De mama's

We hebben een goede nacht gehad. Om 4 uur en 7 uur werd ze wakker maar ze viel na voeding gelijk weer in slaap!
Denk dus dat t echt aan de voeding heeft gelegen en ze dus een flinke eter is, net als dr vader Haha.

Wat voor een merk luiers gebruiken jullie eigenlijk?
Ik heb in het begin pampers gebruikt omdat die in zo'n zwangerschapsbox zaten. Nu overgegaan op etos huismerk.. maar als ze dus poept (van die lekkere borstvoedingspoep, bah hihi) dan loopt het gewoon tot in haar rug.. die luier neemt niks op. Hele rompertje tot een paar keer toe vies.
Denk dat ik gewoon weer overga op pampers.. of jullie moeten nog tips hebben.. :)

Wij hadden eerst ook pampers omdat dit toch bekend merk is. Alleen als ze geplast had werd de paper uit buitenkant helemaal vochtig. Nu zijn wij overgestapt op kruidvat luiers en hebben nergens meer last van. Zijn er zeer over te spreken!

Als ik mijn mening ovet luiers mag geven aan jullie, kruidvat! Super luiers :)
Nog 2 weken voor mij dames...dan gaan ze de kleine halen...zo spannend pfff
Ik wil ook gewoon bezig zijn met voedingen etc :)

Liefss

Ik gebruik van alles. Heb een hele hoop gekregen vandaar. Pampers en kruidvat zijn het fijnst. Ben ook kieskeurig in billendoekjes. Tot nu toe kruidvat en zwitsal het fijnst.
Gek he dat er zoveel verschil in kan zitten. Heb met etos nu ook 1 keer zo'n poeprug gehad ja

Spannend Annemarie!!! Ben zo benieuwd :D

Terug
Bovenaan