De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Pippalotta, ah wat lekker, al bijna met verlof! Toch ook wel een beetje gek misschien in deze periode? Gelukkig zijn er al wat regels versoepeld, maar ik weet natuurlijk niet hoe jij het allemaal beleefd.. ik blijf zelf vrij voorzichtig. Maar op je gemak van het mooie weer en je buik genieten is natuurlijk nooit verkeerd ;) Wat fijn dat de buikband je zo helpt! 
Zwaantje, heeeeeel herkenbaar! Hier mocht mijn vriend niet over eten beginnen / vragen wat we gingen of ik wilde eten. Alleen de gedachte aan eten maakte me al ziek. Dus hij kookte dan meestal wat, zette het voor mijn neus en met wat geluk kon ik een beetje eten. Maar ik at vooral ook veel rauwkost, fruit en: pizza en mac. Daar heb ik echt op geleefd de eerste maanden! 
Ikbendouzten, een meisje ja! :) Sinds we het weten (met 20 weken) al wel wat kleertjes geshopt ja haha. Maar ik probeer me in te houden, ik kom amper in de stad dus dat is mazzel nu. Als ik dan in de hema ben mag ik van mezelf wel 1 of 2 items meenemen.

Mandareintje, dit is sowieso een ander verhaal! Zelfs ík voel dat het anders is haha! En na 3 dagen mag je zeker wel een oploop (of op zijn minst gelijk) verwachten hoor. Komt goed! 

@Mandareintje Ja dat was super speciaal. Gelukkig komt de hond niks tekort en heeft ze nog een ander baasje die met liefde haar bakje eten vult haha!
@Bo-Belle Ik kan ook echt moeilijk bepalen wat we in de avond moeten eten. De ene keer lukt het wel om te koken, de andere keer neemt mijn vriend het over. Ik heb ook weinig eetlust, dus dat werkt ook niet mee. Ik eet nu ook voornamelijk fruit e.d. 
@Ikbendoutzen Ah, 8 juni al de termijnecho, wat fijn!! Dan ben je voorbij de 10 weken toch? Dan is het echt al een mini-mensje, zo bijzonder. 

Gek mijn berichtje wordt niet geplaatst, nou poging 2

Bobelle superleuk een meisje! Knap dat je je in kunt houden met kleertjes kopen. Ik hoop dat alle maatregelen wat meer cersoepelen en we allemaal ongestoord kunnen genieten van de zwangerschap en alles daaromheen.. 

Zwaantje wat vervelend wel dat je zo misselijk bent, ik heb het ook de ene dag erger dan de andere, dat die kwaaltjes rond week 10 maar een beetje mogen temperen. Klopt 8 juni zit ik op 10+2 , heel benieuwd of ik dan al armpjes die zwaaien enzo, nog een weekje geduld! 

Mandareintje heb je vanochtend weer getest? Hoe voel jij je verder? 

Superleuk dat we elkaar hier hebben gevonden trouwens! 

Mandareintje  ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, wat akelig! Kun je terecht bij je arts nu en overleggen?    Een dikke knuffel van mij

Ik heb ze gemaild.. naja ik zal jullie happy baby topic niet verpesten met deze negatieve shit. dit is een happy place, ik schuif weer terug naar het vorige topic..?

Mandareintje we willen er graag voor je zijn, ook zeker hier! Ik hoop dat het onvoorstelbare toch mag gebeuren maar ik snap dat je je nu helemaal kapot moet voelen, ik vind het zo erg voor je ❤? krijg je snel contact met je arts via de mail?  Hoe kan dit nou, tis zo oneerlijk!!!

Terug
Bovenaan