De club van OVERTIJD

Heej,

Nou kom net van de Vk af, ze hebben niet kunnen strippen want ik heb totaal geen ontsluiting. Het is nog potdicht. Gelukkig wil dat ook weer niet zeggen dat ik vannacht niet zelf aan de gang kan gaan.
Vrijdag moeten we op controle bij de gyn. om 11.00u voor CTG en echo. En dan volgende week weer terug voor nog een controle en dan waarschijnlijk woensdag op de 42 week ingeleid worden, net als martine_spaans.
Dus wie gaat me voor en wie laat me voor???

xxx

Yvon

Hee hallo,
he, wel balen dat het strippen niet gelukt is!
Kun je nagaan waar al die harde buiken en voorweeen goed voor zijn geweest... not!!
Ik hoop echt voor je dat je voor woensdag nog gewoon spontaan bevalt,
net als ik dat hoop voor de rest van ons!!
Ik moet morgen naar de vk, om 10.00. Ze gaan dan ook proberen te strippen, ik hoop dat het lukt. Ons zoontje gaat naar het kdv, dus ik heb de hele verdere dag om te bevallen!
Zou toch leuk zijn...
Maar stiekem ga ik er al van uit dat ik voldende week ook in het zh beland.
Ons zoontje was ook 10 dgn later, en werd geboren na een inleiding.
Maar wat slopend is het, die laatste weken... Ik ben echt zo moe, heb zo weinig energie.
Vandaag dan wel voor de 386ste keer alles afgestoft, maar eigenlijk is ons huis al heel lang kraakhelder.
Ladidadida, we wachten verder...Kus van Soela

EN IK BEN HET WACHTEN ZO BEU!
En nu ga ik een potje sexen, msischien dat dat helpt...haha

hoezo wanhopig?

Nou ik sluit me ook bij jullie aan! Had gehoopt dat ik gisteren mocht bevallen, maar helaas.
Vond het wel een mooie datum 12-12. Wanneer ik voor volgende week woensdag nog niet  ben bevallen dan gaan ze me proberen te strippen. Hoop dat dit niet nodig is, maarja we wachtten het af......

Groetjes Kellebel

Naam Uitgeteld Geslacht Geboren Gewicht Lengte
Westie 30-11 Yannick            11 dec.
Wy2006 05-12 Jongen
Rens2005 6-12 Meisje
Bons 6-12 meisje
Linda1980 7-12 meisje
Soela 7-12 ??
Hilma 7-12 ??
Mama has 10-12 ?
Anette S 9-12 ?
EJ1893 11-12   meisje
Kellebel 12-12 meisje

Hoi meiden,

Westie, gefeliciteerd meid met je zoon!!!
Hoop dat ik snel mag volgen.

Nou hier nog niets....
Gisteren wel gestript, de baarmoedermond lag nog wel wat naar achteren maar ze kon wel met 1 vinger wat rommelen en het hoofdje voelen (errug prettig, not).
Gisteravond wel wat slijmverlies met bloed en vanmorgen de slijmprop verloren.
Het strippen heeft dus wel wat in gang gezet, en nu maar hopen dat het ook DOORZET!

De vk zelf dacht aan vrijdag of zaterdag, maar net wat Yvon zei, ze zei ook dat mijn lichaam zelf aan kon geven van ik beval eerder.
Als er morgen nog niets is wordt ik om 14.50 weer gestript. De vk zei dat er onderzoek gedaan was naar binnen 48 uur weer strippen en het schijnt echt te helpen.
Nou en daar doe ik dan wel aan mee als het helpt. Toch hoop ik dat het dan zelf al begonnen is hoor.

Nou succes allemaal en hoop dat er snel meer goed nieuws komt.

Liefs Linda

Oei, spannend!!! Heerlijk voor je !!!
Ben wel benieuwd hoor. Moet zelf morgenvroeg weer naar de vk, alhoewel ze vorige week nog dacht dat dat niet nodig zou zijn omdat de baby al wel geboren zou zijn.....
Ik hoop voor jou dat het lekker door gaat zetten nu. Ben je lekker voor de feestdagen weer wat op de been!!! Lijkt me zo heerlijk!!!
En dan lekker met je kleintje!!!!!!     Ben niet jaloers!!!
Al 6 dagen overtijd, bleh!!!! Had ik echt niet verwacht, ze waren hier allemaal veeel vroeger.........

Nou, ik hoop dat jullie net zo van deze zinloze wachtdag genieten als ik.....

Liefs Hilma.

Ik moet zeggen dat ik jullie verhalen met plezier lees, wat vervelend om overtijd te zijn. Ik ben dat nu nog lang niet (na 27/12 pas), maar bij mijn eerste ben ik 12 dagen te laat bevallen......dussss......ik weet nog heel goed hoe dat voelt.

Ik hoop dat jullie snel mogen bevallen!

gr mama van MD

Hai meiden,
Ik kom net bij de vk vandaan. Ze heeft me heel goed kunnen strippen, had al bijna twee cm ontsluiting. gek he, ik heb dus nog geen voorwee of iets gehad, in elk geval dus niet voelbaar. Daarna nog even naar het zh voor een ctg, zag er prima uit. Alleen kreeg die kleine precies op het laatst de hik waardoor de hartslag onregelmatig was, mocht ik nog een half uurtje blijven. Ik heb zowaar wat krampen en voelbaar harde buiken, das voor mij echt voor t eerst! Ik weet dat het zo weer kan afzakken, maar het rommelt eindelijk eens iets. Ga even een tuk doen, kan ik lekker uitgerust aan de bevalling beginnen, hahaha!!
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan