Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@mylife oh man dat vocht is echt vreselijk he! Ik heb ook veel vocht in m’n handen, voordat ik zwanger was en ik hoorde zwangeren over vocht vast houden dacht ik nou poe poe wat erg. Nu merk ik pas hoe vervelend en pijnlijk het kan zijn!
Leuk topic! Spannend, succes allemaal. Wat het slapen betreft kan je met kussens proberen, dat helpt soms wel. Onder je buik of tussen je benen. Ik moet nog 49 dagen. Eerst nog drie weken werken. Opzich wel fijne afleiding, maar ik ben wel wat vermoeider na een dag werken. Verder al veel klaar, alles gewassen voor de baby. Echt de laatste dingen voorbereiden.
[quote quote=10261164]@jannekevs dat lijkt me ook heerlijk zeg, rustig de tijd om aan je kleintje te wennen! @wolffje haha nou gelukkig heb je nog ff! Lijkt me ook heel druk als je er al eentje heb rondlopen, vind het zwanger zijn nu al vermoeiend laat staan met een kleintje erbij nog meer dames die mega slecht slapen en tips hebben? Lig elke nacht wel een paar uur wakker, super frustrerend.[/quote]
Ik heb er idd nog wel ff de tijd voor... Vandaag de laatste dingetjes gekocht... Alleen nog een geboortekaartje uitzoeken..
[quote quote=10261291]@mylife oh man dat vocht is echt vreselijk he! Ik heb ook veel vocht in m’n handen, voordat ik zwanger was en ik hoorde zwangeren over vocht vast houden dacht ik nou poe poe wat erg. Nu merk ik pas hoe vervelend en pijnlijk het kan zijn![/quote]
I know! Ik werk in de zorg dus wist wel dat vocht vasthouden pijnlijk kon zijn, maar ik heb er echt enorm veel pijn en last van! Soms kan ik echt wel janken! Maar k merk dat ik nu ineens veel zweet en al vocht verlies en zelfs afval.. dus k denk dat die bevalling niet zolang meer duurt hier.. hoop t tenminste
[quote quote=10261305]Leuk topic! Spannend, succes allemaal. Wat het slapen betreft kan je met kussens proberen, dat helpt soms wel. Onder je buik of tussen je benen. Ik moet nog 49 dagen. Eerst nog drie weken werken. Opzich wel fijne afleiding, maar ik ben wel wat vermoeider na een dag werken. Verder al veel klaar, alles gewassen voor de baby. Echt de laatste dingen voorbereiden.[/quote]
Ik lig met een kussen onder mn voeten en op mn linkerzijde met een voedingskussen tussen mm benen met mn buik er half op. Ik kan helaas alleen op links liggen? ben echt een buikslaper en links was mn slechtste slaapkant. Kun je nagaan haha
@mylife ah gatver zeg, hopelijk begint het inderdaad snel voor je! Lijkt me echt zenuwslopend als je je uitgerekende datum nadert. Ben ook zo benieuwd hoe de bevalling begint. Lees heel vaak bevallingsverhalen want vind het allemaal reuze interessant hahaha
[quote quote=10261354]@mylife ah gatver zeg, hopelijk begint het inderdaad snel voor je! Lijkt me echt zenuwslopend als je je uitgerekende datum nadert. Ben ook zo benieuwd hoe de bevalling begint. Lees heel vaak bevallingsverhalen want vind het allemaal reuze interessant hahaha[/quote]
Haha ja mn vorige bevalling met 40+3.. savonds niks aan de hand. Werd sochtends wakker met wat krampjes.. dus ging plassen verloor ik enorme slijmprop. Daarna braken spontaan mn vliezen gelijk!!! En toen ben ik even gaan douchen maar mn weeen begonnen ook gelijk.. kwam gelijk in een weeenstorm en ben vanaf t begin tot t eind in 100 min totaal bevallen....