?
Geef je me dan even een seintje, dan zal ik vast alles klaar zetten..

Liefs Hilma.

hallooo hallo

ben morgen pas 39 weken en hoor nog niet op het overtijd topic     maar het wordt allemaal zo stil
bij me zoontje was ik 41 weken en 5 dagen     hoop nu wel dat het wel wat eerder komt
niet omdat ik het beu ben maar omdat ik ook nou eindelijk me kindje ess wil gaan zien

hier ook iemand met veel onderrugpijn al een week   gister avond had ik echt heel veel rugpijn   dacht ga maar onder de douche staan           ja weg rugpijn he   zit nu te denken misschien heb ik wel alles weg laten zakken terwijl het net wou doorzetten hahaha

bij me zoontje heb ik goed 10 dagen veel rugpijn gehad in het begin alleen savonds maar later ook sochtens en overdag           dus wie weet zijn dit de voorbodes

ga morgen ook aan de verloskundige voor de 2de keer maar vragen of ze me kan strippen als het net dat laatste duwtje is wat ik nodig heb   zet het wel door en ben ik in ieder geval voor de kerst bevallen     aangezien me man een eigen horeca zaak heeft en dus moet werken met kerst   en dat is nu niet erg wand dan neemt ie vrij   maar aangezien me dochter dr hele leven op kerstdagen jaar dan zou zijn   en dan kan papa er niet bij zijn   daar zou ik echt niet blij mee zijn

dus maar hopen dat ze me morgen stript     ze had eerst gezegt     ja we doen dat echt pas vanaf de 40 weken maarja   dat is 24 december   net voor de kerst dat schiet niet op   en die maandag erop ben ik 41 weken en dan is het 31 december ook dat zet niet veel zoden aan de dijk

dus maar hopen op goed geluk dat ze het morgen toch doet
groetjes en een prettige zondag allemaal

ik loop ook nog rond normaal de 12 e bevallen
maarja

ten laatste dinsdag wordt hettoch in gang gezet
ik heb te weinig vruchtwater om nog langer af te wachten

morgen aan de monitor en als die nog goed is dinsdagochtend binnengaan
ik ben heel benieuwd

ik heb al volledige verweking en 2 cm opening

Heej Hilma,

Bedankt voor je berichtje op mijn beebiesite, maar ik heb hem verwijderd, want je had er succes voor woensdag op staan, maar mijn familie weet niet dat het woensdag uiterlijk gehaald wordt, dit willenw we nog ff geheim houden.... Ze dneken nu eind van de week :)

iedereen succes vandaag weer, wij gaan weer de deur uit om niet te blijven wachten....

Terug
Bovenaan