De club van OVERTIJD

Hoop voor je dat het lekker door gaat zeten, 2 cm is altijd al meer dan niets!!!!   Heel veel sterkte, rust even lekker uit, en ga daarna even wat anders doen, om je gedachten op iets anders te zetten, wil wel eens helpen!!

Liefs Hilma

heej hallo,

hier nog steeds niks, sexen helpt dus ook niks.
Morgenvroeg naar de Gyn voor echo en ctg. Hoop toch stiekem dat ik vannacht nog aan de gang ga.

xxx

Hier uitgeslapen en fris gedoucht, en..... alles is weer rustig!!
Zucht...
Liefs en een knuffel voor jullie allemaal van Soela

Hey meiden,
Ik heb sinds 15.00 weeën om de tien min. Het is nu na middernacht en ze komen nog steeds    om de tien min. Duren wel een minuut, maar ik hoef nog niet te puffen.
Het enigie vervelende is dat het rugweeën zijn. Ik voel dus alleen pijn in de rug. Ook heb ik al de hele dag bloederig slijm verlies......ik hoop echt dat het doorzet en niet ineens gaat stoppen....
Groetjes

Hai, oh wat spannend!!
Hier ook weeen, vanaf 00.30, begon met harde buiken maar ben nu echt aan t puffen.
Komen elke 4 min, maar duren nog maar een halve minuut.
Hoop ook ontzettend dat dit doorzet, het begin is er...
liefs Soela

heej dames!
Wat doen jullie nu? Gaan jullie nu eerder bevallen als mij!
Dat is niet de bedoeling, ik was aan de beurt!
Hier ook iets raars, ik werd een uur geleden wakker en kon niet meer slapen. Toen ben ik er uit gegaan en ben de kerstcadeautjes in gaan pakken. Misschien toch wel de spanning voor de gyneacoloog. Manlief mag ook uitslapen, hoeft vantevoren niet te gaan werken, dus ook wel lekker.
Nou pufze en we horen het snel!

xxx
Yvon

ooooo spannend hoor meiden.
puf ze of misschien zijn de baby's er al wel.
gr lisette

Eventjes een uo date:

Hele nacht om de tien min rugweeën gehad. Niet gelapen dus. Elke keer als ik bijna sliep kwam er 1tje. En nu sinds 8 uur niks meer......baal als een stekker en ik hoop dat het zo weer gaat beginnen.
Heb in iedergeval voor vanmiddag 14.45 een afspraak staan bij de vk ik hoop dat die dan nog wat voor me kan doen.
Houd jullie op de hoogte,
groetjes

Terug
Bovenaan