DE KLUS - BABES

is toch wel een beetje rot, nou maar hopen dus dat het deze keer al raak was hahaha.
Ga ook ff naar de wc. hahah.
FF broekgluren whahahah

tot zo.xxx Bambi

succes op t toilet. Moet nu ef weer werken. tot later!!! en succes nog

hoi,

Net weer het toilet bezocht, (durf steeds niet) en gelukkig geen tegengekomen. pffff

blegggg verveel me zo, zit dus helemaal te niksen, weet gewoon echt niet wat ik moet doen

is niet zo druk nou, ik kan het bijhouden hahaha hier op het forum.

xxx Bambi

hallo hallo

jeetje bambi wat spannend wat het nu wordt voor je ik zal hard duimen voor je
ikzelf heb last van een bepaalde druk op mijn onderbuik en het is gevoelig als ik over een bobbeltje rijd op de weg. ik hoop ook dat er wat zit maar ja we moeten nog effe afwachten.

ik moet weer even stoppen moet mijn zoontje even ontdoen van een poepluier.

ben er misschien vanmiddag weer succes meiden

Lieve meiden,
Wat zien al die lijstjes er strak uit zeg! Nu hopen dat ze snel veranderen in van die verbaasde smileys.
Ik heb voor mezelf het besluit genomen om hier niet zo veel meer te komen buurten, dat heeft niets met jullie te maken want ik heb ontzettende gezellige weken met jullie gehad. Ik merk aan mezelf dat ik er heel onrustig van wordt om hier elke keer van alles te lezen en ik denk dat dat niet goed voor mij is. Ik wil (proberen, maar hoe???) wat meer afstand van alles te nemen en me even te focussen op iets anders. Hoe ik dat ga aanpakken weet ik nog niet, zei al tegen mijn mannetje: ik ga wel alvast de kinderkamer klaar maken!!! Whahaha! doen we maar niet......

Ik zal af en toe nog wel even meelezen om te kijken of jullie al zwanger zijn, maar ik ga er geen dagelijkse toestand meer van maken......hoe ongezellig ik dat ook vind. maar daar gaat het nu eventjes niet om.

Lieve, lieve, lieve meiden ik wens jullie al het goeds toe en natuurlijk heel snel een dikke toeter,
Dikke kus Rimke

hoi Rimke,

Ik vind het echt jammer, maar snap je beslissing wel, hoop dat je wat afleiding kunt vinden en als het niet werkt of je hebt behoefte om te kletsen ben je natuurlijk altijd welkom. Echt ik zal je missen, want je bent een leuke en grappige meid.

succes en laten we hopen op een spoedige zwangerschap.

dikke X en leifs  Bambi

hoi rimke

ik las wat er allemaal was gezegd tegen je door de arts. Misschien dat het wat verzacht, maar mij was verteld dat ik geen kinderen kon krijgen omdat ik helemaal geen cycles had. dat is iets wat steeds in je hoofd zit, Ik heb alle onderzoeken gehad die ervoor zijn, en niemand weet hoe het kan want alles is gewoon goed van binnen.
toen mijn man en ik toch wilde proberen heb ik ook vanalles geprobeerd om ongi te worden, (door de pil wel ongi maar zonder niet) ik heb homiopathische druppels gebruikt die de baarmoeder reinigen en na een paar maanden werd ik in ene ongi en daarna elke maand. en na 3 maanden was ik dan zwanger.
nu is het weer hetzelfde geval maar we blijven dus positief, ik heb weer die druppels gebruikt en weer alles op gang heel erg raar.
wat ik zeggen wil is blijf positief , en hopen dat het allemaal goed komt. Succes meid

Terug
Bovenaan