De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@Marijeee Nee, die fysio slaat nergens op haha. Dat gaat nu niet meer een verschil maken. Ik vind dat toch zo bijzonder hè dat bij de ene praktijk ze al vroeg beginnen met strippen enz. en de andere echt tot het uiterste wacht. Helaas zit ik ook bij een praktijk die echt zo lang mogelijk gaat wachtte. Ookal heb ik voor mezelf besloten dat als ik 40 weken ben ik daar net zo lang blijf zitten tot ze in ieder geval even gecheckt hebben hoe het er binnen voor staat.. Mijn man gaat dan ook mee, samen sterk haha. 

Ja dat nieuws.. Nou ik ga dus ook echt niet akkoord met langer wachtte dan 41 weken. Nu al helemaal niet! 

Poe ik denk dat mijn verloskundige wel eerder wat zou proberen maar ben nu natuurlijk onder begeleiding van de gynaecoloog door de suiker. Heb er maandag een afspraak en ga daar wel even goed aangeven dat ik het niet meer trek en eventueel een nachtje ziekenhuis met slaapmedicatie wil als inleiden oid niet bespreekbaar is. Heb toch wat energie nodig voor de bevalling lijkt me en ik voelde me eindelijk wat beter ten opzichte van m’n prenatale depressie maar dat lijkt nu ook teniet gedaan omdat ik doodop ben dus misschien willen ze daarom wel meedenken over inleiden. Afwachten maar weer 

@Jannekevs balen dat je zoveel last hebt en slecht slaapt, hopen dat de kleine snel komt en de vk mee wil denken. 

@AnnaRR slecht slapen en dan ook nog eens reuma lijkt me echt zwaar, hoop dat je het nog even vol kunt houden.

@Marijeee hopen dat de kleine snel komt dan als je zondag bent uitgerekend, fysio zal nu niet heel veel meer doen nee denk ik.

Moet zelf nu nog 47 dagen dus nog wel een tijdje, gisteren laatste werkdag gehad en blij dat ik nu wat meer rust heb. Met dochter wel nog genoeg te doen, maar ze gaat ook gewoon 3 dagen naar opvang dus dan heb ik tijd om alles voor te bereiden en wat meer rust te pakken. 
Qua klachten merk ik wel dat het zwaarder wordt, maar vooralsnog is het allemaal goed te doen. Hoop dat de klachten met wat meer rust ook minder worden, aangezien rust pakken niet mijn sterkste kan is en ik dat tot nog toe nog niet zo veel gedaan heb. 

Hey dames,
Hier nog steeds niks. Balen die laatste loodjes he met slecht slapen en al de pijntjes. Hou in je hoofd dat het jouw lichaam is en jouw zwangerschap. Probeer op je strepen te staan bij de verloskundige dan kun je nog best een eindje komen. Zij zijn niet de enige die er iets over te zeggen hebben. 

Hoe is het hier dames?! Inmiddels nu wel baby’s geboren? ?
Hier is het weer rustig. Gisteravond de hele avond flinke voorweeën gehad. Het deed echt wel even pijn. Gelukkig zijn ze weg getrokken en niet over gegaan in het echte werk. De baby mag pas vanaf aankomende donderdag officieel komen! 

Verder is het vandaag DE dag. We gaan naar de Intratuin. Ja ja! Eindelijk die mini kerstboom kopen. Als een kind zo blij hoor haha. 

? BABY NIEUWS ?
Gisteren om 9:25 zijn wij trotse ouders geworden van Resa ? 
voor de liefhebbers zal ik het bevallingsverhaal delen
vrijdag avond had ik bij net afvegen een minimaal streepje bloed op het papier zitten en toen zei ik al tegen m’n vriend “ga maar optijd slapen ik denk dat het vannacht begint” hij zou die nacht op de bank slapen omdat ik slecht sliep en last had van z’n gesnurk. Zodoende lag ik om half 11 alleen in bed en ben ik gaan slapen. Rond half 1 werd ik half wakker en voelde ik een soort pats en warmte tussen m’n benen, gauw uit bed gestapt en jahoor de hele vloer onder het vruchtwater. Een slakkenspoor achter me latend naar de wc gelopen en hier verder gelekt. Mijn vriend lag ik de woonkamer dus ik riep hem alleen slaapt hij nogal diep dus na een kwartier reageerde hij pas. Hij was gelijk in paniek heel schattig. Samen even snel de boel opgeruimd en het ziekenhuis gebeld. We moesten gelijk langskomen zodat ze konden controleren of het echt vruchwater was. De dame aan de telefoon zei doe even een boterhamzakje in je onderbroek om het op te vangen, nou dat is dus niet te doen, hierdoor sijpelde het m’n broek in dus maar even snel een bakje gepakt en daar boven gehangen en meegenomen. De weeen begonnen in de auto, nog prima te doen maar zittend niet heel prettig. In het ziekenhuis getoucheerd en zat al op 3cm, hierna onder de douch gaan staan en een uur later weer getoucheerd, 6cm! Pijnbestrijding gevraagd want ik trok t niet meer, gekozen voor het pompje met remafatril(?) werkte heerlijk en binnen een uur op volledige ontsluiting, ik moest eerst de persweeen tegenhouden om te zorgen dat hij wat lager kwam te zitten maar man dat is pijnlijk. Hij bleek een sterrenkijker en na 2u persen besloten ze om het met een vacuumpomp te properen. Ik vond op dat moment alles best, was uitgeput en wilde hem er uit hebben. Jammer genoeg mocht zelfs de vacuumpomp niet baten waardoor er gekozen werd voor een keizersnede. Ik heb dit allemaal over me heen laten komen en was allang blij dat hierdoor het einde in zicht was. Het wachten op de ruggenprik vond ik een ware hel omdat niet meepersen met persweeen echt tegen natuurlijk is. Gelukkig werkte de ruggenprik snel en wat voelde ik me toen goed zeg jeeetje. Om 9:25 tilde ze Resa uit m’n buik en werd hij even bij me gelegd en daarna bekeken door de kinderarts en om 9:55 hadden ze mij opgelapt en kon ik naar de uitslaapkamer waar Resa en manlief op me wachtte. 
al met al niet de bevalling die ik voor ogen had maar het was het allemaal waard!
heel lang verhaal geworden haha sterkte dames die nog moeten, voor je het weet heb je je kleintje in je armen?

Oh van harte gefeliciteerd met de geboorte van Resa! 
Zo zie je maar weer he, zo'n bevalling gaat nooit zoals gepland. Maar volgens mij heel goed dat je alles over je heen heb laten komen want uiteindelijk helpt paniek dan ook niet. 
Hier vandaag DE uitgerekende datum. Had gehoopt dat hij er al zou zijn maar helaas nog steeds afwachten. Her rommelt wel wat hier en daar maar dat doet het al meer dan een week. 

@AnnaRR Jaaaaaaa!! Gefeliciteerd met Resa. Wat een toffe naam. Niet de bevalling zoals gehoopt maar het resultaat, daar gaat het om toch?! Nu heerlijk genieten!! ?

Terug
Bovenaan