De club van OVERTIJD

Ik wil je dus echt niet ontmoedigen, maar die weeën heb ik ook gehad. Dat begon steeds midden in de nacht, wel heftig, maar nog net zo dat ik ze weg moest puffen, het kon nog net met rustig ademhalen.
Alleen zijn ze na 2 weken gestopt. Sinds maandagnacht heb ik geen wee meer gevoeld, geen harde buik zelfs. Baby ligt nog heerlijk en beweegt ook nog veel.
Dus...........

Toch hoop ik voor jullie dat het wel echt gaat doorzetten!! Ik moet om kwart voor 10 weer naar de vk, ben erg benieuwd wat ze doen of zeggen!!!

Succes allemaal!!
Liefs Hilma, precies 41 weken vandaag.......

heej hallo,

Nou wij staan op het punt om naar het ziekenhuis te gaan. Ergens in me   hoop ik dat ze me daar houden en dat we mogen bevallen, maar dat zal wel tegenvallen denk ik...

Ik hoop dat als ik thuis kom dat ik hier wat blijde berichten mag lezen, ik gun het iedereen!

xx

Nou, dat zit er voor mij nog niet in........ Ik ben dus weer thuis......
De vk wilde me strippen, maar zelfs dat had geen zin, alles zit nog helemaal dicht en er is echt niets aan de hand........
Dus nu moet ik woensdag weer komen........ Dit gaat echt lang duren zo!
En ik ben het toch zo moe!!

Hilma.

Hoi meiden,

Voor degene die bezig zijn SUCCES!
Bij mij is het ook een aantal keer begonnen en weer gestopt, hoop voor jullie dat het doorzet.

Hier nog weinig verandering. Wel veel slijmverlies met bloed en ongikrampen, maar verder alles rustig.
Denk dat ons dametje ons geduld nu al op de proef stelt.

Yvon, ik hoop voor je dat ze wat doen in het zh, je wacht nu al zo lang.
Hilma succes bij de vk, ik mag om 14.50 weer om te strippen.

Nou ik hoop blijde berichten te lezen bij terugkomst en wie weet mag ik morgen een leuk berichtje plaatsen, we blijven positief!

Liefs Linda

Hoi Hilma,

Lees net je berichtje, balen zeg.
Je hoopt zo dat het al een beetje gevorderd is en als je dan te horen krijgt dat alles nog dicht zit, kan me voorstellen dat je er echt moe van wordt.

Ik hoop dat ik vanmiddag wat beter nieuws krijg, maar we gaan maar nergens vanuit dan valt het niet zo tegen.

Heel veel sterkte met opnieuw wachten............

Liefs Linda

JAAAAAAA ONZE DOCHTER IS ER!!!!!
Ze heet Meagan Nanja Maria, roepnaam MEAGAN.
Ze woog 4110 gram, een flinkerd en ong. 52 cm lang.
Alles is heel snel begonnen na het strippen van gisteren, meteen een kwartier later al weeen, wel onregelmatig.
Rond 18.00 begonnen ze heviger en zetten door, om 21.26 is ze geboren.

De nacht is prioma verlopen, Nigel vind zijn zusje helemaal geweldig.
Ze lijkt op hem, iets minder donker haar maar echt een scheetje.

Ik typ snel meer....

Liefs Linda

JIPIEIEIE!!! Ook bij ons heeft het strippen geholpen!!
Gisterenochtend ben ik bevallen van een lief klein bulletje van 4200 gram,
Roef Jonas!! Het is echt een zoeterd, een heel ontspannen ventje!!
We zijn zielsgelukkig met hem!!

Lieve meiden, ik hoop ook zo dat jullie heel snel aan de beurt zijn !!!
Het is het wachten waard, maar wat waren de laatste weken slopend..
Ik denk aan jullie en probeer tussen al het genieten door regelmatig even bij te lezen!!
Dikke kus Soela

Jah ik ben er ook nog steeds.........

Wat een hel. Heb al 2  nachten wakker gelegen van de  RUG weeën. Ik weet me dan geen houding te geven. Niks ligt of zit lekker en een kruik ook niet. Een verschrikkelijke pijn.Je   kunt ze niet weg puffen of wat dan ook.  Net alsof elk botje daar beneden is gebroken. 's nachts zijn ze heftiger dan over dag en ze komen om de ca 10 min.
De verloskundige zegt dat het voorweeën zijn. Zag gister het nut er niet van in om te voelen of er wel wat gebeurde daar beneden (is ook niet mijn favoriete vk).
Mijn baarmoeder was ook nog soepel....aan de buitenkant te voelen. Maar nu heb ik ergens gelezen dat als je rugweeën hebt dit ook niet aan je buik is te voelen..    

Naja ze vroeg zich af of ik er nog wel uit kwam en niet 24 uur per dag op uk zat te wachten. Naja toen brak me klomp. Rij nog auto en doe euh deed tot 2 dagen terug bijna alles nog.
Ze kwam met het geweldige idee om maar eens naar de bios te gaan met me vent. Nou toe brak me klomp.....denk dat mens echt dat ik 3 uren in een bios gaan zitten?
Weinig begrip dus en ik heel sjaggie. Waar ik nu wel achter ben dat als dit slechts voorweeën zijn en ik straks nog echte zou moeten krijgen ik heel snel in het ziekenhuis ben voor een rugge prik.

Terug
Bovenaan