DE KLUS - BABES

hoi meiden,

He kleintje, niet alle testen van matcare kunnen 6 dagen voor NOD, die van mij b.v kunnen 4 dagen voor NOD en weer andere vanaf NOD, dus wel ff goed kijken welke jij heb he.

Nou heb het vandaag weer gepoogd hoor die . Ik dacht echt dat het tussen me oren zat,dat ik het mezelf wijs maakte omdat me moeder dat ook had hahaha. Maar nee hoor zowel bij me moeder als bij me oma heb ik de koffie weg gespoeld, niet te zuipen bah.
Mijn moeder denkt meteen dat het raak is, ik had b.v trek in een loempia maar de loepia tent was er niet, toen zij ik een hema worst dan, nee kan je beter niet doen, dat is te zout en daar moet je nu mee uitkijken .whahaha. zij denkt echt dat ik al zwanger ben. Nou wie weet he !!!!

MMMHHH heb in ene trek in Haring.  hahahah

Tja, we moeten dit topic natuurlijk wel hooghouden!!!!
Whahaha!!
Ik ben op het werk, lekker rustig.
Ik had vanmorgen de poli gyn. gebeld om opheldering over mijn uitblijvende menstruatie te vragen na die provera, mag ik dinsdag langskomen en dan gaan ze verder kijken!! Hoera! Heb die afspraak meteen na de huisarts dus doe dinsdag rondje doktoren........bleh, da's dan mijn vrije dag.........maar goed, hoop wel dat ze eindelijk eens kunnen achterhalen waarom ik zo'n buikpijn enzo heb................
Iedereen nogmaals fijn weekend, veel plezier op de camping enzo..............en met klussen natuurlijk!
Mijn mannetje en ik hebben vanmorgen nog even geklust.............je weet het maar nooit!!!!!
Dikke kus Rimke

hoi Rimke,

Das toch best goed nieuws, hoop dat je echo krijg ofzo, of heb je die al eens gehad, miss, kunnen ze van binnen zien wat er is, niet echt smakelijk maar ja, alles voor het goede doel he. succes ermee alvast

xx Bambi

Hoi Rimke

Ja ik zit ook nog steeds op mijn ong te wachten wordt dinsdag alweer 19 weken dat ik niet ong ben geworden en begin me steeds meet zorgen te maken zeker nu ik hoor dat die andere PCO hebben en ook niet ongetseld werden ben bang dat ik dat ook heb dus denk als mijn HA terug is van vakantie dat ik weer ga en een verwijzing naar de Gyneacoloog wil hebben want deze angst houdt ik niet lanmg meer vol

nadia

he nadia,

Meid het lijkt me zo rot voor je als je al zo lang moet wachten op je ongie, hoop dat je ook snel wat opheldering krijgt, succes he.

xxx Bambi

Hey Bambi

Ik wordt er ook gek van maar mijn moeder zegt al dat ik er gewoon te veel mee bezig ben en daardoor mijn ong uitblijft maar ik weet niet hoe ik het van me af kan zetten elke keer als ik naar het toilet ga kijk je even en denk je shit weer niet

En jij   dnek dat je grote kans hebt om zwanger te zijn niet dan>>

Nadia

hoi,

Tja ik weet niet, het blijft een gokje of ik zwanger ben .nog een week wachten ong, dan ga ik pas testen, nu heeft nog geen zin. Hoop het wel, maar me lijf kan me ook voor de gek houden.

Ja en dat van je afzetten, is wel makkelijk gezecht he, dat doe je niet zomaar. En ik denk persoonlijk dat dat geen invloed heeft op je menstruatie hoor, soms kunnen spanningen de oorzaak zijn maar zolang, nee ik denk van niet, maar ben geen dokter dus ???

xxx Bambi

he rimke dat is wel goed nieuws zeg, nu maar hopen dat er wel iets uitkomt en dat je weet waar je aan toe bent!! Ik zal heel hard voor je duimen dinsdag,

nadia dat is echt balen zeg dat je al zo lang aan het wachten bent, dat is echt frustrerend volgens mij, ik duim ook voor je!!!

Ik heb echt veel van zo'n melkachtige afscheiding, wordt er niet goed van, wist ik maar waar het vandaan kwam..
soms loopt het er gewoon uit!!! ( ranzige details he???)
 Het is ook wat met ons, slijm, afscheiding, bloed, eieren, geen goed lopende cyclussen, kan er nog meer vanaf!!

nou ik ga maar eens koken, de vakantie van ons zit er weer op
WIL NIET WERKEN!!!!

kussies kleintje

Terug
Bovenaan